قیمت لیزر موهای بدن آقایان در بهترین مرکز لیزر تهران!

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

بله. لیزر هم درست مانند تیغ و ژیلت است. مردانه و زنانه ندارد. همه می توانند از مزیت های آن استفاده کنند. اما متاسفانه بیشتر آقایان ایرانی با لیزر مثل اپیلاسیون برخورد می کنند. فکر می کنند بیشتر برای خانم هاست تا آقایان!

این درحالی که موهای زائد به همان اندازه آقایان را هم اذیت می کند. اتفاقا از آنجایی که موهای زائد بدن آقایان بیشتر از خانم هاست، آقایان کاندیدهای بهتری برای لیزر کردن موهای زائد هستند. خیلی ها هستند که هنوز فکر می کنند بدن مرد باید پر مو باشد! اگر اینطور فکر می کنید بهتر است نظر صادقانه همسرتان را هم در این مورد بپرسید. به احتمال زیاد جواب دیگری خواهید گرفت.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان
قیمت لیزر موهای بدن آقایان

واقعیت آن است که به غیر از معیارهای زیبایی و جذابیت، در دوران مدرنی که بدن هایمان زیر چندین لایه لباس مدفون شده، داشتن موهای زائد در هیچ ناحیه ای از بدن اصلا امری بهداشتی نیست. چون مو مانند پَر عمل می کند. رطوبت (ناشی از تعریق) و حرارت را در خود نگه می دارد و محیطی ایده آل برای رشد آلودگی ها و باکتری ها ایجاد می نماید. جدای از اینکه عرق را در خود نگه داشته و باعث ماندن بوی بد آن بر بدن می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

پس اهمیت رفع موهای زائد برای مردان و زنان فرقی نمی کند و به یک اندازه است. خیلی از مردان ممکن است به استفاده از ژیلت اکتفا کنند. اما نه ژیلت و نه هیچ وسیله دیگری نمی توانند موهای زائد بدن شما را برای همیشه از بین ببرند. البته به جز لیزر. لیزر درمانی با تاثیر مادام العمر است که با یک دوره انجام آن دیگر تا همیشه رشد موهای زائدتان با کُندی و تراکم خیلی کمتر انجام می شود.

مرکز لیزر موهای زائد آقایان

متاسفانه باور غلط درمورد جنسیت شناسی لیزر فقط در بین مراجعه کنندگان دیده نمی شود. بلکه خیلی از مراکز هم به این باور نادرست و ناشایست دامن می زنند. برخی از مراکز لیزر و زیبایی هستند که مانند سالن های آرایشی زنانه عمل می کنند و از راه دادن آقایان یا انجام خدمات برای آنها خودداری می کنند. این کار اصلا صحیح نیست.

یک مرکز معتبر لیزر هم خدمات مختص خانم ها دارد و هم مختص آقایان. مرکز لیزر سالن آرایشی نیست، بلکه در عمل یک مرکز درمانی است. خود لیزر هم یک فرآیند آرایشی نیست، بلکه در حقیقت یک درمان است.

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران، یکی از قدیمی ترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است که با برخورداری از دستگاه های جدید و تکنسین های ماهر توانسته خود را به عنوان یکی معتبرترین مراکز لیزر تهران معرفی کند. علاوه بر کیفیت خدماتش، این مرکز لیزر موهای زائد خدمات مختص آقایان هم به شما ارائه می کند. برای آشنایی بیشتر و دیدن لیست قیمت ها، همچنین برای گرفتن نوبت لیزر برای مردان، بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران
بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

لیزر موهای صورت آقایان

بله، لیزر تاثیر دائمی در از بین بردن موهای زائد دارد. اما این به معنای آن نیست که قرار است ریش و سبیل های عزیزتان را از دست بدهید. لیزر موهای صورت آقایان بیشتر به منزله کنترل رشد موهای صورت است. با لیزر کردن صورت می توانید موهای اضافه ای که روی گونه هایتان رشد می کنند و مایه ی عذابتان شده اند را برای همیشه از بین ببرید. اگر سرعت رشد موهای صورتتان زیاد است، می توانید با یک درمان کنترل شده این سرعت را کمتر کنید تا بتوانید برای مدت طولانی تری از یک صورت بدون مو لذت ببرید.

از طرف دیگر می توانید خط ریشتان را برای همیشه تنظیم یا به اصطلاح آنکادر کنید. یعنی الگوی رشدی که خودتان مدنظر دارید را برای همیشه روی ریش هایتان پیاده نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

به صورت عمومی روند لیزر کردن موهای زائد بدن آقایان با خانم ها هیچ تفاوتی ندارد. اشعه همان اشعه است و دستگاه همان دستگاه. اما تفاوتی که هست در تعداد، تراکم و ضخامت موهای زائد است. همانطور که در اول مقاله هم اشاره کردیم موهای زائد آقایان معمولا از خانم ها بیشتر است. علاوه بر آن ضخیم تر هم هست. این یعنی آقایان به درمان شدیدتر یا به عبارت دیگر قدرتمند تری احتیاج دارند.

عواملی مانند عوامل فوق به علاوه بزرگی ناحیه تحت درمان در تعیین قیمت لیزر تاثیر زیادی دارند. از آنجایی که اصولا هم مردان موهای زائد بیشتری در یک ناحیه مشابه نسبت به زنان دارند، و هم لیزر کردن آنها کمی سخت تر است، قیمت تعرفه لیزر آقایان معمولا اندکی بالاتر از قیمت لیزر برای خانم هاست.

قیمت لیزر موهای زائد آقایان
قیمت لیزر موهای زائد آقایان

اما این اختلاف قیمت، هنوز هم لیزر را به درمانی گران برای شما تبدیل نمی کند. یادتان باشد که گرانترین قیمت های لیزر هم به صرفه هستند. علاوه بر اینکه شرایط پرداخت قسطی دارند!

قسطی بودن شرایط پرداخت لیزر به خاطر آن است که لیزر یک درمان دوره ای یا بهتر است بگوییم چند جلسه ای است. جلساتی که باید با فاصله منطم از هم تکرار شوند. فاصله بین جلسات نیز برای هر نفر به طور میانگین بین 4 الی 6 هفته است. یعنی حدود یکماه تا یکماه و نیم. حال از آنجایی که هزینه هر جلسه، بعد از همان جلسه دریافت می شود، شما در عمل کل هزینه دوره را به صورت اقساط ماهینه پرداخت می نمایید. این یعنی درمانی کاملا به صرفه.

تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

می توان گفت که تقریبا همه مراکز لیزر دوره ها یا جشنواره های تخفیف ویژه دارند. استفاده کردن از فرصت تخفیف های یک مرکز لیزر معتبر باعث می شود تا این درمان بیش از پیش برای شما به صرفه شود. درصد این تخفیف ها هم بسته به شرایط هرکدام متفاوت است. برخی از آنها تا 10 درصد می روند و گاها ممکن است به مناسبت های خاص به 50 درصد هم برسند!

پس نگاهتان را معطوف به این دوره های تخفیفی کنید. اما یادتان باشد، بعد از انتخاب یک مرکز خوب، وقتی لیزر را در آن شروع کردید، تمام روند و جلسات لیزر را هم در همان مرکز به انجام برسانید. مگر اینکه در میانه دوره متوجه شوید که آن مرکز کیفیت مورد انتظار شما را ندارد.

درد لیزر قابل تحمل است؟

به واسطه ژل های مخصوص ضد درد و سیستم خنک کننده تعبیه شده روی هندپیس دستگاه، درد لیزر برای شما بیشتر از یک گِزگِز ساده ناشی از سوزش سطحی و بی آزار نخواهد بود.

محقق : ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا