از سیر تا پیاز لیزر زیر بغل | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

بسیاری از افراد ، به ویژه ، بیش از هزاران مرتبه در طول زندگی ، زیر بغل شان را اصلاح می کنند. احتمالا یافتن راهی برای متوقف ساختن این کار خسته کننده و البته بیهوده ، ایده خوبی باشد و شاید به ذهن تان خطور کرده باشد که موهای زیر بغل خود را به لیزر بسپارید. اما آیا لیزر موهای زائد می تواند گزینه خوبی باشد یا خیر. به دلیل حساسیت بالای سینه و متعاقب آن ، زیر بغل ، بسیاری از زنان در خصوص لیزر این ناحیه دچار تردید می شوند.

اگر چه لیزر موهای زائد یک فرآیند تهاجمی به نظر می رسد ، اما باید بگوییم که خوشبختانه هیچ خطری برای زیر بغل در بر ندارد. در حقیقت ، لیزر با پوست بسیار ملایم برخورد می کند و همچنین درد کمی را در طول فرآیند لیزر ایجاد می کند. به دلیل کوچک بودن ناحیه زیر بغل، تعداد جلسات درمان آن معمولا کمتر از 10 دقیقه طول می کشد. از اینرو ، ناحیه زیر بغل معمولا اولین جایی است که مراجعین برای از بین بردن موهای زائد اقدام می کنند.

 

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر زیر بغل نی نی سایت

شیو کردن موهای زائد زیر بغل قدری دشوار است. به همین دلیل، به کارگیری لیزر موهای زائد در ناحیه زیر بغل، اهمیت پیدا کرده است. برخی از مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل عبارتند از:

  • کاهش دائمی موهای زائد زیر بغل در کمتر از 4 جلسه
  • خلاص شدن از جیک زدن فوری مو ، جوش های حاصل از ژیلت کردن ، بریدگی ها ، رشد موهای زیر پوستی و ضخیم شدن فولیکول ها
  • عدم نیاز به جراحی و غیره
  • آسودگی و راحتی بیشتر
  • متناسب با سبک زندگی هر فرد

نکته حائز اهمیت در اینجا این است که نتایج لیزر موهای زائد زیر بغل در هر فرد متفاوت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

فرآیند لیزر موهای زائد زیر بغل

فرایند لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد زیر بغل، پالس های نور با مورد هدف قرار دادن ملانین به طور انتخابی فولیکول های مو را تخریب می کنند. رنگدانه موجود در فولیکول مو، پالس را جذب می کند و فولیکول را تا جایی تخزیب می کند که رشد موی زائد کاهش یابد. این کار با دقت بالایی انجام می شود و به طور اثربخشی تاثیر می گذارد.

لیزر موهای زائد زیر بغل معمولا در هر نوع پوستی تاثیر دارد و تنها در دو مورد خاص یعنی موهای قرمز و خاکستری رنگ انجام نمی شود. زیرا تشخیص آن از بافت های اطراف برای لیزر دشوار است. چنانچه داوطلب از بین بردن موهای زائد زیر بغل خود هستید و رنگ موی تان قرمز یا خاکستری است، توصیه می شود پیش از انجام لیزر، موهای این ناحیه را به رنگ تیره تری رنگ کنید.

چنانچه موهای زیر بغل تان تیره است و پوست تیره ای هم دارید، لیزر اندیاگ توصیه می شود. این دستگاه دارای طول موج بیشتری است و به انواع رنگ پوست و رنگدانه به شدت حساس است. این بدان معناست که به طور دقیق تری می تواند به فولیکول های مو نفوذ کند و هیچ عوارضی هم برای بافت های اطراف به دنبال ندارد. البته باید این را در نظر داشته باشید که پوست های تیره تر بیشتر مستعد ابتلا به پیامدهایی از جمله هیپوپیگمانتاسیون ( روشن شدن پوست)، زخم کلوئید، ایجاد اسکار و فولیکولیت می باشند.

یک جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل حدود 15 دقیقه طول می کشد. در طول فرآیند لیزر، احساسی مانند نیشگون خواهد داشت. این امر نشان دهنده این است که لیزر فعال و در حال کار است. همچنین ممکن است احساس گز گز و سوزش نیز داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. این موضوع ابدا چیز بدی نسیت.

 

فیلم لیزر زیر بغل

 

قبل از لیزر زیر بغل چه باید کرد

قبل از آغاز جلسه، به شما عینک محافظ چشم داده می شود و چنانچه مایل باشید از بی حسی موضعی استفاده می شود.

 

مراقبت بعد از لیزر زیر بغل

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل

به طور کلی پس از لیزر موهای زائد باید موارد زیر را دنبال کنید:

  • از قرارگیری در معرض اشعه UV به مدت 7 روز اجتناب کنید.
  • در صورت ایجاد تاول، از ترکاندن آن خودداری کنید. چنانچه پوست تان شکننده شده است، از یک پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید تا بهبود یابد.
  • جهت التیام دردهای پس از لیزر، تاینلول (استامینوفن) توصیه می شود.
  • جهت تسکین ناراحتی های ناشی از گرما پس از لیزر، مصرف داروهای بدون نسخه، ژل ترمیم کننده، استفاده از حوله خنک، کمپرس یخ و آلوئه ورا توصیه می شود.
  • از نشستن بر روی صندلی های حرارتی، بلافاصله پس از لیزر موهای زائد خودداری نمایید.
  • پس از لیزر موهای زائد، استفاده از کرم ضد آفتاب طیف گسترده با SPF 30 به بالا بسیار لازم و ضروری است.
  • چنانچه عوارضی از قبیل هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) یا هیپوپیگمانتاسیون (از دست دادن رنگ پوست)، قرمزی یا تورم طولانی مدت، واکنش هیستامینی و یا تاول در شما ایجاد شد، به پزشک مراجعه کنید.
  • به منظور کاهش خطر رشد موهای زیر پوستی، پس از مدتی، ناحیه تحت درمان را لایه برداری نمایید.

 

فاصله جلسات لیزر زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل مردان

هر قسمت از بدن دارای چرخه رشد موی متفاوتی است و زمان رشد مو می تواند از 4 تا 12 هفته متفاوت باشد. معمولا مراجعین پس از 2 جلسه لیزر، کاهش موی زائد قابل توجهی را تجربه می کنند. پس از اتمام هر جلسه به طور میانگین می توانید کاهش 10 تا 15 درصدی موهای زائد را انتظار داشته باشید. و جهت حداکثر کاهش مو به طور متوسط به 8 جلسه لیزر نیاز دارید. این را در نظر داشته باشید که تعداد جلسات مورد نیاز برای شما به عوامل متعددی، از جمله ناحیه تحت درمان، رنگ پوست، ضخامت مو، جنسیت، هورمون ها و وضعیت پزشکی تان بستگی دارد.

بر اساس تحقیقات مایو کلینیک، اکثر افراد به 4 تا 6 جلسه درمان لیزر نیاز دارند. همچنین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی باید حدود شش هفته باشد. این بدین معنا است که کل دوره درمان لیزر ممکن است حدود نه ماه طول بکشد.

 

عوارض لیزر زیر بغل

عوارض لیزر زیر بغل نی نی سایت

در موارد بسیار نادر امکان ایجاد تاول، تورم، قرمزی و اسکار وجود دارد. اما با انتخاب لیزر مناسب می توان از بروز این پیامدها پیشگیری کرد.

پس از لیزر موهای زائد زیر بغل ممکن است متوجه تورم و قرمزی شوید. این عوارض موقتی بوده و مانع از انجام فعالیت های عادی در شما نخواهند شد.

 

لیزر زیر بغل خطرناکه؟ | لیزر زیر بغل درد دارد؟

لیزر موهای زائد زیر بغل درد دارد؟

اگر چه لیزر موهای زائد یک فرآیند تهاجمی به نظر می رسد ، اما باید بگوییم که خوشبختانه هیچ خطری برای زیر بغل در بر ندارد. در حقیقت ، لیزر با پوست بسیار ملایم برخورد می کند و همچنین درد کمی را در طول فرآیند لیزر ایجاد می کند.

 

وجه تمایز لیزر موهای زائد زیر بغل با سایر روش ها

نتیجه لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل در مقایسه با اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت، الکترولیز و سایر روش ها دائمی تر است و اثربخشی آن تا جایی است که مراجعین پس از 4 جلسه شاهد نتایج فوق العاده آن که نرمی زیر بغل می باشد، خواهند بود. اما نتیجه کار ممکن است همیشه دائمی نباشد. زیرا فولیکول های مو در برخی موارد خود را بازسازی و ترمیم می کنند. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، مو در نواحی درمان شده مجددا رشد خواهد کرد. و این بدان معناست که هر 1 یا 2 سال یکبار به 1 جلسه درمان نیاز دارید.

 

قیمت لیزر زیر بغل

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل بسته به میزان گستردگی موی زائد، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون و دیگر روش ها است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

 

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر اسکلپیون در تهران
دستگاه لیزر الکساندرایت 2019

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

چنانچه برای لیزر موهای زائد زیر بغل به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موهای زائد ناحیه زیر بغل و سایر نقاط بدن تان را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

laseraway

howstuffworks

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا