قیمت مناسب لیزر موهای زائد |5 شایعه معروف مربوط به لیزر!

قیمت مناسب لیزر موهای زائد

قیمت مناسب لیزر موهای زائد

قیمت مناسب لیزر موهای زائد چقدر است؟ آیا مناسب بودن به معنای ارزان بودن است؟ کدام یک از مراکزی که به نظر بیشتر از بقیه قیمت های مناسبی دارند قابل اعتماد هستند؟

اگر لیزر باکیفیتی را با دستگاه مرغوب و زیر دست تکنسین ماهر دریافت نکنید، نه تنها پول و وقت خود را هدر داده اید، بلکه ممکن است سلامتیتان هم به خطر بیفتد! چراکه لیزر بی کیفیت، یا بی تاثیر است یا اثرش مدت زیادی دوام نمی آورد، همچنین می تواند عوارض و خطرات زیادی برای شما داشته باشد.

دستگاه لیزر و تکسین آن، ویژگی های مهم یک مرکز باکیفیت هستند. دو پارامتری که اصلا ارزان به دست نمی آیند. پس مرکزی که ارزانتر همه جاست، حتما در این دو بخش کم گذاشته تا توانسته به این قیمت ها برسد. لذا از نظر کیفی اصلا قابل اعتماد نیست. اگر تصمیم به لیزر کردن موهای زائد خود گرفته اید، بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که صادقانه در مورد مسئله قیمت با شما طرف حساب می شود، و مهم تر اینکه قیمت های منطقی و متوسطی هم دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت مناسب لیزر موهای زائد
قیمت مناسب لیزر موهای زائد

پس با تعریف مناسب بیشتر آشنا شدید. قیمت مناسب لیزر موهای زائد، قیمتی است که به کیفیت خدمات بیارزد.

اما چطور می توان به قیمت هایی مناسب تر از آن هم رسید؟

تخفیف لیزر موهای زائد

تخفیف همان چیزی است که باعث می شود نه تنها خدمات باکیفیتی دریافت دارید، بلکه با قیمت کمتر هم از آن بهره مند شوید. پیدا کردن تخفیف مراکز معتبر با قیمت مناسب، درمان لیزر را برای شما بسیار به صرفه می کند.

از جمله مراکزی که تخفیف های ویژه ای به شما ارائه خواهند داد، مرکزتخصصی لیزر شمال تهران است. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین تکنسین های لیزر و جدیدترین دستگاه های لیزر، یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین مراکز لیزر در تهران است. قیمت های معقول و تخفیف های استثنایی این مرکز آن را همچنین به مرکزی بسیار به صرفه هم تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست تعرفه ها و گرفتن نوبت لیزر از این مرکز، بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

تخفیف لیزر موهای زائد
تخفیف لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن!

مسئله قیمت و کیفیت تنها بخشی از اطلاعاتی است که باید در مورد لیزر داشته باشید. چنانچه تصمیم به لیزر کردن موهای زائد بدن خود گرفته اید بهتر است با جنبه های مختلف آن هم آشنایی داشته باشید. برای مثال مردم معمولا سوالات زیادی در مورد ایمنی لیزر در ابعاد مختلف دارند. ازآنجایی که خیلی ها فقط می پرسند و دنبال پاسخ نمی روند، شایعاتی مبنی بر خطرناک بودن لیزر وجود دارد. شایعاتی که خیلی ها را از لیزر کردن موهای زائدشان منصرف کرده است. در ادامه به بررسی برخی از آنها که ممکن است شما هم شنیده باشید می پردازیم.

لیزر موجب سرطان می شود؟

عده ای بر این باور هستند که لیزر می تواند سرطان زا باشد! این یکی از بی اساس ترین شایعات در مورد لیزر است. افرادی که چنین باوری در مورد لیزر دارند، اشعه مورد استفاده در این درمان را با اشعه هایی مانند اشعه ایکس و فراصوت اشتباه گرفته اند.

طول موج اشعه لیزر هرگز به گونه ای نیست که بتواند از سطح بدن عبور کند. لیزر یک پرتو نوری است و کارش ایجاد حرارت متمرکز است. پس تاثیر مستقیم روی پوست دارد و از آن رد نمی شود. درست مانند یک شیء فیزیکی. عمق نفوذ لیزر بر اساس قدرت آن تعیین می شود، و در مورد اشعه مورد استفاده در لیزر موهای زائد، این عمق نفوذ هرگز بیشتر از ریشه های مو نمی تواند باشد.

از همین رو لیزر اصولا هیچ تاثیری روی هیچکدام از اندام های داخلی یا جریان خون نخواهد داشت تا بخواهد سرطان زا باشد. البته برخی ممکن است بگویند که لیزر می تواند موجب بروز سرطان پوست شود! این درحالی است که دقت هدفگیری بالای این اشعه به قدری است که حتی وقتی به سطح پوست می تابد فقط جذب ریشه های مو می شود و به بافت خود پوست کاری ندارد. تازه اگر هم مستقیم روی پوست بتابد فقط گرما روی آن ایجاد می کند و موجب اندکی سوزش یا در بدترین حالت سوختگی می شود. نه چیزی بیشتر.

لیزر و نازایی به همدیگر ربط دارند؟

خیلی ها هستند که وقتی لیزر می کنند تمایلی به لیزر شدن ناحیه بیکینی خود ندارند. در حالی که ناحیه بیکینی یکی از مهمترین نقاط بدن برای لیزر شدن است. چراکه موهای زائد آن فقط تاثیر منفی روی زیبایی فرد ندارند، بلکه رفع آنها اهمیت زیادی برای بهداشت و سلامتی فرد دارد.

موهای زائد این ناحیه به دلیل عدم تماس با نور و هوا، همچنینی به خاطر در معرض رطوبت بودن دائم، محیطی کاملا عالی برای رشد باکتری و عفونت هستند. عفونت هایی که نزدیک ناحیه تناسلی خواهند بود و می توانند موجب بروز مشکلات جدی شوند. پس رفع موهای زائد آن، ترجیحا برای همیشه می تواند امری ضروری باشد.

اما لیزر مانند بحث سرطان که در موردش گفتیم، نمی تواند روی اندام داخلی و حتی اندام حساس تناسلی تاثیری بگذارد. پس در روند عملکرد آن هم هیچ خللی ایجاد نمی کند. لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست. لیزر نمی تواند موجب ناباروری یا نازایی شما بشود.

لیزر و نازایی
لیزر و نازایی

لیزر در بارداری: خطرناک یا ایمن؟!

می گویند که در دوران بارداری نباید لیزر کرد. این یکی در حقیقت شایعه نیست، بلکه یک واقعیت علمی است. دلیلش هم به خود اشعه لیزر بر نمی گردد، بلکه از خود بدن ناشی می شود! در دوران بارداری بدن مداوما دستخوش تغییرات هورمونی است و از همین رو معلوم نیست چه واکنشی نسبت به لیزر نشان خواهد داد. به همین دلیل بهتر است برای ایمنی بیشتر از لیزر کردن موهای زائد در دوران بارداری خودداری شود.

دوام و ماندگاری نتایج لیزر چقدر است؟

لیزر درمانی با تاثیر دائمی و همیشگی برای رفع موهای زائد است. وقتی جلسات مورد نیاز این درمان را در دوره ی حدودا شش ماهه تا یکساله اش پشت سر می گذارید، با اندکی مراقبت و انجام تک جلسات تکمیلی، می توانید مطمئن باشید که بعد از لیزر دیگر شاهد رشد هیچ موی زائدی روی ناحیه تحت درمان نخواهید بود.

عوارض لیزر خطرناک است؟

چنانچه لیزر در یک مرکز معتبر انجام پذیرد نیازی نیست نگران عوارض آن باشید. چون لیزر درمانی بسیار ایمن و کم عارضه است. عوارضی که بعد از هر جلسه لیزر شاهد آنها خواهید بود اندکی قرمزی و ورم است که خود به خود از بین خواهند رفت.

اما چنانچه لیزر درمرکزی نامعتبر و به شکل ناصحیحی انجام شود، باید مراقب بروز عوارض پوستی جدی تری باشد.

محقق : ندا ناصری

tehranskin.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا