قیمت لیزر موی زائد در مراکز ارزان، گران و متوسط

قیمت لیزر موی زائد

قیمت لیزر موی زائد
هزینه لیزر کردن موهای زائد چقدر می شود؟
این شاید اولین سوالی است که اکثر مردم طی تماس با مراکز لیزر می پرسند. با وضعیت اقتصادی کنونی جامعه طبیعی است که قیمت و هزینه هرچیز به اولویت انتخاب تبدیل شود. در این وضع طبیعی است که همه به دنبال ارزانترین خدمات لیزر بگردند و تمایل داشته باشند هزینه کمتری کنند. یادتان باشد که هیچ ارزانی بی هزینه به دست نمی آید! هزینه ای که غالبا از کیفیت کار کسر می شود.
اما آیا زمانیکه می خواهید برای معاینه به پزشک مراجعه کنید هم همینطور است؟ در هنگام رفتن به درمانگاه و بیمارستان، یا انجام یک عمل جراحی بازهم اولیتتان هزینه درمان است؟ یا کیفیت آن؟

قیمت لیزر موی زائد
قیمت لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد یک درمان است. به همین خاطر کم کیفیت بودن آن نه تنها تاثیرگذار نیست و باعث می شود تا پولتان را هدر داده باشید، بلکه می تواند به شما و پوسستان نیز آسیب برساند.
پس با این اوصاف حتما هرچه تعرفه های یک مرکز لیزر مو بالاتر و گرانتر باشد، آنجا مرکز بهتری است! این هم یک برداشت اشتباه است.
خیلی از مراکز لیزر با سودجویی از کم کیفیت بودن کار مراکز خیلی ارزان، اینطور ادعا می کنند که چون خدماتشان خیلی باکیفیت است، تعرفه هایشان اینقدر گران است. و مراکزی که از آنها ارزانتر می گیرند بی کیفیت هستند.
اصلا اینطور نیست. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که مراکز خیلی ارزان لیزر از نظر کیفیت درمان قابل اعتماد نیستند و مراکز خیلی گرانقیمت هم معمولا به دنبال کلاهبرداری از شما هستند. اما چطور می توانید بفهمید که یک مرکز لیزر ارزان است یا گران؟

این لیست قیمت تعرفه های معقول و متوسط از یک مرکز لیزر می تواند معیار خوبی برای شما باشد تا نسبت به آن مراکز ارزان و گران را تشخیص دهید. یادتان باشد که منطقی ترین و معقول ترین مراکزی که بدون حاشیه سعی در ارائه صادقانه بهترین خدمات با قیمت های متناسب دارند، بهترین مراکز لیزر هستند.

هزینه لیزر موهای زائد

دیدن لیست بالا می تواند در آشنایی با قیمت حدودی لیزر به شما کمک کند. می گوییم حدودی چراکه همانطور که در لیست دیدید قیمت ها بر اساس تعرفه های جلسه ای تعیین شده اند.اصولا هزینه دوره لیزر موهای زائد برای هرکس با دیگری متفاوت است. نه در تعرفه بلکه در تعداد جلسات. ازآنجایی که هزینه لیزر به صورت جلسه ای دریافت می شود، هرچقدر تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد کمتر باشد، طبعا هزینه کل دوره اش هم کمتر می شود.
به همین خاطر پیش از شروع درمان باید درمورد تعداد حدودی جلسات از پزشک سوال بپرسید تا متوجه شوید حدود قیمت کل درمانتان چقدر می شود.

قیمت لیزر موی زائد
قیمت لیزر موی زائد

این جلسه ای بودن شرایط پرداخت لیزر بسیار به نفع شماست.چراکه با توجه به فاصله حدودا یکماهه بین جلسات شما در واقع مبلغ کل دوره را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید و فشاری از این بابت به شما وارد نمی شود. پس منتظر نباشید که پس انداز هایتان به اندازه کافی برسد تا بتوانید لیزر کنید. بلکه همین حالا هم می توانید برای شروع فرآیند اقدام کنید. همانطور هم که در لیست بالا ملاحظه کردید قیمت تک جلسات لیزر برخلاف باورهای رایج اتفاقا بسیار به صرفه و مناسب است.
اما آیا شرایط خاص باعث تغییر در تعرفه قیمت لیزر می شوند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

بارداری شاید خاص ترین شرایط برای لیزر کردن موهای زائد است. لیزر کردن موهای زائد در دوران بارداری حساس تر است و دقت بیشتری می خواهد. اما این امر باعث نمی شود که تغییری در تعرفه های لیزر پیش بیاید. فکر نکنید که چون درمان حساستر است قیمت جلسات شما هم زیادتر می شود. تنها تفاوت در تعداد جلسات است. وقتی حساسیت شرایط فرد بالاتر می رود دیگر نمی توان درمان را با همان شدت معمول انجام داد. به همین دلیل از شدت کاسته شده و به تعداد جلسات افزوده می شود. همانطور هم که می دانید تعداد بیشتر جلسات، یعنی هزینه کلی بالاتر.

اما آیا اصلا لیزر کردن در دوران بارداری درست است؟

لیزر به خودی خود هیچ گونه اثر مخربی ندارد. نه در شرایط عادی و نه در شرایط خاصی مانند بارداری. هیچ اثر سوءی هم روی جنین نمی گذارد. اما تفاوتی که وجود دارد وضعیت فیزیکی خود فرد است. تاثیر لیزر در دوره بارداری مشابه شرایط معمول است اما واکنش های بدن ممکن است مانند شرایط عادی نباشد!
از آنجایی که بدن در دوران بارداری مدام دستخوش تغییرات هورمونی است ممکن است واکنش های طبیعی به لیزر نداشته باشد. این اتفاق الزاما نمی افتد اما به هر صورت واکنش ها را غیرقابل پیش بینی می کند. از همین رو هرچند لیزر اثر مخرب مستقیمی ندارد، اما ممکن است به صورت غیرمستقیم به واسطه واکنش بدن اثر منفی داشته باشد. از این جهت پزشکان توصیه می کنند اصولا در دوره بارداری لیزر صورت نگیرد.
هرچند بعد از بارداری وقت خوبی برای لیزر است. چراکه بدن در اثر تغییرات هورمونی رشد موی زیادی داشته و وقت کاملا مناسبی برای لیزر است.

قیمت لیزر موی زائد
قیمت لیزر موی زائد

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

روند لیزر برای آقایان هیچ فرقی با خانم ها ندارد. جالب اینکه اتفاقا مردان کاندیدهای بهتری برای لیزر هستند. چراکه هم موی زائدشان بیشتر است و هم موهای زائد ضخیمی دارند که کاملا مناسب لیزر شدن هستند. هرچند که تعداد خانم های متقاضی لیزر بسیار بیشتر از آقایان است.
تعرفه های لیزر هم برای آقایان فرقی با خانم ها ندارد. تنها ممکن است تعداد جلسات مورد نیاز مردان کمی با خانم ها فرق کند که آنهم به خاطر موهای زائد بیشتری است که به جلسات بیشتری هم برای نابود شدن نیاز دارند.

تخفیف لیزر

لیزر یک درمان زیبایی است و شامل بیمه نمی شود. در درمان های زیبایی، تخفیف مراکز حکم هزینه های کسری بیمه را دارد. اگر واقعا می خواهید از درمان لیزر لذت ببرید بهتر است مرکز معتبری را انتخاب کرده و در دوره های تخفیفی که می گذارد لیزر را شروع کنید. در این صورت می توانید درمانی با کیفیت بالا و قیمت نسبتا پایین دریافت دارید.

قیمت لیزر موی زائد
قیمت لیزر موی زائد

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. در اختیار داشتن بهترین دستگاه های لیزر در کنار تعرفه ها و تخفیف های استثنایی این مرکز را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای لیزر موی زائد تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا