قیمت انواع فیلر پوستی | کدام مارک فیلر بهتر و به صرفه تر است؟

قیمت انواع فیلر 

قیمت انواع فیلر
با سلام خدمت تمام همراهان همیشگی لیزر دیسکانت!
امروز می خواهیم درباره ی قیمت انواع فیلر پوستی و تفاوت آن ها صحبت کنیم. همان طور که احتمالاً خودتان هم می دانید امروزه به قدری تنوع محصولات پوستی زیاد شده که واقعا انتخاب یکی از آن ها اصلا کار ساده و راحتی نیست. هر پزشک و مرکزی تبلیغ محصول مورد استفاده خود را می کند و به نظر تنها جایی که بی طرفانه قضاوت می کند، وب سایت سازمان FDA است که استفاده از برخی محصولات را تایید یا رد کرده است.

قیمت انواع فیلر پوستی
قیمت انواع فیلر

اما بحث قیمت این قبیل فیلرهای پوستی چیز دیگری است. خیلی از این فیلرها ترکیب های سازنده ی متفاوتی دارند و به همین خاطر است که قیمت آن ها فرق می کند. در کشور ما هم به خاطر تعرفه های گمرکی و البته تفاوت قیمت دلار با ریال، طبیعی است که قیمت های فیلر خارجی اندکی بالاتر باشد. عموماً پزشکان توصیه می کنند که از فیلرهایی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید انسانی باشند!
اما آیا می دانید که این ماده ی حیاتی چیست و چه تاثیری در قیمت فیلر پوستی می گذارد؟ خب هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی در بدن است که مسئولیت حفظ و نگه داری رطوبت و آب را در بافت های بدن بر عهده دارد. اما با افزایش سن، تولید این ماده کاهش پیدا می کند. به همین خاطر است که فیلرهایی که حاوی این ماده می باشند علاوه بر کیفیت خیلی خوب، قیمت بالاتری دارند چرا که بدن ما به خوبی با آن ها تطبیق پیدا می کند و عوارض جانبی نخواهد داشت.
گرچه واقعا نمی شود که قیمت مشخصی را برای فیلرهای پوستی عنوان کرد اما به صورت میانگین و بسته به نوع مارک فیلر، محل تزریق، وخامت عارضه و البته مهارت پزشک، ممکن است قیمت انواع فیلر پوستی از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان باشد.
توصیه می کنیم در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، حتما یک جلسه ی مشاوره با پزشک پوست مرکز زیبایی شمال تهران داشته باشید.

مرغوب ترین مارک فیلر

همان طور که گفتیم بعضی از این فیلرهای پوستی به قدری مرغوبیت دارند که سازمان FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) استفاده از ان را ها تایید کرده است. اصولاً چند عامل مهم در تعیین کیفیت و مرغوبیت مارک فیلر وجود دارد:

  • اول از همه این که مارک فیلر باید توسط سازمان های غذا و دارو(چه آمریکا و چه ایران) تایید شده باشد
  • اثرگذاری مثبت این دارو اثبات شده باشد.
  • هیچ گونه عوارض جانبی نداشته باشد
قیمت انواع فیلر پوستی
قیمت انواع فیلر

البته باید بگوییم که خیلی از مارک های فیلر پوستی،این فاکتورها را دارند اما بعضی از آن ها مانند ژل های خانواده ژوویدرم محبوبیت بیشتری دارند. خیلی وقت ها که در میان وب سایت ها و پیج های زیبایی جستجو می کنیم با نظرات مثبت خیلی از شما عزیزان مواجه می شویم که با تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید مانند ژوویدرم و رستیلن و… نتیجه ی خیلی خوبی به دست آورده اید.
حتی بعضی از مراجعه کنندگان بیشتر از آن که به مهارت و تخصص پزشک خود اهمیت بدهند، به مارک فیلر توجه می کنند. به همین خاطر است که بارها و بارها شاهد این بوده ایم که برخی مراکز برای جذب مراجعه کنندگان، از برندهایی استفاده می کنند که غالباً چینی و بی کیفیت هستند اما با گذاشتن نام های عجیب و غریب روی آن ها، تلاش دارند که این مارک ها را جای محصولات خارجی مرغوب جا بزنند!
به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما راجع به بهترین مارک های فیلر اطلاعاتی کلی به دست آورید و بدون آگاهی اقدام به تزریق فیلر نکنید. چرا که ممکن است از عدم اطلاع شما سوءاستفاده شود. باور کنید که عواقب تزریق ژل های بی کیفیت و ارزان به قدری وحشتناک است که قطعا پشیمانتان خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت ژل ژوویدرم

یکی از بهترین مارک های فیلر، ژل های خانواده ی ژوویدرم است. ژوویدرم مارک های متنوعی مانند ژوویدرم وولبلا و ..دارد که برای تزریق در یک محل مناسب هستند. با وجود تنوع نسخه های ژوویدرم طبیعی است که قیمت آن ها هم فرق داشته باشد. این ژل ساخت کشور انگلیس است و نسخه های متعددی از آن، توسط سازمان FDA تایید شده است.

قیمت انواع فیلر پوستی
قیمت انواع فیلر

نتیجه ی بسیار خوبی که این ژل به همراه می آورد باعث شده که خیلی از پزشکان در وهله ی اول به سراغ تزریق این مارک بروند. به خصوص برخی از مارک های سبک تر این برند، برای تزریق در لب ها مناسب هستند. اما این مسئله بدین معنی نیست که مارک ژوویدرم تنها برند خوب فیلر است. همان طور که در ابتدای این متن هم گفتیم، تنوع محصولات مرغوب به قدری زیاد است که انتخاب را واقعا سخت کرده!
این نکته را هم مد نظر داشته باشید که قیمت بالای ژل ژوویدرم باعث شده که تزریق آن برای همه میسر نباشد و خیلی ها ترجیح دهند که از برندهای ارزان تر استفاده کنند. اما مهم ترین مسئله این است که بدون انتخاب یک پزشک ماهر و متخصص، حتی بهترین مارک های فیلر هم کارایی چندانی ندارند.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: عوارض فیلر

بهترین پزشک تزریق ژل کیه؟

وقتی که صحبت از جراحی زیبایی مانند رینوپلاستی می شود، همه به دنبال بهترین جراح شهرمان می گردیم و می خواهیم بهترین عمل بینی را داشته باشیم. اما برای تزریقات زیبایی مانند تزریق ژل، سلامت و زیبایی خودمان را به دست هر فرد بی تجربه و غیر متخصصی می سپاریم! به نظر شما چرا این گونه است؟
فکر می کنم مشکل این جاست که خیلی ها فکر می کنند حتی اگر از نتیجه ی تزریق فیلر راضی نبودند، فقط لازم است چند ماه صبر کنند تا اثرات آن از بین برود، اما می توانیم بیمارانی را به شما نشان دهیم که به خاطر تزریق اشتباه، سال ها درگیر کهیرهای عفونی، جوش های ناجور و خیلی مشکلات دیگر بوده اند.

قیمت انواع فیلر پوستی
قیمت انواع فیلر

بنابراین انتخاب یک پزشک خوب و ماهر تزریق ژل بسیار حائز اهمیت است. به هیچ وجه این درمان را دست کم نگیرید و بدانید که تنها یک پزشک ماهر و متخصص زیبایی است که می تواند این پروسیجر را به بهترین نحو برایتان انجام دهد.
اگر به دنبال بهترین پزشک تزریق ژل هستید، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران برایتان پیشنهاد ویژه ای دارد:

در مرکز زیبایی شریعتی  تلاش کرده ایم که بهترین متخصص ها را در کنار بهترین برندهای فیلر به شما عرضه کنیم تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ناصری

1 دیدگاه دربارهٔ «قیمت انواع فیلر پوستی | کدام مارک فیلر بهتر و به صرفه تر است؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا