قیمت لیزر صورت مردان | مزایای لیزر صورت برای آقایان

قیمت لیزر صورت مردان

قیمت لیزر صورت مردان

مردها عاشق ریش و سبیل های عزیزشان هستند. در همه فرهنگ ها و تمدن ها، چه غربی و شرقی، چه قدیمی و چه جدید ریش و سبیل برای یک مرد نشانه ی بالغ شدن یا بهتر است بگوییم مرد شدن است. برای اینکه متوجه این موضوع شوید بهتر است نگاهی به نوجوانان پسر دوستان و فامیلتان بیندازید تا بفهمید که مقوله موی صورت چقدر برایشان مهم است. خیلی از پسر های جوان مدام موهای صورت خود را با تیغ اصلاح می کنند تا ریشه های آنها را قوی تر کرده و کاری کنند تا ریش و سبیلشان زودتر رشد کند. البته خیلی از آنها بعد ها پشیمان می شوند چون می بینند ریشه موهای صورتشان به قدری قوی شده که اگر امروز آن را اصلاح کنند فردا دوباره جوانه می زند.
خب از آنجاییکه مردها علاقه زیادی به موهای صورتشان دارند و ریش و سبیل به یکی از ابزار استایل آقایان هم تبدیل شده، شاید بحث در مورد لیزر کردنشان بیهوده به نظر برسد! چون لیزر اساسا درمانی برای رفع موهای زائد است. آنهم برای رفع یا بهتر است بگوییم کاهش رشد دائمی.

قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

جالب اینکه حتی با این وجود هم خیلی از آقایان هستند که متقاضی لیزر صورت هستند!!
اگر کمی با لیزر آشنایی داشته باشید این واقعیت شما را متعجب نمی کند. چراکه لیزر درمانی کاملا کنترل پذیر است. یعنی هم می توان ناحیه لیزر را به دقت تعیین کرد و هم می توان شدت درمان را به درستی مشخص نمود. پس وقتی یک آقا تصمیم می گیرد موهای صورتش را لیزر کند به این معنی نیست که می خواهد از شر ریش و سبیلش خلاص شود. بلکه از لیزر برای آنکادر کردن و کنترل سرعت رشد موهای صورت استفاده می کند.
شما می توانید با لیزر خطوط انتهایی موهای صورت خود مرز های مستحکمی برای آن ایجاد کرده و به زیبایی صورتتان کمک بکنید. از طرفی همانطور که در بالا اشاره کوتاهی کردیم برخی از آقایان هستند که موهای زیادی روی صورتشان رشد می کنند. از آنجاییکه آقایان زیاد روی موهای صورت خود تیغ می کشند ریشه های این موها به قدری قوی می شود که مثل علف هرزه در سریع ترین زمان ممکن دوباره رشد می کنند. موهایی ضخیم با تراکم بالا. شاید آن فرد دوست داشته باشد مدتی بدون ریش و سبیل سر کند. بنابراین با استفاده از لیزر می تواند رشد آنها را کنترل نماید. با لیزر می شود ریشه موهای صورت را ضعیف و در نتیجه سرعت رشد آنها را کم کرد. همچنین می توانید با این درمان فوق‌العاده از شر موهای واقعا اضافی صورت مثل موهای گونه ها به راحتی و تقریبا برای همیشه خلاص شوید.

در اینجا اشاره به خاطره برادرم می تواند خالی از لطف نباشد.

برادر من بدن پر مویی دارد. و صورتش هم از این قاعده مستثنی نیست. ریش و سبیلش متراکم، پُر و ضخیم است. معمولا مشکل زیادی با موهای صورتش نداشت. هرچند ترجیح می داد همیشه کامل اصلاح کند و مویی روی صورت خود نداشته باشد. اما با اینکه تقریبا هر یک روز درمیان اصلاح می کرد باز هم صورتش خالی از ته ریش نمی شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

چند سالی بعد از اینکه بچه دار شد متوجه شد که موهای صورتش برایش دردسر درست کرده اند. وقتی پسربچه اش از بوسیدنش امتناع می کرد و غر می زد که به قول خودش موهای تیغ تیغی پدر اذیتش می کند و دردش می گیرد. این که برادرم نمی توانست با دل خوش پسرش را ببوسد برایش دردناک بود. دلش می شکست. در ظاهر مشکل بسیار کوچک و با مزه ای به نظر می رسید اما واقعا دل برادرم را به درد می آورد. به همین خاطر تصمیم گرفت کاری بکند. وقتی از من مشورت خواست من لیزر را به او پیشنهاد کردم. اول حرفم را جدی نگرفت چون فکر می کرد لیزر برای خانم هاست. اما وقتی بیشتر برایش توضیح دادم قانع شد که لیزر را امتحان کند.
بعد از پشت سر گذاشتن دوره کاملا از نتیجه راضی بود. به خاطر کم شدن سرعت رشد موها و نرم شدن ریشه ها از یک طرف از شر اصلاح های یک روز در میان خلاص شده بود، از طرفی می توانست با فراغ بال پسر عزیزش را ببوسد. چون موهای اکنون نرم صورتش دیگر بچه را اذیت نمی کرد.
به این خاطره اشاره کردم تا متوجه شوید که لیزر می تواند همانقدر که برای خانم ها، برای آقایان هم مفید و سودمند باشد. لیزر درمانی زنانه نیست. پس برای یک مرد خجالت ندارد که بخواهد لیزر کند. مراکز لیزر هم در واقع مراکز درمانی هستند، نه آرایشگاه های زنانه. آقایان هم می توانند آزادانه به آنها مراجعه کرده و از خدمات مورد ارائه آنها بهره مند شوند.

هزینه لیزر صورت

با مزیت های لیزر صورت مردان آشنا شدید. اما مسئله مهم بعدی مسئله قیمت است. قیمت لیزر موهای زائد به پارامترهای مختلفی وابسته است. شدت درمان، رنگ پوست و مو، ضخامت موها و غیره همگی در تعیین تعرفه هزینه هر جلسه از لیزر مهم هستند. از طرفی هزینه کل دوره لیزر را مجموع هزینه های تمام جلسات آن تشکیل می دهد. پس هرچه تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد کمتر باشد، هزینه های کل دوره اش نیز به طبع کمتر می شود.
پارامتر هایی که در تعیین تعرفه جلسه ای لیزر موثرند می توانند روی تعیین تعداد جلسات لیزر هم اثرگذار باشند. اما در مورد هزینه لیزر صورت آقایان بهتر است بدانید که به صورت کلی هزینه لیزر برای آقایان کمی گرانتر از خانم هاست. چراکه موهای زائد مردان معمولا بیشتر و ریشه هایشان قوی تر است. این امر یعنی فرآیند لیزر برای آقایان کمی مشکل تر و دقیق تر است.

برای مشاهده ی قیمت لیزر مردان به صورت به روز و برای انواع پکج های  متناسب با بودجه خود، کلیک کنید.

قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

عوارض لیزر صورت مردان

لیز یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان های زیبایی است. این درمان غیرتهاجمی وعده کمترین آسیب را به شما می دهد. البته این ایمنی مطلوب تا وقتی تضمین شده است که به مرکزی معتبر مراجعه کرده و زیر دست یک تکنسین خوب با دستگاه مناسب لیزر شوید.
عوارض عمومی لیزر بیشتر از قرمزی و ورم و اندکی کبودی موقتی نیست. عوارضی که خود به خود نهایتا تا یک یا دو روز بعد از بین می روند.

انواع پکج لیزر موهای زائد آقایان

بمراجعه به بهترین مراکز لیزر قیطریه و شریعتی در تهران، می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

لیزر با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان در ایران (مونولی/مدیواستار)،

تخفیف های ویژه و طلایی لیزر برای کل دوره و شات نامحدود،

انتخاب انواع پکج لیزر موهای زائد آقایان متناسب با بودجه خود (هر پکجی که انتخاب کنید به نتایج رضایت بخشی دست خواهید یافت).

پکج های لیزر بسیار به صرفه عبارتند از: فول 1 و 2، کاربردی 1 تا 3، صورتی، طلایی، نیم تنه های بالا یا پایین، و ناحیه تناسلی آقایان.

بهترین دستگاه لیزر آقایان (صورت و کل بدن)

مدیواستار (مونولیت الکس/اسکلپیون) بهترین دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد صورت، بدن و ناحیه تناسلی مردان می باشد. این دستگاه به معجزه ی لیزر قرن شهرت دارد، به علت کیفیت بسیار بالا، قیمت خرید آن چند میلیارد تومان می باشد، کاملا بدون درد و بدون کوچکترین عوارض است. بر خلاف لیزرهای دیگر، هر جلسه لیزرتان تنها بیست دقیقه زمان می برد، سرعت و اثربخشی فوق العاده ای در جلوگیری از رشد ریشه موهای زائد دارد، نتایج آن بسیار ماندگار تر و بهداشت آن کامل تر می باشد.

مراکز لیزر آقایان در تهران

همانطور که گفتیم مراکز زیبایی مکان های عمومی اند و مردانه و زنانه ندارند. البته متأسفانه برخی از مراکز خدماتشان را فقط به خانم ها اختصاص داده اند. اما مراکز زیادی هستند که خدمات باکیفیت لیزر برای آقایان انجام می دهند.

از جمله یکی از بهترین این مراکز، مرکز لیزر شمال تهران است که با جدیدترین وبهترین دستگاه های لیزر در کنار کادری مجرب از معتبرترین مراکز لیزر و زیبایی در تهران است. علاوه بر کیفیت، تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه باعث شده تا این مرکز به مرکزی بسیار به صرفه و از نظر اقتصادی ایده آل تبدیل شود. برای دیدن لیست قیمت و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

محقق : ناصری

1 دیدگاه دربارهٔ «قیمت لیزر صورت مردان | مزایای لیزر صورت برای آقایان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا