قیمت هایفوتراپی صورت در یک مرکز خوب در تهران

قیمت هایفوتراپی صورت

قیمت هایفوتراپی صورت
فکر می کنم هیچ چیز کابوسی بدتر از داشتن صورتی شُل و آویزان نیست. تقریباً همه ی ما دلمان می خواهد به یک اکسیر دست
پیدا کنیم که تا همیشه جوان و زیبا باقی بمانیم اما متاسفانه پیری خیلی سریع تر از آن چه که فکرش را می کردیم به سراغمان می آید.
اما با وجود هزار و یک درمانی که برای رفع علائم پیری وجود دارد، نباید نگران این معضل بود. اگر بخواهیم میان تمام روش های جوانسازی پوست صورت و لیفت پوست یکی را انتخاب کنیم که به نسبت قیمت و عوارض، نتایج خیلی خوبی داشته باشد، هیچ چیز بهتر از هایفوتراپی نخواهد بود.

قیمت هایفوتراپی صورت
قیمت هایفوتراپی صورت

حتما تا به حال شما هم اسم هایفوتراپی را شنیده اید و فکر می کنید که قرار است هزینه های خیلی زیادی برای آن پرداخت کنید اما اصلاً نگران نباشید. در واقع قیمت هایفوتراپی صورت در مقایسه با دیگر روش های لیفت صورت بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.
اما در صورتیکه به دنبال یک مرکز خوب و ارزان هایفوتراپی در تهران هستید و نمی توانید به هر مرکز تازه کار و غیر معتبری اعتماد کنید، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن بهترین دستگاه هایفو، افتخار دارد تا قیمت های پایین و ارزانی برای هایفوتراپی صورت در نظر بگیرد. در این مرکز تلاشمان بر این است که با ارائه ی تخفیف های گاه به گاه، کاری کنیم تا همه بتوانند از خدمات زیبایی بهره مند شوند. صرف نظر از تمام این مسائل باید بدانید که به هیچ وجه کیفیت را فدای کمیت نکرده ایم و اطمینان داشته باشید که قیمت ارزان هایفوتراپی در این مرکز به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. شما می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با ما از تعرفه های قیمت های هایفوتراپی آگاه شوید.

عوارض هایفوتراپی صورت

متاسفانه امروزه چیزی که باعث شده خیلی ها در وهله ی اول نسبت به درمان هایفوتراپی بدگمان شوند، شایعاتی است که در مورد این درمان وجود دارد. به عنوان مثال خیلی ها فکر می کنند که هایفوتراپی پوست صورت را می سوزاند و باعث التهاب های زیادی روی سطح پوست می شود.

قیمت هایفوتراپی صورت
قیمت هایفوتراپی صورت

اما تمام این مسائل به خاطر این است که اصولاً افراد با مکانیزم عمل این درمان آشنایی ندارند. اول از همه باید بدانید که هایفوتراپی اصلاً کاری با سطح پوست شما ندارد. این تکنیک از اشعه ی اولتراساند متمرکز با شدت بالا استفاده می کند و بی آن که آسیبی به سطح پوست برساند به عمیق ترین لایه و بافت صورت نفوذ می کند.
در حقیقت حرارت آن جاست که رخ می دهد. لایه ی اسماس( عمیق ترین لایه ی پوست) حرارت می بیند و به همین دلیل ناچار می شود که کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. همان طور که احتمالا می دانید ضروری ترین ماده برای شادابی و جوانی پوست، کلاژن است. اما متاسفانه با افزایش سن، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند. به این ترتیب با حرارت دیدن اسماس، کلاژن در اصلی ترین بافت پوست تولید می شود و به تدریج سفتی و طراوت سابق خود را به دست می آورد.
خب پس مسئله ی سوختن و التهاب پوست کنار می رود. آن چه که باید بدانید این است دستگاه های جدیدتر هایفوتراپی به طور کامل، درمانی ایمن و بدون خطر را برایتان تضمین می کنند.
هرچند باید در نظر داشته باشید که انجام درمان هایفوتراپی هم کاملاً بدون عوارض نیست. حتی یک پروسیجر ساده و کوچک مانند پاکسازی پوست هم ممکن است با اندکی قرمزی و التهاب همراه باشد.
اما اگر بخواهیم در مورد عوارض هایفو صورت صحبت کنیم، باید به التهاب اشاره کنیم. این مشکل با دستگاه های قدیمی تر شدید تر و وخیم تر هم بود. به همین خاطر است که توصیه می کنیم قبل از هر چیزی حتما راجع به نوع دستگاه هایفو تحقیق کنید.
در نهایت این که باید بگوییم درمان هایفوتراپی در مقایسه با جراحی لیفت صورت به هیچ وجه تکنیک پُر عوارضی محسوب نمی شود. با خیال راحت به سراغ این درمان بروید و از مزایای آن بهره مند شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیلم هایفوتراپی صورت

کی هایفوتراپی کرده

خیلی از ما تا تجربه ی باقی افراد را درباره ی یک درمان زیبایی ندانیم، احتمالاً به سراغ آن نخواهیم رفت. به همین خاطر از مراجعه کنندگان خود خواسته ایم که درمان هایفو را توصیف کنند و بگویند که چه تجربه ای از این تکنیک جوانسازی پوست داشته اند. به طور خلاصه نظر بیشتر افراد این گونه بود:
سحر گفته: من تقریباً تمام درمان ها رو امتحان کرده بودم اما هیچ کدوم اون قدری که دلم می خواست جوابگو نبودن. اما واقعا هایفوتراپی مثل باقی روش ها نیست. جالب این جا بود که هرچی زمان می گذشت اوضاع پوستم بهترم می شد.
شیرین گفته: واقعا قیمت هایفوتراپی صورت اصلا بالا نیست . من یک بار لیزر فرکشنال کردم. نه فقط پوستم سوخت و کلی ملتهب شد، بلکه نتیجه ی خاصی هم نگرفتم. اما هایفوتراپی برعکس اون چیزی که بهم گفته بودن اصلا پوستم رو نسوزوند. کلاً عالیه این روش!

فرحناز گفته: من اولش خیلی از حرارت هایفوتراپی می ترسیدم. فکر می کردم قراره کل پوستم رو بسوزونن و خیلی درد داره! اما واقعا اگر دستگاه خوبی رو انتخاب کنید و پزشکتون هم متخصص و ماهر باشه، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. من که خیلی راضی بودم.

قیمت هایفوتراپی صورت
قیمت هایفوتراپی صورت

قیمت هایفوتراپی صورت در تهران

اگر فکر می کنید تنها انتخاب شما برای هایفوتراپی صورت، مراکز نزدیک به خانه تان هستند، کاملاً در اشتباه هستید. در شهر بزرگ تهران، صدها انتخاب خواهید داشت و خیلی از مراکز در حال حاضر به این دستگاه مجهز شده اند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، مسئله ی قیمت هایفوتراپی صورت در مراکز مختلف است.
اگر فکر می کنید که هایفوتراپی در یک مرکز، با بودجه ای که دارید، سازگار نیست، از جستجو خسته نشوید. ما همیشه بهترین آفرها را برای شما در نظر می گیریم. در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، بهترین کاری که برای شما انجام داده ایم، تخفیف هایفوتراپی و ارائه ی استثنایی ترین قیمت خدمات زیبایی در کل تهران است.
بنابراین دیگر چرا تردید دارید؟ کافیست همین امروز با همکاران ما در کلینیک تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

عکس هایفوتراپی صورت

در ادامه برخی از نمونه کارهای مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را می توانید ببینید.

عکس هایفوتراپی صورت
عکس هایفوتراپی صورت
عکس هایفوتراپی صورت
عکس هایفوتراپی صورت
عکس هایفوتراپی صورت
عکس هایفوتراپی صورت

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا