قیمت فیلر زیر چشم | مراقبتهای ضروری بعد از تزریق فیلر!

قیمت فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم

هیچ چیز بیشتر از سیاهی و گود افتادگی دور چشم نمی تواند ظاهر ما را خسته و ناراحت جلوه دهد. اما خیلی وقت ها این سیاهی و گود افتادگی فقط به خاطر یک خواب نا آرام نیست! فاکتورهای ژنتیکی،بیماری های مختلف و اختلالات پوستی هم می توانند باعث بروز چنین مشکلی شوند.
گود افتادگی و سیاهی زیر چشم ما را پیرتر و مسن تر نیز جلوه می دهد.شاید به همین خاطر است که درمان این معضل تا به این حد در میان مردم رواج پیدا کرده است. یکی از بهترین راهکارهای رفع سیاهی و گودی زیر چشم ، تزریق فیلر و ژل است. اما بارها دیده ایم که عده ای درباره مخارج و هزینه های این درمان نگرانی دارند. اما در این مطلب خبر خوشی برایتان داریم:

قیمت فیلر زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

اگر بابت قیمت فیلر زیر چشم نگران هستید و نمی توانید از عهده ی پرداخت آن برآیید، توصیه های می کنیم تخفیف های مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را در نظر داشته باشید. در این مرکز تلاش ما بر این است که با ارائه ی تخفیف های مناسبتی، فرصتی برای شما عزیزان فراهم کنیم که با قیمت های به صرفه و مناسب و البته با بالاترین میزان از کیفیت، درمان های زیبایی خود را انجام دهید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات درباره تخفیف های فیلر زیر چشم و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین مارک فیلر زیر چشم

خب قطعاً نتیجه ی هر درمانی به مارک محصولی که استفاده می کنید بستگی دارد. در صورتی که از برندهای چینی و تقلبی استفاده کنید، خب مشخص است که نتیجه ی چندان خاصی نخواهید گرفت و چه بسا که دچار عوارض جانبی نیز بشوید.
به همین خاطر است که تمام پزشکان زیبایی قبل از هر چیزی تاکید می کنند که مارک محصول معتبر و مرغوب باشد. برخی از فیلرها تاییدیه سازمان FDA دارند که این مسئله بدین معنی است که استفاده از آن بدون خطر و مشکل می باشد.
اما خب تمام فیلرها برای تزریق زیر چشم مناسب نیستند. همان طور که می دانید ناحیه ی زیر چشم بسیار حساس و ظریف است. با کوچک ترین اشتباهی در هنگام تزریق فیلر ممکن است عوارض ناخوشایندی گریبانگیر فرد شود.
برخی فیلرها وزن مولکولی کمتری نسبت به بقیه دارند. اصولاً بهترین انتخاب برای تزریق فیلر زیر چشم همین دسته فیلرها هستند چرا که احساس سبکی به فرد می دهند و زیر چشم او را سنگین نخواهند کرد.
ژل و فیلرهای ژوویدرم، رستیلن ، استایلج و…بهترین برندهای فیلر هستند که هر کدام نسخه های متعددی دارند که برخی از آن ها برای تزریق در یک ناحیه از پوست مناسب و مفیدند.
بهتر است مسئله ی انتخاب یک فیلر را به پزشک خود واگذار کنید. او بهتر است از هر کسی می داند که کدام مارک برای شما مناسب تر است. البته به شرطی که پزشکی ماهر و معتبر را انتخاب کرده باشید که تجربه ی زیادی در تزریقات زیبایی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت فیلر زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر زیر چشم

یکی دیگر از نکاتی که در مورد تزریق فیلر زیر چشم باید بدانید این است که فیلرها دائمی نیستند. مواد تشکیل دهنده ی آن ها حاوی هیالورونیک اسید است که بعد از مدتی به طور کامل توسط بدن تجزیه می شود و به این ترتیب اثر خود را از دست می دهد. اما عموماً این دسته فیلرها (بسته به مارک فیلر و شرایط خاص بیمار) از 1 الی 2 سال دوام و ماندگاری خواهند داشت.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

روز اول درمان

• با صورتی شسته و تمیز ( بدون آرایش) در مطب حاضر باشید

• به دلیل کاهش درد و ناراحتی در حین تزریق، نوعی بی حسی موضعی ممکن است به پوست شما زده شود. در برخی مواقع، احتمال دارد که بی حسی به طور مستقیم در محل درمان ( زیر چشم) تزریق شود.
بعد از تزریق فیلر: ساعت اول
• گذاشتن یخ روی پوست و مصرف قرص های آرنیکا یا آرنیکای موضعی ، درمان های ساده و خوبی برای کاهش کبودی هستند. البته در خیلی از مراکز، این داروها در خود مطب موجود است و به شما داده می شود.
• در صورتی که درد دارید، می توانید استامینوفن مصرف کنید.
• از خارش، ماساژ دادن یا دست کاری کردن اطراف محل تزریق ( زیر چشم) خودداری کنید. این حس ها کاملاً طبیعی هستند و بعد از چند ساعت الی چند روز از بین می روند. اگر این علائم بیش از 3 روز دوام داشته باشند، حتما با پزشک مجموعه تماس بگیرید.

قیمت فیلر زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

کاهش تورم بعد از تزریق فیلر زیر چشم

6 الی 10 ساعت اول بعد از درمان
• تا زمانی که ورم و قرمزی برطرف نشده اند از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید. این مسئله شامل حمام آفتاب، برنزه کردن، سونا و… می شود.
• برای کمک به کاهش ورم ، توصیه می کنیم که در طول روز آنتی هیستامین مانند زیرتک یا کلاریتین و در طول شب از بنادریل استفاده کنید.
• اگر دچار جوش و برآمدگی شده اید، می توانید نقطه ی مربوطه را ماساژ دهید. بسته به این که فیلر را در کدام ناحیه تزریق می کنید و از چه برندی استفاده کردهاید، ممکن است اندکی دچار سفتی و خشکی شوید که این مسئله معمولاً در طول یکی دو هفته بعد از بین خواهد رفت.
• می توانید از آرایش و ضد آفتاب استفاده کنید. هم چنین شستشوی محل با یک پاک کننده ملایم بدون مشکل است.

قیمت فیلر زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

ورم بعد از تزریق فیلر

• از مصرف الکل و شرکت در فعالیت های سنگین اجتناب کنید چرا که ممکن است به کبودی بیشتر منجر شود.
• برای کمک به کاهش کبودی، می توانید آرنیکا یا بروملاین مصرف کنید یا این که آناناس تازه میل کنید. هم چنین گذاشتن یخ روی محل تزریق هم می تواند مفید و موثر باشد.
نکات مهم و اساسی بعد از تزریق فیلر
در صورتی که دچار مشکلات زیر شدید فورا با ما تماس بگیرید:
• احساس تب و لرز دارید
• روی نواحی دیگر پوست صورت ، لکه های بی رنگی ظاهری شده اند
• محل تزریق رنگ سفیدی پیدا کرده است
• زیر چشمتان قرمز و داغ شده است
• درد شدید دارید
در نهایت باید بگوییم که این مراقبت ها می توانند اثر زیادی در روند درمان و کسب نتیجه ی شما داشته باشند. به همین خاطر حتما آن ها را جدی بگیرید.

پی.نوشت: برای کسب اطلاعات درباره تخفیف های مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران حتما با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق: ندا ناصری
لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا