قيمت ليزر فول بادی چقدره؟ لیزر تمام بدن بهتره یا پکیج های کاربردی؟!

قيمت ليزر فول بادی

قیمت لیزر فول بادی؛ سلام دوستان

شاید با خودتان فکر کنید که لیزر فول بادی به درد نمی خورد، چرا که خیلی از جاهای بدن ما مو ندارد و نیازی نیست که همه ی آن را لیزر کرد. اما باید نکته ی خیلی مهمی را به شما بگوییم: برخی افراد هستند که حتی روی شکم، سینه، گردن و خیلی جاهای دیگر خود هم مو دارند و همان طور که می دانید، داشتن موهای زائد به هیچ وجه چیز جالب و خوشایند نیست!

به همین خاطر خیلی وقت ها پکیج های لیزر فول بادی، بهترین انتخاب است. اما از طرفی دیگر افرادی هستند که فکر می کنند، قیمت لیزر فول بادی خیلی زیاد می شود و نمی توانند از عهده ی آن برآیند. خب برخی از مراکز هستند که هزینه های خیلی زیادی برای لیزر فول بادی اعمال می کنند که اصلاً منطقی نیست. به عنوان مثال برای لیزر فول بادی، قیمتی مساوی با 800 هزار الی 1 میلیون تومان در نظر می گیرند. حالا تصور کنید که قرار است هر بیمار، حدوداً 8 الی 10 جلسه هم لیزر داشته باشد. به این ترتیب هزینه های درمان او برای لیزر فول بادی چیزی حدود 10 میلیون تومان می شود. خیلی از افراد به هیچ وجه قادر به پرداخت این رقم سنگین نیستند. علاوه بر این، متاسفانه خیلی از مراکز هستند که در همان جلسه ی اول کل مبلغ جلسات لیزر را دریافت می کنند و به این ترتیب فشار مضاعف تری را به جیب فرد اعمال می کنند.

بهترین قیمت لیزر فول بادیبه همین خاطر اگر تصمیم گرفتید که لیزر تمام بدن را انجام دهید، باید قبل از هر چیزی به دنبال مرکزی باشید که قیمت های خوب و مناسبی را برای این درمان ارائه می کند. خوشبختانه نیاز به جستجوی خیلی زیادی ندارید، چرا که ما یکی از بهترین این مراکز را برای شما پیدا کرده ایم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، افتخار دارد تا با قیمت لیزر فول بادی فوق استثنایی، لیزر موهای زائد کل بدن را به شما ارائه کند. هم چنین دستگاهی که در این مرکز استفاده می شود، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار است که ساخت کمپانی بسیار معروف و معتبر زایس می باشد و به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های روز دنیا شناخته می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لیزر فول بادی در این مرکز و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر فول بادی یعنی چه ؟
قیمت لیزر فول بادی

اما با تمام نکاتی که راجع به قیمت لیزر فول بادی ذکر کردیم، هنوز هم هستند کسانی که اصولاً نمی دانند لیزر فول بادی یعنی چه؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیلی از مراکز لیزر فول بادی را این گونه توصیف می کنند: از فرق سر تا نوک انگشتان پا! در حقیقت به جز ابروها و مژه ها، همه جای بدن در معرض اشعه ی لیزر قرار خواهد گرفت

اما نکته ی خیلی مهمی که باید به ذهن بسپارید این است که خیلی مواقع، موهای نواحی مختلف بدن، به یک شکل نیستند و از نظر ضخامت و تراکم فرق های زیادی با هم دارند، به عنوان مثال مشخص است که موهای زائد زیربغل و بیکینی، از موهای زائد صورت و یا دست ها ضخیم تر و سیاه تر هستند. به همین خاطر باید به هنگام لیزر فول بادی دقت داشته باشید که از دستگاهی استفاده نمایید که روی تمام طیف موها اثرگذاری داشته باشد. به عنوان مثال دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار، تنها دستگاهی است که بر روی موهای کرکی نیز موثر و مفید است.

لیزر فول بادی یعنی چه

علاوه بر این باید دقت داشته باشید که اپراتور لیزر، به هر کدام از نواحی بدن که رسید، مطابق با جنس موها، تنظیمات دستگاه را تغییر دهد.

این ها مسائلی هستند که به هنگام لیزر کل بدن باید نسبت به آن ها دقت داشت. در حقیقت خیلی از افراد به سراغ دستگاهی می روند که اصولاً قدرت رفع موهای نازک و کرکی را ندارد. به همین دلیل برخی از نقاط بدن جواب می گیرند و برخی دیگر خیر!

حتی ممکن است در این روند، موها دو برابر شوند و ضخامت بیشتری پیدا کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم که به این نکات دقت داشته باشید.

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است ؟
قيمت ليزر فول بادی نت برگ

حتماً از خودتان سوال می کنید که لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی می شود؟ برای این که پاسخ کوتاه و جامعی به این سوال بدهیم، در ابتدا باید نقاط بدن را دسته بندی کنیم . به این ترتیب نواحی زیر شامل تخفیف قیمت لیزر فول بادی خواهند شد:

نواحی لیزر کل بدن خانم ها

  • کل صورت ( پیشانی، گونه ها، چانه و پشت لب)
  • گردن (پشت و جلو)
  • نیم تنه جلو ( سینه ها، شکم ، دور ناف)
  • نیم تنه پشت( کمر)
  • هر دو ران پا
  • زانو
  • هر دو ساق پا
  • موهای زائد روی انگشتان پا و دست
  • هر دو ساق دست
  • هر دو بازو
  • زیر بغل
  • بیکینی ( لاین )
  • ژنیتال( خط باسن)

نواحی لیزر کل بدن آقایان

  • خط ریش گونه، زیر گردن، پشت گردن
  • دست ها کامل، بازوها، ساعدها
  • پاها کامل، ران ها، ساق پاها
  • باسن و تناسلی با خط باسن
  • شکم ناف به پایین
  • زیر بغل
  • هر کدام از نیم تنه ها کامل
  • گوش ها، بین ابرو، روی بینی

نواحی لیزر فول بادی با ارزانترین پکج

البته باز هم می گوییم که احتمال دارد، در برخی از این نقاط مویی وجود نداشته باشد، به این ترتیب توصیه ی اصلی ما استفاده از پکیج های دیگر لیزر موهای زائد، مانند پکیج کاربردی یا طلایی است.

منظور از پکیج طلایی : بیکینی +زیربغل +لاین +مایو

پکیج کاربردی : ساق پا+ ساعد دست + بیکینی و زیربغل

نکته ی خیلی مهم : مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با توجه به نیاز شما می تواند تغییرات زیادی در پکیج های خود ارائه کند و به این ترتیب با تفاوت خیلی کم در قیمت، به پکیج مورد نیاز شما برسد. کافیست در انتهای همین مقاله، برای ما بنویسید که چه نوع پکیجی را می خواهید تا بلافاصله مطابق با درخواست شما، پکیج مورد نظر را ارائه کنیم.

قیمت لیزر فول بادی آقایان تخفیفان

یکی دیگر از سوالاتی که همیشه در مرکز خود به آن پاسخ می دهیم این است که آیا خدمات لیزر فول بادی آقایان نیز ارائه می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، در مرکز ما، خدمات ویژه ای برای آقایان در نظر گرفته ایم که بتوانند به راحتی از درمان لیزر موهای زائد بهره مند شوند.

نکته ی مهم: البته لازم به ذکر است که قیمت لیزر فول بادی آقایان اندکی بالاتر از لیزر بانوان است. چرا که موهای اقایان عزیز، ضخیم تر و متراکم تر است و برای رفع آن ها نیاز به زمان و تایم بیشتری است. به همین دلیل به میزان خیلی کمی از لیزر زنان گران تر است.

شما عزیزان می توانید از این لینک لیست قیمت لیزر فول بادی آقایان و بانوان را مشاهده کنید.


بیشتر بدانید:

اقدامات-مراقبت ها قبل از لیزر تمام بدن

  1. قبل از لیزر کل بدن، از یکی دو هفته قبل از اعمالی مانند برنزه، حمام آفتاب، اپیلاسیون، میکرونیدلینگ و مشابه آن خودداری کنید.
  2. از دو هفته قبل، هیچگونه قرص ضد جوش و آکنه، آسپرین و رقیق کننده خون مصرف نکنید. با مشورت با پزشک، مصرف داروها رو آرام آرام قطع کنید تا برای لیزر آماده شوید.
  3. نیازی به بی حسی موضعی نیست زیرا دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت-اسکلپیون در مراکز ما بدون درد و بهترین برند لیزر جهان، معجزه ی لیزر قرن، می باشد.

اقدامات-مراقبت بعد از لیزر کل بدن

همان مراقبت های قبل از لیزر الزامی ست. به علاوه ی اینکه، حداقل تا 48 ساعت از هر گونه عملی که سبب تحریک پوست شما می شود پرهیز کنید. برای مثال، تماس پوست با صابون های عطری، رابطه جنسی در لیزر تناسلی، و غیره.


جلسه اول لیزر کل بدن در بهترین مراکز لیزر شمال تهران

یکی از بهترین تجربه های زندگیم لیزر با دستگاه مونولیت مدیواستار الکس در مرکز لیزر قیطریه تهران بوده. من با چندین دستگاه دیگه هم لیزر کردم اما مونولیت مدیو استار بی نظیر بوده. این دستگاه بدون غلو بگم کاملا بدون درد هست، حتی برای پوست فوق العاده نازک و حساسی مانند پوست من.
شما در جلسه اول مرکز لیزر قیطریه تهران، برای کل دوره تون یک تخفیف لیزر درست حسابی دریافت می کنین. حتما از قبل جلسه مشاوره انجام شده چون تنظیمات منوی لیزر بر اساس تیپ پوست و مو، درجه فولیکول موی شما و طبق دمای بدن خودتان تنظیم خواهد شد. البته دستگاه لیزر فوق پیشرفته مونولیت مرکز قیطریه ما فوق العاده هوشمند و دارای سیستم کولینگ اتومات فوق سریع می باشد.

تمیزی پوست شما از هر گونه مواد خارجی مانند آرایش و عطر بررسی خواهد شد. خیلی راحت روی تخت دراز کشیده و مواد خنک کننده و آبرسان مرغوب و اصل روی پوست شما زده می شود. نیازی به بی حسی موضعی نیست زیرا حرکت هندپیس لیزر مونولیت روی پوست شما بسیار آرام، ملایم اما موثر است.

سپس، چند لایه سلفون بر روی پوست شما در ناحیه لیزر کشیده خواهد شد. این کار برای جلوگیری از نفوذ هر گونه میکروب یا آلودگی به پوست شماست. همزمان، روی هندپیس لیزر که از قبل با بهترین مواد ضد عفونی شده سلفون چند لایه استفاده می شود.

چرا دستگاه لیزر مونولیت جادوی لیزر قرن است؟

لیزر مونولیت مدیو استار زایس آلمان (پدر جد اپتیک دنیا) گرانترین دستگاه لیزر دنیاست (چند میلیارد تومان!) آپشن های بسیار دقیقی دارد. در عین اینکه انرژی لیزر بالاست، فقط و فقط رنگدانه موی زائد را هدف می گیرد. طول موج اضافه ی ای نیز دارد که جلوی فعالیت تغذیه رسانی عروق خونی به ریشه موی مزاحم را می گیرد. این خاصیت در هیچ دستگاه لیزر دیگری وجود ندارد.
نکته: برای اولین بار در دنیا، با دستگاه لیزر مونولیت الکس-مدیواستار، موهای زائد نازک و کرکی بدون برگشت پذیری قابل رفع می باشند.

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

فایده مشاوره لیزر موهای زائد این است که درباره ی تاثیرات بدن خود از لیزر آشنا می شوید، انتظارات شما واقعی تر شده و بهترین پکج لیزر متناسب با بودجه شما برایتان انتخاب خواهد شد.

در بهترین مراکز لیزر شمال تهران، ما برای شما وقت کافی صرف می کنیم تا بهترین نتایج لیزر در سریع ترین زمان ممکن و صد البته با صرف کمترین هزینه ممکن برای شما به دست آید.

منبع

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا