قیمت بوتاکس خط اخم |بهترین مرکز بوتاکس

قیمت بوتاکس خط اخم

قیمت بوتاکس خط اخم

این روزها هر کسی را که می بینی از یک عضو صورت یا بدن خود ناراضی است. یکی از فرم بینی اش می نالد، یکی می گوید که چرا لب هایم نازک هستند، دیگری مدام غصه می خورد که چرا هر کار که می کند هم چنان اضافه وزن دارد و چاق محسوب می شود! خلاصه این که به هر طرف نگاه می کنیم، جز گله و شکایت چیز دیگری نیست. اما اگر یک چیز باشد که تقریبا همه ی ما بر سر آن توافق نظر داشته باشیم و از آن بدمان بیاید، چین و چروک های ناشی از پیری و افزایش سن است.

هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک روز دل انگیز بهاری زیر آفتاب گرم باشی و ناگهان در آینه ی کوچک خود، خط اخم زشتی که میان دو ابرو جا خوش کرده است را ببینی!

بله، درست است! داشتن خط اخم یکی از اولین نشانه های تضعیف عضلات صورت و در نهایت بروز چین و چروک هاست. اما در کمال خوشبختی باید بگوییم که این مشکل درمان خیلی ساده ای دارد و آن تزریق بوتاکس است. اگر بوتاکس را نمی شناسید احتمالاً خیلی از دنیای زیبایی عقب هستند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت بوتاکس خط اخم
قیمت بوتاکس خط اخم

در حال حاضر این یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی است که البته بیشتر مواقع برای رفع چین و چروک صورت به کار می رود. اما احتمالاً رایج ترین چروکی که با بوتاکس قابل رفع است، همین خط اخم می باشد. خیلی ها نگران هستند که آیا قفیمت بوتاکس خط اخم ، بالاست یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بوتاکس به هیچ وجه درمان گرانی نیست و همه می توانند از آن بهره مند شوند. خوشبختانه ما در این مطلب تصمیم داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین خدمات تزریق بوتاکس خط اخم را به شما ارائه می کند:

اگر تردید دارید که به کدام مرکز مراجعه کنید و قیمت بوتاکس خط اخم نیز برایتان مهم است و در عین حال نمی خواهید از کیفیت درمان کاسته شود، بهترین انتخاب شما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران است. در این مرکز علاوه بر داشتن پزشکی با تجربه و ماهر در زمینه ی تزریقات زیبایی، تلاش کرده ایم که از محصولات و مواد با کیفیت و مرغوب بوتاکس نیز استفاده کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت بوتاکس خط خنده

نکته ی مهم این جاست که بوتاکس را فقط برای رفع خط اخم استفاده نمی کنند، بلکه می توان از آن برای رفع چروک های دیگر نواحی صورت نیز استفاده کرد. اما شاید تزریق بوتاکس برای رفع خط خنده، اندکی ریسکی و پر خطر باشد. اگر با خودتان سوال می کنید که چرا چنین نکته ای را مطرح می کنیم، پس به موارد زیر دقت داشته باشید:

بوتاکس ماده ای است که با انسداد مسیر سیگنال های ارسال شده از مغز به عضلات، می تواند مانع از حرکت آن ها شود و به این ترتیب چروک ها را نرم و صاف کند. اما خط خنده به عضلات تکلم و قوه ی صحبت کردن ما خیلی نزدیک است. کوچک تری اشتباه در تشخیص عضله ی مربوطه و تزریق غلط، می تواند باعث اختلال در شیوه حرف زدن و تکلم ما شود. به همین دلیل است که اصولاً در صورتی که از بوتاکس برای رفع خط خنده استفاده می کنید باید دو فاکتور هم را در نظر بگیرید : اول از همه این که حتما از یک برند معتبر بوتاکس استفاده کنید تا دچار عوارض جانبی نشوید، بعد از آن حتما به پزشکی مراجعه کنید که در کار خود مهارت و سابقه ی زیادی دارد.

عموما در چنین شرایطی توصیه می شود که به جای تزریق بوتاکس، از تزریق ژل استفاده شود چرا که این کار بی خطر است و باعث ایجاد هیچ گونه اختلالی در سیستم تکلم ما نمی شود. البته همان طور که می دانید قیمت تزریق بوتاکس اندکی ارزان تر از تزریق ژل و فیلر است. اما نمی توان نظری قطعی در این باره داد چرا که مارک های مختلفی وجود دارد که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند.

قیمت بوتاکس خط خنده
قیمت بوتاکس خط خنده

قیمت بوتاکس dysport

اما هر موقع که صحبت از اعتبار و کیفیت در میان باشد، قطعاً نام بوتاکس دیسپورت( Dysport) وسط خواهد بود. این بوتاکس که ساخت کشور انگلیس است، هم دوام خیلی خوبی دارد و هم توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است.

این بوتاکس البته قیمت ارزانی ندارد و شاید همه نتوانند از آن استفاده کنند. اما کیفیت خیلی بالای این بوتاکس باعث شده که خیلی ها هزینه های آن را به جان بخرند و در عوض نتیجه ی خوبی از درمان خود بگیرند.

قیمت بوتاکس دیسپورت از 1500 میلیون الی 3 میلیون است اما این مربوط به کل هزینه ی درمان ( به علاوه ی دستمزد خود پزشک) خواهد بود. اما پیشنهاد بهتر این است که به سراغ مراکزی بروید که به مناسبت های مختلف ، تخفیف بوتاکس دیسپورت ارائه می کنند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات درباره ی این مطلب به همکاران ما در مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه کنید.

بوتاکس ارزان قیمت

هیچ گرانی بی حکمت نیست! همان طور که در پاراگراف بالا خواندید، متوجه شدید که بوتاکس دیسپورت با وجود گران بودن، کیفیت بی نظیری دارد. اما چیزی که فت و فراوان است و تقریباً در هر داروخانه ای پیدا می شود، بوتاکس های ارزان قیمت و بی کیفیت است. از برندهای چینی گرفته تا مارک هایی که حتی کشور سازنده ی آن ها هم مشخص نیست!

این بوتاکس ها عوارض جانبی زیادی دارند و نتیجه ی خاصی هم در رفع چین و چروک ها( به خصوص خط اخم) از خود بر جای نمی گذارند. به همین دلیل که اگر به دنبال یک آلترناتیو هستید که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم کیفیتی معقول، توصیه می کنیم پاراگراف زیر را از دست ندهید!

بوتاکس ارزان قیمت
بوتاکس ارزان قیمت

قیمت بوتاکس ایرانی

بوتاکس ایرانی راه حل مشکلات شماست! هم قیمت خیلی خوبی دارد. هم توسط سازمان غذا و دارو، استفاده از آن بی خطر عنوان شده است و هم این که بیماران و پزشکان از تزریق آن رضایت دارند.

بهتر است کلیشه های رایج ذهنتان را کنار بگذارید و فکر نکنید که اجناس و کالاهای ایرانی بی کیفیت هستند. با یک بار تزریق بوتاکس ایرانی به خوبی متوجه اشتباه خودتان خواهید شد.

زنده و زیبا باشید

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا