قیمت ژل خط خنده چقدر است؟کدام مرکز تخفیف ارائه می کند؟!

قیمت ژل خط خنده

قیمت ژل خط خنده

تزریق فیلر در حال حاضر به قدری محبوبیت پیدا کرده که همه ی ما تقریباً چیزهایی کلی راجع به آن می دانیم. به همین خاطر است که اطلاعات چندان زیادی نمی توان به شما داد که خودتان در حال حاضر نمی دانید. اما باز هم نکاتی وجود دارد که توصیه می کنیم در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال یکی از مهم ترین نکات مربوط به تزریق ژل و فیلر این است که به طور کامل با کاربردهای آن آشنا شوید. احتمالاً فکر می کنید که تزریق ژل و فیلر فقط برای لب ها و گونه ها انجام می شود اما این گونه نیست. بلکه برای رفع مشکلات دیگر نقاط بدن نیز می توان از تزریق فیلر استفاده کرد. به عنوان مثال یکی دیگر از رایج ترین موارد کاربرد ژل و فیلر، رفع خط خنده است.

خط خنده، خطی است که از گوشه های بینی در دو طرف صورت شروع شده و به گوشه ی دهان می رسد. واقعیت این جاست که این خط به قدری ناخوشایند است که به ندرت می توان آن را نادیده گرفت. بیشتر افرادی که دچار چنین معضلی شده اندف ظاهری خسته و بیمار پیدا کرده اند و به قول معروف گویی همیشه لب و لوچه ی آن ها آویزان شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت ژل خط خنده
قیمت ژل خط خنده

سوالی که مطرح می شود این است که آیا قیمت ژل خط خنده با تزریق ژل برای لب و دیگر نقاط بدن فرق دارد؟ باید بگوییم که فرق قیمت آن ها تنها در میزان استفاده از مواد است. طبیعتا برای رفع خط خنده به فیلر بیشتری احتیاج دارید و هر چه مقدار تزریق بیشتر شود، طبعاً قیمت آن نیز بالاتر می رود.

اما در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که قیمت ژل خط خنده در آن مناسب باشد، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان دارید:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران افتخار دارد که با توجه به اوضاع وخیم اقتصادی، تخفیف های خیلی خوبی برای خدمات زیبایی خود ارائه کند. در این مرکز بهترین مواد و مارک های فیلر استفاده می شود و تمام تلاش پرسنل، بر این است که مراجعه کننده بهترین نتیجه ی ممکن را دریافت کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ماندگاری ژل خط خنده

اما تا به حال به این فکر کرده اید که ماندگاری ژل خط خنده چقدر است؟ آیا تصور می کنید که با یک بار تزریق کردن دیگر نیازی به تجدید درمان نخواهید داشت؟

خب اجازه بدهید این مبحث را به طور کلی باز کنیم: اول از همه باید بدانید که اثر تزریق ژل دائمی نیست و بعد از مدتی از بین خواهد رفت اما برخی از برندهای فیلر ماندگاری بهتر و بیشتری دارند. به عنوان مثال ماندگاری ژل ژوویدرم بسیار بالاست و در حدود 12 الی 18 ماه دوام خواهد داشت. هرچند ممکن است در اواخر این دوره، شاهد افت کیفیت ژل باشیم اما این مسئله کاملاً طبیعی است. در حقیقت بدن ما به طور دائم تلاش می کند که مواد فیلر را در خود تجزیه کند و به همین خاطر است که بعد از مدتی اثر آن به طور کلی از بین می رود.

ماندگاری ژل خط خنده
ماندگاری ژل خط خنده

به خاطر داشته باشید که موقتی بودن تزریق ژل و فیلر، نکته ی مثبتی است چرا که به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که دچار عواض جانبی نخواهید شد. به عنوان مثال کاشت پروتز های مختلف برای لب یا گونه یا چانه، می تواند عوارض وخیمی مانند التهاب و عفونت را به همراه داشته باشد اما فیلرها از موادی تشکیل شده اند که در بدن به طور طبیعی یافت می شوند( مانند هیالورونیک اسید) و به همین خاطر عوارضی ندارند.

خیلی از مراکز هستند که با تبلیغ تزریق ژل دائمی باعث می شوند که این تردید ایجاد شود که آیا ژل دائمی هم وجود دارد ؟ باید بگوییم که چنین مسئله ای صحت ندارد و منظور از دائمی، همان کاشت پروتز است.

در مورد تزریق ژل خط خنده نیز باید بگوییم که هیچ راه دائمی ای وجود ندارد و باید دقت داشته باشید که فریب چنین تبلیغاتی را نخورید.

هرچند که مهارت کار پزشک نیز باعث می شود که مواد فیلر دیرتر تجزیه شوند و بتوانید تا مدت بیشتری از مزایای آن بهره ببرید.

فیلم تزریق ژل خط خنده

توصیه می کنیم فیلم زیر را تماشا کنید و به طور کامل از روند تزریق ژل خط خنده آشنا شوید

تزریق ژل خط خنده با تخفیف

یکی دیگر از مزایای مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران این است که بر خلاف خیلی دیگر از مراکز، نه تنها قیمت بالایی را برای خدمات خود ارائه نمی کنیم بلکه تلاش داریم با ارائه تخفیف های مناسبتی، از هزینه های شما بکاهیم.

یکی از تخفیف هایی که اخیراً در این مرکز ارائه شد و با استقبال خیلی خوبی هم مواجه شد، تخفیف مربوط به هفته ی یلدایی بود. همان طور که گفتیم به مناسبت های مختلف و اعیاد ملی و باستانی تلاش می کنیم که تخفیف ارائه کنیم. تزریق ژل خط خنده هم گرچه چندان گران نیست اما باز هم از نظر ما مغفول نمانده و قیمت ها و تخفیف هایی خوبی بر آن اعمال می کنیم.

تزریق ژل خط خنده با تخفیف
تزریق ژل خط خنده با تخفیف

البته هدف اصلی ما از نوشتن این متن یک چیز بوده است:

شما دلتان می خواهد که برای کدام خدمات زیبایی تخفیف بگیرید؟ فکر می کنید که در حال حاضر استقبال از کدام خدمات زیبایی بیشتر است و نیاز جامعه به کدام یک است؟ آیا می خواهید برای لیزر موهای زائد تخفیف بگیرید یا عمل های پیشرفته تری مانند رینوپلاستی؟ تزریق بوتاکس برایتان گران تر است یا تزریق ژل و فیلر؟ اگر حق انتخاب به شما داده شود، دلتان می خواهد کدام یک از خدمات ما شامل تخفیف شود؟

از شما خواهش می کنیم که با صراحت نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید. تصمیم داریم که تخفیف های بعدی خود را متناسب با نیاز شما در نظر بگیریم. در پایین صفحه، بخش نظرات وجود دارد و شما می توانید کامنت های خود را در آن درج کنید یا این که به طور مستقیم با همکاران ما تماس گرفته و اعلام کنید که چه جور تخفیفی می خواهید.

امیدواریم که ما را در راه خدمات رسانی بهتر یاری کنید.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق: ندا ناصری

Tehranskin.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا