فواید خارق العاده هایفو برای صورت

هایفو برای صورت

هایفو برای صورت

احساس می کنید صورتتان دیگر شور و طراوت گذشته را ندارد؟ شما هم مدتی است که شاهد بروز چین و چروک روی صورت خود هستید؟ ملاحظه می کنید که پوست صورتتان انگار کمی شل شده و کمی افتاده تر از قبل به نظر می رسد؟
نگران نباشید چون دقیقا برای شما درمان ویژه ای وجود دارد. تصورش را بکنید که می توانید با یک درمان ساده و بی خطر برای مدتی طولانی روند پیر شدن پوست خود را برعکس کنید! یعنی به جای پیر تر شدن روز به روز جوانتر شوید!! این اتفاق نه تنها کاملا ممکن است، بلکه به سادگی هم در دسترس شما قرار دارد. برای بهره مندی از این درمان خارق العاده کافی است همین فردا یک مرکز زیبایی که خدمات هایفو خوبی ارائه می کند را پیدا کرده و در اولین نوبت به آنجا مراجعه کنید.

هایفو برای صورت
هایفو برای صورت

هایفوتراپی جدید ترین روش لیفت صورت است که این امکان باور نکردنی را در اختیار شما قرار می دهد. لیفت و جوانسازی صورت حالت جوانی و طراوت گذشته را به پوست شما باز می گرداند و چین و چروک های سطحی را از بین می برد. آنهم بدون اینکه بخواهد کمترین آسیبی به پوست و سلامت شما وارد کند. و جالبتر از همه اینکه علاوه بر کم دردسر بودن هزینه های هایفوتراپی نیز به قدری معقول و مناسب هستند که همه مردم از هر قشری به سادگی می توانند از آنها بهره مند شوند!
در ادامه بیشتر در مورد هایفوتراپی و مزیت های فوق العاده اش با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هایفوتراپی

درحالی که سایر درمان های جوانسازی و لیفت صورت تلاش می کنند کار خود را از لایه سطحی پوست شروع کنند، هایفو کاملا روش دیگری را در دستور کار قرار می دهد. واقعیت این است که علت اصلی بروز علائم پیری به خاطر مشکلات به وجود آمده در لایه های زیرین پوست است. و وقتی سعی کنید این مشکلات را رفع کنید نمی توانید چندان نتیجه مطلوبی در راستای لیفت و جوانسازی بگیرید.
هایفوتراپی تنها درمانی است که می تواند به این لایه های عمیق و مخصوصا لایه اسماس پوست دسترسی داشته باشد. و بدون اینکه از سطح شروع کند اینکار را انجام می دهد! راز جادویی هایفوتراپی در استفاده از امواج اوتراسوند یا به عبارتی فراصوت است. این امواج که توسط دستگاه هایفو تولید و توسط هندپیس دستگاه روی پوست تابیده می شوند به خاطر طول موجی که دارند از سطح پوست بدون هیچ برخوردی عبور کرده و مستقیما وارد لایه های عمیق می شوند. همین یعنی ایمنی بالای این درمان.
امواج اولتراسوند شکلی از انرژی هستند. پس وقتی که به واسطه کارتریج های مختلف وارد لایه های گوناگون پوست می شوند در آنها انرژی گرمایی آزاد کرده و موجب بروز یک آسیب خفیف و کنترل شده می شوند. سینگنال آسیبی که به مغز صادر می شود باعث فعال سازی هورمون های زیرپوستی و تولید کلاژن می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفو برای صورت
هایفو برای صورت

کلاژن همان ماده جادویی است که باعث جوانسازی پوست شما می شود. مأموریت و هدف اصلی کلاژن بازسازی سلولی یا به عبارت دیگر تعویض سلول های آسیب دیده و مستهلک با سلول های جوان و نو است. وقتی جوان هستید کلاژن به صورت مداوم تولید می شود و همیشه در حال تعویض سلول های پوست است. اما وقتی سن شما بالا می رود این ماده فقط در واکنش به آسیب های وارده و برای ترمیم آنها وارد عمل می شود.
از همین رو هم هست که آسیب وارده از طریق امواج اولتراسوند در هایفوتراپی موجب تولید کلاژن در سطوح عمیق پوست و بازسازی اساسی سلول های آن می شود. از همین رو درست مانند دوران جوانی بدن شما خود به خود پوست صورت را از طریق بازسازی سلولی نوسازی می کند.
به همین علت هایفوتراپی از جمله درمانهایی است که اثرگذاری کاملا طبیعی دارد.

من هایفو انجام دادم

در اینجا بهتر است با نظرات برخی از افرادی که هایفوتراپی را در مرکز ما انجام داده اند آشنا شوید:
ب. ریاحی گفته : ” اول که هایفوتراپی رو انجام دادم اثراتشو دیدم. خوب بود ولی نه اونقدر که انتظار داشتم. نارضایتی مو با دکتر درمیون گذاشتم اما به من گفت که باید چند ماهی تا تأثیر نهایی صبر کنم. خوشبختانه تو سه چار ماه بعدی دیدم واقعا روز به روز داره پوستم بهتر میشه. فقط خواستم بگم تو گرفتن نتیجه از هایفو عجله نکنید. دیر و زود داره، اما سوخت و سوز نداره.”
افسانه گفته : ” خیلی از هایفو راضیم. الان که چند ماه از جلساتم گذشته انگار ده سال جوونتر شدم. به شما هم توصیه می کنم هایفو رو امتحان کنید. معجزه می کنه.”
خانم سلیمانی گفته : ” بعد از هایفو دیدم صورتم قرمز شده و ورم کرده. یکم نگران شدم و از دکتر وقت گرفتم تا ببینم مشکل چیه. اما یکی دو روز بعد که وقت ملاقاتم بود دیدم اثر قرمزی و ورم کلا از بین رفته. البته راستش دکترم بهم گفته بود که زود از بین میرن.”

من هایفو انجام دادم
من هایفو انجام دادم

اینها بخشی از نظراتی است که ممکن است به بعضی از نگرانی هایی که شاید شما هم داشته باشید اشاره کند.

معایب هایفو

هایفو وعده ای جز مزیت به شما نمی دهد. اما هیچ درمانی نمی تواند اینقدر بدون مشکل و بی عوارض باشد. وقتی هایفو می کنید ممکن است برخی از شما دچار بعضی از عوارض جانبی مانند ورم، التهاب، قرمزی، پوسته پوسته شدن و اندکی بی حسی بشوید. اما نگران نباشید چراکه عوارض هایفو زودگذر هستند و خود به خود از بین می روند. البته این اطمینان به شرطی حاصل می شود که به مرکز مطمئنی مراجعه کرده باشید.

عوارض هایفو خانگی

وقتی از هایفو خانگی استفاده می کنید یعنی تکنسین متخصصی درمان را برای شما انجام نمی دهد. پس شانس بروز عوارض جدی و دائمی هایفو برایتان بالا می رود.
از طرفی دستگاه های خانگی قدرت دستگاه های حرفه ای ندارند. پس در اثرگذاری و ایمنی عمومی ضعیف تر هستند.

هایفو لاغری صورت

هایفوتراپی باعث جوانسازی و لیفت صورت می شود، اما اثر مستقیمی روی لاغری صوت نخواهد داشت. هرچند که کشیده شدن پوست صورت خود به خود باعث می شود که کمی از حجم پوست افتاده کم شود و صورت کمی لاغرتر به نظر برسد.

هایفو لاغری صورت
هایفو لاغری صورت

مرکز هایفو در تهران

انتخاب یک مرکز خوب و باکیفیت اهمیت زیادی در نتیجه ای که از هایفو می گیرید خواهد داشت.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران با کادری مجرب در کنار داشتن بهترین دستگاه هایفو، یکی از با کیفیت ترین مراکز برای هایفوتراپی در تهران است. علاوه بر کیفیت بسیار بالا تعرفه های قیمیتی مناسب و تخفیف های ویژه هم باعث شده اند تا هایفوتراپی در این مرکز هرچه به صرفه تر باشد. برای آشنایی بیشتر و اخذ نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا