لیزر ارزان | گران با کیفیت یا ارزان بی کیفیت؟

لیزر ارزان

لیزر ارزان
لیزر درمانی است که همه دوست دارند تجربه اش کنند. چه کسی است که دوست نداشته باشد بدون عوارض و درد، برای همیشه از شر موهای زائد بدنش خلاص شود؟
مزیت های لیزر بر کسی پوشیده نیست و همین امر هم باعث شده تا روز به به روز به متقاضیانش اضافه شود. اهمیت لیزر به قدری است که ارائه خدمات لیزر موهای زائد برای هر مرکز زیبایی بدیهی است و جزو خدمات اولیه به حساب می آید. اما همه ما دوست داریم تا وقتی می خواهیم لیزر موهای زائد را انجام دهیم، از خدمات لیزر ارزان بهره مند شویم.
طبیعی است که وقتی می خواهیم مرکزی را انتخاب کنیم، سراغ آنی برویم که قیمت هایش از بقیه پایین تر است. اینکار شاید وقتی بحث خریدن اجناس دیگر مانند پوشاک مطرح می شود درست باشد، اما الزاما برای لیزر صدق نمی کند. لیزر یک درمان است و کیفیت درمان اهمیت حیاتی برای شما خواهد داشت.

لیزر ارزان
لیزر ارزان

چون اگر درمان نامناسبی را دریافت کنید فقط پول شما نیست که هدر رفته، بلکه سلامتی شما هم به خطر افتاده. پس یادتان باشد که هرچند درست است که به دنبال لیزر ارزان باشید،اما درست نیست که به هر مرکز ارزان قیمتی هم اعتماد کنید.

دستگاه لیزر

معروف است که دستگاه های لیزر از جمله گرانترین دستگاه های زیبایی هستند که هر مرکز می تواند خریداری کند. بهترین دستگاه های لیزر که از برند های دایود و الکساندرایت، و دستگاه هایی مانند اسکلپیون هستند، قیمت های بسیار بالایی در حدود یک میلیارد تومان دارند. طبیعی است که خیلی از مراکز توان مالی آن را ندارند که این دستگاه ها را خریداری کنند. پس به دستگاه های ارزانتر و طبیعتاً کم کیفیت تر روی می آورند.
بدتر آنکه این مراکز ادعا می کنند این دستگاه های ارزان فرقی با مدل های مرغوب ندارند! تازه خیلی از آنها به خاطر هزینه های زیاد دستگاه های لیزر به دستگاه های دیگری مانند آی پی ال یا الکترولیز روی می آورند که مشابه لیزرند، اما هرگز ایمنی و اثرگذاری آن را ندارند.
تعدادی از مراکز لیزر هم هستند که دستگاه لیزر را اجاره می کنند. با اینکار بخشی از روند حدود یکساله لیزر را با آن دستگاه انجام می دهند و بقیه را با همان دستگاه مشابه ادامه می دهند. اینکار اصلاً درست نیست. چون وقتی روند درمان لیزر موهای زائد را با یک دستگه شروع می کنید، باید با همان دستگاه هم ادامه داده و به پایان برسانید.

تخفیف لیزر

پیدا کردن مراکز خوب و معتبر لیزر که هم دستگاه مناسب دارند و هم تکنسین های ماهری در آنها مشغول به فعالیت هستند مهمترین گام در دریافت یک درمان موثر و باکیفیت است. اما ممکن است تعرفه های این مراکز به آن اندازه ای که فکرش را می کنید ارزان نباشند. با این اوصاف تنها و بهترین راه پیش روی شما برای تجربه یک درمان باکیفیت و ارزان این است که به دنبال دوره های تخفیفی این مراکز مطلوب باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر ارزان
لیزر ارزان

دوره های یا جشنواره های تخفیفی مرکز لیزر به این صورت هستند که آن مرکز به دلیل یا مناسبتی ویژه در یک بازه مشخص برای جلسات لیزر تخفیف قائل می شود. مثلا چنانچه در این دوره ها لیزر را شروع این تخفیف ها شامل حال شما هم می شود.
اما نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که فکر نکنید حتماً مرکزی که تعرفه های قیمتی بالایی دارد، از کیفیت بالایی هم برخوردار است. یادتان باشد بهترین مرکز لیزر مرکزی است که قیمت هایش با کیفیت کارش تناسب داشته باشند. یعنی نه خیلی گران باشد و نه خیلی ارزان. منطقه جغرافیای قرار گیری مرکز هم در این موضوع تأثیری چندانی ندارد. پس تنها تخفیف های واقعی، تخفیف هایی هستند که از طرف این مراکز معقول به شما عرضه می شوند.

قیمت لیزر موهای زائد

خیلی از مردم فکر می کنند که لیزر موهای زائد درمان گرانقیمیتی است. به همین خاطر هم هست که همیشه به دنبال لیزر ارزان می گردند. اما یادتان باشد که حتی گران ترین تعرفه های لیزر موهای زائد هم به آن اندازه که تصورش را می کنید گرانقیمت نیستند! بلکه اگر لیزر را در یک مرکز معتبر با تعرفه های معقول و متوسط دریافت کنید اتفاقا خیلی هم درمان به صرفه ای است.
صرفه لیزر به قدری است که حتی نیازی نیست به دنبال تخفیف باشید تا از هزینه ای که می پردازید رضایت داشته باشید!
مهمتر از همه هم اینکه شرایط پرداخت هزینه دوره لیزر به صورت جلسه ای محاسبه می شود. یعنی با توجه به فاصله حدود یکماهه بین جلسات لیزر، شما در عمل هزینه کل دوره را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید و فشار مالی سنگینی به شما وارد نمی شود.

لیزر ارزان
لیزر ارزان

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

دوره لیزر به چند جلسه مجزا از هم تقسیم می شود که همانطور که اشاره کردیم فاصله بین آنها حدود چهار تا شش هفته است. درست مانند فاصله بین جلسات، تعداد جلسات لیزر هم به شرایط خاص پوست و موی هر فرد بستگی دارد. شرایطی مانند ضخامت و رنگ موها، تعداد و تراکم موها، رنگ پوست، حساسیت پوست و بزرگی ناحیه تحت درمان در تعیین این تعداد تأثیر زیادی دارند.
به صورت میانگین هر نفر به 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد تا بتواند برای همیشه از شر موهای زائد بدنش خلاص شود. البته این بدون محاسبه جلسات تکمیلی لیزر است.

جلسات تکمیلی لیزر

نام اصلی لیزر موهای زائد، در واقع درمان کاهش دائمی رشد موهای زائد است. یعنی بعد از اتمام دوره لیزر رشد موها برای حدود شش ماه کاملا متوقف می شود و پس از آن دوباره و البته بسیار کمتر و نرم تر از قبل رشد خواهند کرد. برای اینکه عدم رشد موهای زائد به صورت حقیقی دائمی شود باید بعد از دوره لیزر هر شش ماه الی یکسال یکبار، به مدت چهار یا پنج سال تک جلسات تکمیلی لیزر را انجام دهید، تا تأثیر لیزر تثبیت و دائمی شود. بعد از این جلسات است که می توانید مطمئن باشید تا آخر شاهد رشد هیچ موی زائدی روی ناحیه تحت درمان نخواهید بود.

لیزر ارزان
لیزر ارزان

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. قیمت ها و تعرفه های به صرفه در کنار تخفیف های استثنایی نیز این مرکز به مرکزی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت ها و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا