قیمت هایفو صورت ارزانتر است یا جراحی لیفت صورت؟

قیمت هایفو صورت

قیمت هایفو صورت
هایفو در نگاه اول یک درمان عجیب و غریب است! یعنی وقتی به هایفو شدن صورت یک نفر نگاه کنید تنها چیزی که می بینید این است که هدنپیس عجیب و غریبی مدام نقطه به نقطه روی صورتش فشرده می شود و به نظر کاری نمی کند. نه اشعه ای، نه سوزنی، نه خونریزی و التهابی، نه دردی و نه واکنشی!
پس این روش به ظاهر بی تأثیر چگونه یکی از بهترین روش های جوانسازی و بهترین درمان غیرجراحی برای لیفت صورت است؟ اگر اندکی بیشتر صبر کنید و تا پایان جلسه نظاره گر فرد تحت درمان باشید خودتان متوجه می شوید. چون می بینید که بلافاصله بعد از جلسه اثرات هایفو کاملا واضح خودشان را نشان می دهند. درمانی که در ظاهر به نظر بی معنی می رسید حالا تأثیرات شگفت انگیزش را روی لیفت صورت و جوانسازی فرد نشان می دهد. تازه اینها فقط بیست درصد نتیجه نهایی است که فرد قرار است چند ماه بعد از هایفو بگیرد!

قیمت هایفو صورت
قیمت هایفو صورت

بله هایفو هم به صورت عمومی یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی است. اما چه کسی را دیده اید که وقتی صحبت از جوانسازی می کند منظورش بهبود وضعیت بخشی از پوست هر ناحیه ای از بدن به جز صورت و گردنش باشد؟ در مورد هایفو هم همینطور است. نه اینکه نتوان آن را روی پوست نواحی دیگر بدن انجام داد، بلکه هایفو بیشتر برای لیفت پوست ناحیه صورت، گردن و بالای سینه استفاده می شود.
هایفو به کمک تأثیرگذاری بالایش، با اینکه یک روش درمانی نو ظهور و جدید است، اما کم کم دارد بیشتر و بیشتر در میان مردم محبوبیت کسب میکند. عمده دلیل این محبویت هم این است که با هایفو از شر جراحی کردن برای لیفت صورت و جوانسازی پوست خود خلاص می شوید. هایفو هم ایمن است، هم بی دردسر. تازه تأثیراتش پایدار تر و بادوام تر از لیفت صورت با جراحی است.
تا همین امروز یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی جراحی لیفت صورت بوده. و حالا با وجود ورود این جایگزین فوق العاده و بهتر همه تقاضاها به سمت هایفو روانه می شود. اما علاوه بر کیفیت و ایمنی، به عنوان یک درمان غیر تهاجمی هایفو کردن صورت بسیار ارزانتر و به صرفه تر از جراحی لیفت صورت خواهد بود. چون هم آسانتر است، هم بی دردسر تر و البته هم سریعتر.
اما چگونه می توان به این درمان که در ظاهر هیچ تأثیری روی سطح پوست ندارد اعتماد کرد؟ هایفوتراپی چگونه موجب لیفت صورت می شود؟

عملکرد هایفو

هایفو خلاصه شده نام امواج فراصوت متمرکز و شدید است. High intensity focused ultrasound.


استفاده از امواج فراصوت برای لیفت و جوانسازی صورت با همه روش های دیگر فرق دارد. این امواج به خاطر طول موجشان مثل لیزر نیستند که مستقیما سطح پوست را تحت تأثیر قرار دهند. بلکه از لایه سطحی عبور کرده و به صورت مستقیم روی لایه درونی و زیری پوست اثر می گذارند. اینکار باعث می شود میزان انرژی این درمان به صورت موثری کاملا جذب پوست شود و بخشی از آن به خاطر عبور از سطح هدر نرود. از همین رو هم هست که هایفو در ظاهر تأثیری روی سطح پوست شما نمی گذارد. چون دارد کار خودش را در لایه های زیرین انجام می دهد. این ویژگی به تنهایی باعث می شود تا هایفو به خودی خود یکی از ایمن ترین درمان های زیبایی باشد که وعده هیچ عارضه جانبی را به شما نمی دهد.
امواج فراصوت منتشر شده از دستگاه هایفو طول موج های مختلف دارند که هرکدام برای اثر گذاری بر عمق های مختلف پوست هستند. امکان دسترسی به این طول موج ها از طریق کارتریج های مختلف دستگاه فراهم می شود. دستگاه های هایفو معمولا سه کارتریج 1.5، 3 و 4.5 میلیمتری دارند که هر کدام در عمق های کم تا زیاد اثر می کنند. فرآیند هایفو اینگونه نیست که هرکس به یکی از این طول موج ها احتیاج داشته باشد. بلکه طبق الگویی که تکنسین هایفو می داند، تقریبا برای هرکس باید از هر سه این کارتریج ها استفاده کرد. البته شرایط ویژه هر نفر هم در تعیین شدت درمان موثر است. چون ممکن است وضعیت افتادگی و چروک های پوست صورت یک نفر آنقدری زیاد نباشد که لازم نشود از تمام کارتریج ها استفاده گردد.
امواج فراصوت شکلی از انرژی هستند. انرژی که وقتی به لایه های زیرین پوست می رسد به حرارت داخلی تبدیل شده و سیگنال آسیب به عصب می فرستد. برای برای دفاع از خود در برابر این آسیب بدن کلاژن تولید می کند. کلاژن ماده ای است که رفته رفته سلول های قدیمی پوستی را حذف کرده و با سلول های جدید و جوان تعویض می کند. پس هایفو به صورت غیر مستقیم فرآیند سلول سازی بدن را از نو آغاز می کند و از این طریق باعث می شود پوست شما مثل دوران جوانی دوباره نو و با طراوت و قرص و محکم گردد. همچنین چین و چروک هایش برطرف شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نظر مردم درمورد هایفو

تقریبا هیچکس نیست که از هایفو کردن ناراضی باشد. می توانید از هرکسی که تجربه هایفو داشته سوال بپرسید. شاید افرادی باشند که ادعا کنند هیچ نتیجه ای نگرفته اند، اما گزارش بروز عارضه های جانبی تقریبا صفر است. نتیجه نگرفتن از هایفو تنها و تنها به یک عامل بر می گردد. انتخاب مرکز نامناسبی که تکنسین متخصص و دستگاه خوب ندارد.
در غیر اینصورت اگر همه چیز به درستی و با استاندارد های لازم انجام شود، هایفو بهترین درمان زیبایی خواهد بود که تجربه می کنید.

سن مناسب هایفو

هایفوتراپی بیشتر مناسب افراد بین 35 تا 50 سال است. یادتان باشد که هایفو درمانی است که بیشتر مناسب برطرف کردن علائم پیری صورت ملایم است. اگر این علائم خیلی شدید باشند یعنی افتادگی صورت زیاد باشد و چین و چروک ها بسیار عمیق باشند، هایفو نمی تواند آنچنان کمکی به شما بکند.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

مرکز زیبایی شمال تهران از جمله باکیفیت ترین و قابل اعتماد ترین مراکز هایفوتراپی در تهران است که با دستگاه های باکیفیت و تکنسین های متخصص و ماهر، یکی از بهترین خدمات هایفوتراپی را به شما ارائه می دهد. علاوه بر سطح کیفی قابل توجه تعرفه های این مرکز بسیار به صرفه و معقولند. برای آشنایی بیشتر و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا