قیمت لیزر کل بدن |تجربه ای که از تخفیف لیزر داشتم!

قیمت لیزر کل بدن

قیمت لیزر کل بدن

با سلام خدمت همراهان و خوانندگان عزیز

در این مطلب می خواهم اولین تجربه ای که از لیزر موهای زائد داشتم را برایتان تعریف کنم! شاید با خودتان بگویید چه وجه تمایزی میان تجربه من از لیزر با تجربه هزاران نفر دیگر وجود دارد که ارزش گفتن داشته باشد؟ خب باید برایتان بگویم که همه چیز از قیمت لیزر کل بدن شروع شد.

محل کار من در یک ساختمان شیک و امروزی بود. معمولاً تا زمانیکه دیگر همکارانم از راه برسند، صبح ها تنها در دفتر می ماندم و به امور روزمره ی شرکت مشغول می شدم. یکی از سرگرمی های من در شرکت، سرچ و جستجو در اینترنت است. به خاطر کارمان ناچار بودم مدام در اینترنت باشم و شیوه های تبلیغاتی هر وب سایتی را آنالیز کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در میان تمام جستجوهایم، بارها به خدمات زیبایی برخورد کردم و متوجه شدم یکی از استراتژی های اصلی آن ها ارائه ی تخفیف های گاه و بی گاه بود. راستش را بخواهید همیشه با حسرت به خدماتی مانند لیزر موهای زائد نگاه می کردم. بدم نمی آمد که از دست موهای بدنم راحت شوم. وکس کردن موهای زائد، به یکی از کابوس های زندگی ام تبدیل شده بود چرا که هربار هم درد زیادی متحمل می شدم و هم این که دچار التهاب و قرمزی بعد از وکس می شدم. خلاصه اش را برایتان بگویم که دردسر زیادی می کشیدم.

قیمت لیزر کل بدن
قیمت لیزر کل بدن

در طول تحقیقاتم متوجه شدم که قیمت لیزر کل بدن ، چیز چندان ارزانی نیست. تازه خیلی از مراکز پول کل جلسات لیزر را یک جا و در همان جلسه ی اول از شما می گرفتند. به نظرم خیلی غیر منصفانه بود اما به نظر می آمد کلا باید لیزر موهای زائد کل بدن را فراموش کنم و به همان وکس کردن و ژیلت کشیدن اکتفا کنم.

اما در یک بعدازظهر روز کاری همه چیز تغییر کرد. در آسانسور محل کار بودم و می خواستم از شرکت بیرون بزنم که در طبقه ی دوم آسانسور توقف کرد و دو خانم داخل شدند. نمی خواستم به حرف هایشان گوش بدهم اما به نظر می آمد که به یک مرکز زیبایی در همین ساختمان مراجعه کرده اند.

یکی از همین خانم ها گفت: قیمت لیزرشون عالی بود! نسبت به دستگاهی که استفاده می کردن واقعا عالی بود.

ناخودآگاه گوش هایم تیز شدند. می دانستم که مرکزی در طبقه ی دوم وجود دارد اما فکر می کردم قیمت لیزر موهای زائد در این مرکز سر به فلک بکشد چرا که ساختمان کلاً در بالا شهر واقع شده بود.

روز بعد که حسابی کنجکاوی ام گل کرده بود، دلم را قرص کردم و به سراغ این مرکز رفتم. شاید باورتان نشود اما  قیمت های این مرکز اصلاً به لوکیشن مطب و دستگاهشان نمی خورد.

اما عجیب تر از همه این بود که قیمت لیزر کل بدن در این مرکز، دقیقا به اندازه ای بود که می توانستم از عهده ی پرداخت آن برآیم. دیگر تردید را کنار گذاشتم اما راستش را بخواهید سوالات زیادی درباره لیزر موهای زائد داشتم که خوشبختانه همه را با خوشرویی پاسخ دادند

قیمت لیزر کل بدن
قیمت لیزر کل بدن

لیزر کل بدن شامل چیست ؟

اولین سوالم اینجا بود که اصلاً لیزر موهای زائد کل بدن شامل چه نقاطی می شود؟ در پاسخ این جور جواب گرفتم که اصولاً برخی مراکز می گویند از نواحی زیر پیشانی تا نوک پیشانی جزو لیزر کل بدن می شود اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • موهای زائد هر دو دست( شامل ساعد و بازو)
  • موهای زائد هر دو پا( شامل ساق+ ران + زانو+ روی انگشتان پا )
  • زیر بغل
  • بیکینی( شامل لاین و بیکینی)
  • نیم تنه جلو + نیم تنه پشت
  • صورت ( شامل چانه، گونه، پیشانی ، پشت لب )
  • ناحیه ژنیتال

وقتی که توضیحات بالا را شنیدم با خودم فکر کردم که من در تمام نقاط بدنم که مو ندارم! پس چه نیازی به لیزر موهای زائد کل بدن؟ به همین خاطر در مورد دیگر پکیج های لیزر این مرکز و نحوه ی قیمت هایشان سوال کردم

لیزر کل بدن شامل چیست ؟
لیزر کل بدن شامل چیست ؟

پکیج فول کاربردی

خوشخبتانه تخفیف هایی که روی دیگر پکیج های خود ارائه کرده بودند حتی ارزان تر و بهتر از قیمت لیزر کل بدن بود. بهترین پکیج برای من پکیج کاربردی بود که شامل تمام نواحی مهم می شد. بنابراین آن را انتخاب کردم.

اما خود تجربه ی لیزر چیز شگت انگیز دیگری بود. باورم نمی شد که هیچ گونه دردی را احساس نکرده ام. مگر امکان داشت؟ اما دستگاه فوق العاده ی این مرکز با سرعت و دقت بالا، بدون هیچ گونه دردی این درمان را انجام داد. در طول پروسیجر متوجه شدم که این دستگاه از دیگر دستگاه های لیزری که می شناختم بهتر و بهداشتی تر بود چرا که اپراتور آن مرکز قبل از انجام درمان، به دور هندپیس دستگاه چندین لایه سلفون یک بار مصرف کشید.

به این صورت دیگر هیچ یک از نقاط بدنم با هندپیس تماس نداشتند. سیستم کولینگ مجهز و پیشرفته ی این دستگاه هم باعث می شد که اصلاً درد را احساس نکنم. بعد از اتمام پروسیجر به ساعتم نگاه کردم و متوجه شدم که لیزر کل بدنم تنها کمتر از 15 دقیقه طول کشیده است.

احساس فوق العاده ای داشتم. به پوست پاها و دست هایم نگاه می کردم و متوجه شدم که هیچ گونه التهاب یا قرمزی ای رویشان نیست. باورم نمی شد که چنین خدمات فوق العاده ای را با این قیمت ارزان و به صرفه دریافت کرده ام.

حسابی با پرسنل آن جا دوست شدم و متوجه شدم که آن ها همیشه تخفیف های متنوعی برای خدمات لیزر خودشان ارائه می کنند. دستگاه آن ها لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019 بود که کلاً با دستگاه های رایجی مانند دایود و الکس فرق داشت.مکانیزم عمل این دستگاه به گونه ای بود که علاوه بر سوزاندن ریشه موها، عروق تغذیه رسان به آن ها را هم مسدود می کرد و به این ترتیب رشد مجدد آن ها با تاخیر بیشتری همراه می شد.


قیمت لیزر کل بدن در تهران

باید بگویم که پیدا کردن این مرکز برای من واقعا شبیه به معجزه بود چرا که بعد از مدتی متوجه شدم برای لیزر با این دستگاه قیمت خیلی خوبی پرداخت کرده ام. اندکی جستجو در وب سایت ها و مراکز دیگر، خیالم را راحت کرد که بهترین قیمت لیزر کل بدن در تهران را دریافت کرده ام. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر شما هم می خواهید لیزر انجام دهید اما نگران قیمت لیزر کل بدن هستید، از طریق صفحه ی تماس با ما ، با دوستان عزیز من در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران مشورت کنید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا