لیزر با قیمت مناسب در تهران | مرکز لیزر ارزان در شمال تهران!!

لیزر با قیمت مناسب در تهران

لیزر با قیمت مناسب در تهران

فرقی ندارد مرکز لیزری که انتخاب می کنید در کجای تهران واقع شده باشد. هرچند قیمت های مصوبی برای لیزر وجود ندارد، اما مراکز معتبر از نظر عرفی قیمت ها و تعرفه های مشابهی دارند. تعرفه هایی که نه خیلی گرانقیمت هستند و نه خیلی ارزانقیمت. پس در هر ناحیه از تهران که زندگی می کنید تعجب نکنید که مثلا مناسب ترین مرکز لیزر را در منطقه ای در بالاشهر پیدا کنید!

لیزر با قیمت مناسب در تهران
لیزر با قیمت مناسب در تهران

گاهی اوقات فاصله مرکز لیزر به مناسب بودن قیمت هایش و کیفیت بالای درمانش می ارزند.

برای مثال مرکز لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی باعث شده تا مرکز تخصصی لیزر شمال تهران علاوه بر کیفیت بالایی که دارد بسیار هم مقرون به صرفه باشد. مردم از تمام نقاط شهر تهران برای لیزر کردن دائمی موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما این مرکز مراجعه نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد

در مقالات قبلی هم اشاره کرده بودیم که مناسب ترین قیمت لیزر الزاما ارزانترین قیمت پیشنهادی نیست. چراکه خیلی از مراکز اصلا از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده نمی کنند! بلکه از دستگاه های مشابه ارزانقیمتی که بسیار هم کم کیفیت هستند به عنوان جایگزین استفاده می نمایند. دستگاه هایی مانند آی پی ال و الکترولیز.
این درمان های مشابه برای مرکز ارزانتر تمام می شود اما اصلا به نفع مراجعه کننده نیست. زیرا هم عوارض جانبی زیادی دارند و هم اثرگذاری شان اصلا به پای لیزر نمی رسد.
پیدا کردن مرکزی که تعرفه هایش معقول تر از بقیه مراکز است، می تواند اولین گام در شناسایی یک مرکز معتبر باشد. با نگاه کردن به لیست بالا معیار خوبی از قیمت های متوسط لیزر در دست خواهید داشت. برای مثال هزینه لیزر فول بادی در یک مرکز معتبر و مناسب برای هرجلسه چیزی در حدود کمتر از 400 هزارتومان خواهد بود.
قیمت هایی که از چنین تعرفه هایی خیلی ارزانتر یا گرانتر هستند نشان می دهند که آن مرکز چندان قابل اعتماد نیست.
اما جدای از نگرانی در مورد قیمت تعرفه های لیزر، باید توجه داشته باشید که لیزر اصولا درمانی به صرفه و اقتصادی است. چراکه دوره ای بوده و به صورت جلسه ای برگزار می شود. از جمله ویژگی های یک مرکز مناسب و معتبر لیزر این است که بدون دریافت هیچگونه پیش پرداخت یا هزینه مازادی، هزینه هر جلسه را بعد از همان جلسه از شما اخذ می کند.
از آنجایی هم که فاصله بین جلسات لیزر حداقل چهار هفته یعنی یکماه است، فشار مالی زیادی به شما وارد نمی شود و می توانید هزینه کل دوره را به صورت کاملا اقساطی پرداخت نمایید. پس لازم نیست پول زیادی جمع کرده باشید تا برای لیزر کردن اقدام کنید. بلکه می توانید همین حالا با هزینه اندک روند درمانی را شروع کرده و ماه به ماه مبلغی را برای آن کنار بگذارید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر با قیمت مناسب در تهران
لیزر با قیمت مناسب در تهران

از قیمت حدود 400 هزارتومان هم نترسید. این قیمت برای لیزرکل بدن است. اگر قصد داشته باشید نواحی کوچکتری از بدن را لیزر کنید طبیعتا هزینه تعرفه به شکل چشم گیری کاهش پیدا می کند. در لیست قیمت مورد ارائه می توانید فهرست این هزینه ها برای لیزر کردن هر ناحیه از بدن را ببینید.

لیزر فول بادی

لیزر فول بادی یعنی لیزر کردن موهای زائد تمام بدن. از صورت گرفته تا مچ پا. لیزر فول بادی مزیت های زیادی دارد. افرادی که تصمیم گرفته اند بخشی از بدن خود را لیزر کنند، بعد از دوره درمان پشیمان شده اند که چرا لیزر فول بادی را انتخاب نکرده اند؟!
این هم به خاطر فواید زیاد لیزر است. از آنجایی که لیزر درمانی موثر، بی خطر، کم عوارض و کم درد است، افرادی که به مرکزی معتبر مراجعه می کنند همیشه از نتیجه درمانی که دریافت کرده اند راضی هستند. به همین خاطر پشیمانند که چرا تمام بدن خود را لیزر نکرده اند!
حسرت انتتخاب نکردن فول بادی هم دقیقا به بحث قیمت بر می گردد. چون وقتی هر ناحیه از بدن را به صورت جدا جدا لیزر می کنید باید برای دوره لیزر هر ناحیه بین شش ماه تا یکسال وقت بگذارید. سپس به سراغ ناحیه بعدی بروید. در حالی که با لیزر فول بادی می توانید با تنها یک دوره از شر موهای زائد تمام نواحی بدن خلاص شوید.
علاوه بر این فول بادی یک پکیج کامل است. مجموع هزینه لیزر کردن ناحیه به ناحیه بدن بسیار بیشتر از لیزر کردن یکجای تمام نواحی بدن است. چراکه فول بادی مثل خرید عمده می ماند. شما روی لیزر فول بادی تخفیف های ویژه ای دریافت می کنید که آن را بسیار منطقی تر می کند. شاید در نگاه اول هزینه ماهیانه لیزر فول بادی کمی گران به نظر برسد، اما با توجه به نتایج فوق العاده و راضی کننده لیزر خواهید دید که لیزر فول بادی در نهایت برایتان بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

لیزر با قیمت مناسب در تهران
لیزر با قیمت مناسب در تهران

تخفیف مراکز لیزر موهای زائد

پیدا کردن جشنواره ها و دوره های تخفیف مراکز معتبر اتفاقی است که باعث می شود بتوانید درمانی به صرفه تر از قبل را تجربه کنید. تقریبا همه مراکز لیزر و زیبایی به خصوص مرکز لیزر شمال تهران از این دوره های تخفیف برگزار می کنند که عموما مناسبتی هستند. اما برخی از تخفیف ها هستند که برای رضایت و راحتی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان طراحی شده اند. یعنی تخفیف های دائمی که بیشتر مخصوص اقشار خاصی از مردم مانند داشنجو ها هستند.
یادتان باشد که هر مرکزی که تخفیف می گذارد هم به صرفه نیست. بسیاری از مراکز هستند که تعرفه های عادی شان بسیار گران است و با دوره های تخفیفی آن را به حد نرمال می رسانند. اینها تخفیف های واقعی نیستند چون در نهایت باعث می شوند تا بتوانید لیزر را با همان قیمت عادی دریافت کنید. بلکه تخفیف مراکزی واقعی به حساب می آیند که تعرفه هایشان نیز معقول و متوسط است.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا