فرق بهترین مراکز هایفو با مرکزهای دیگر چیست؟

بهترین مراکز هایفو

بهترین مراکز هایفو

وقتی صحبت از حرارت می شود همه به یاد گرمای بیش از حد و آتش می افتند. یه یاد خرابی آسیب و ویرانی. اما حرارت همیشه چیز مخربی نیست. اتفاقا اگر به صورت کنترل شده مورد استفاده قرار بگیرد می تواند بسیار هم سودمند و مفید باشد. و از جمله این موارد استفاده در درمان های زیبایی است. مثلا دستگاه هایفو با استفاده از همین حرارت که از طریق امواج اولتراسوند به داخل پوست منتقل می کند یک آسیب کنترل شده را راهبری کرده و باعث می شود پوست ما مثل گذشته یکی از مهمترین وظایف خودش را به یاد بیاورد.
تولید سلول های جدید.

بهترین مراکز هایفو
بهترین مراکز هایفو

تا به حال فکر کرده اید که چرا با بالارفتن سن پوست کم کم شل شده و علائم پیری مانند چین و چروک و افتادگی روی آن خودنمایی می کنند؟ وقوع این اتفاقات برای همه یک حقیقت انکارناپذیر است اما کمتر کسی به علت اصلی آن فکر می کند. نگران نباشید قرار نیست با یک مقاله کاملا علمی و تخصصی حوصله شما را سر ببریم.

لیفت صورت

واقعیت این است که در سنین جوانی هورمون های داخل بدن ما فعال تر هستند. یکی از این هورمون ها، هورمون تولید کلاژن در پوست است. برای اینکه بدانید کلاژن چیست لازم است کمی به خراش های سطحی پوست خودتان دقت کنید. وقتی پوست دچار خراش و زخم می شود بعد از مدتی جای آن کاملا برطرف می شود. انگار اصلا تا به حال زخمی روی آن نبوده است!
این کارِ کلاژن است. کلاژن ماده ای است که دستور تولید سلول های جدید پوست و حذف سلول های مرده و آسیب دیده را برعهده دارد. از آنجایی که در سنین جوانی تولید کلاژن مداوم است سلول های پوستی مدام در حال تجدید و تغییرند. به خاطر همین سلول های جوان، پوست ما همیشه صاف و محکم، بدون کمترین ضعفی به حیات خودش ادامه می دهد.
اما همانطور که گفتیم با بالارفتن سن فعالیت هورمون های بدن محدودتر می شود. کلاژن دیگر به صورت روتین تولید نمی شود. بنابراین روند تجدید مداوم سلول های پوست متوقف شده، و سلول های ثابت مانده پوست کم کم ضعیف شده و دچار علائم پیری می شوند. کلاژن از بدن حذف نمی شود بلکه فقط برای مواقع اضطراری، وقتی پوست دچار آسیب دیدگی شده باشد از نو ترشح می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین مراکز هایفو
بهترین مراکز هایفو

تا همینجای مقاله، اگر کمی دقت کرده باشید سازوکار اکثر درمانهای زیبایی و جوانسازی پوست را درک کرده اید. جوانسازی پوست در کل روند به وجود آوردن یک آسیب کنترل شده است، تا بدن برای جبران آن کلاژن تولید کند و از این طریق وضعیت کل پوست را مثل دوره جوانی بهبود ببخشد. تفاوت اما در میزان و نوع این آسیب است.

بهترین روش لیفت صورت

قبلا راهکارهای درمانی برای لیفت صورت به شکل مستقیم و تهاجمی بودند. بهتر است فعل جمله را اصلاح کنم، چون این روش ها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند و همچنان محبوبیت دارند. منظور از راهکار مستقیم، برخورد فیزیکی و تهاجمی به پوست است. به عبار دقیقتر آسیب رسانی از سطح یا جراحی.

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت به شکلی سخت با بریدن پوست اولا سعی می کند پوست و چربی اضافی جمع شده زیر پوست را بردارد، در وهله دوم با ایجاد این آسیب پوست را به تولید مجدد کلاژن تحریک می کند تا روند طبیعی جوانسازی را مجددا راه اندازی کند.
ولی خب می دانید که جای همه زخم ها الزاما برطرف نمی شود. خیلی از زخم ها هستند که جایشان باقی می ماند. شاید تا آخر عمر. به همین علت هم هست که جراحی یک روش پر ریسک و پر خطر است. می تواند به شما در لیفت پوست صورت کمک کند، اما احتمال بروز مشکلات جدی تر در آن بیشتر است.

بهترین مراکز هایفو
بهترین مراکز هایفو

لیفت صورت با نخ

راهکار دیگری که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، لیفت صورت با نخ است. در این روش به جای جراحی، از برش های کوچکی استفاده می شود و نخ های جذب شونده ای زیر پوست قرار می گیرند. برای اینکه تصور بهتری از این روش درمانی داشته باشید بهتر است بند زدن ظروف چینی را به خاطر بیاورید. به نظر روش خوبی می آید. تهاجم و آسیب کمتری دارد و دردسرش کمتر است.از طرفی برش های ایجاد شده باز هم به تحریک تولید کلاژن کمک کرده و یک اثر ثانوی هم می گذارند.
اما این نخ ها جذب شونده هستند، یادتان هست؟ به محض اینکه بعد از مدتی نخ ها در بافت پوست حل شوند اثر درمان هم کم کم از بین می رود. از طرف دیگر چون آسیب های کنترل شده وارده آنقدر زیاد نبوده اند تولید کلاژن هم در این درمان زیاد نیست. پس دوامش پایداری زیادی ندارد. و در کل هم آنچنان که باید و شاید تأثیر چشمگیری نمی گذارد.

هایفوتراپی

حال به اصل موضوع می رسیم. هایفو. خب آیا نمی شود بدون اینکه به پوست آسیبی وارد کنیم بتوانیم روند جوانسازی طبیعی را دوباره به کار بیندازیم؟ چرا نمی شود! هایفو برای همین است.
هایفو نام خلاصه شده امواج تشدید شده فراصوت متمرکز است. این امواج قرار نیست مانند اشعه ای مثل لیزر آسیب سطحی به پوست بزنند تا با سوزاندن سطحی کلاژن سازی کنند. بلکه برعکس بدون اینکه کمترین تأثیری روی سطح پوست داشته باشند مستقیما وارد لایه های عمیق پوستی می شوند.
دستری به لایه های مورد نظر که برای روش های دیگر درمانی بسیار سخت و غیر ممکن به نظر می رسد، برای هایفو بسیار آسان است. چون از امواج استفاده می کند. امواجی که در لایه های اصلی زیرین پوست در عمق های مختلف حرارت ایجاد کرده و با کمترین آسیب(البته در جای درست خود) باعث تولید کلاژن، بسیار بیشتر از سایر روش های درمانی می گردند.

هایفوتراپی
هایفوتراپی

مزیت های هایفو تراپی

لیفت صورت موثر
• بدون هیچگونه عوارض جانبی جدی
• تأثیر پایدار و مداومی که بین 2 تا 10 سال دوام دارد
• رفع چین و چروک های سطحی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

خب تا اینجا با جدیدترین و موثرترین تکنولوژی لیفت و جوانسازی صورت آشنا شدید. اما چطور می توانید به آن دسترسی داشته باشید؟ ساده است. یک مرکز زیبایی که خدمات هایفوتراپی ارائه می دهد را پیدا کرده و به آن مراجعه می کنید!
ولی آیا هر مرکزی قابل اطمینان است. صحبت از وارد کرن یک آسیب کنترل شده به پوست در میان است. در چنین شرایطی به کدام مرکز می توانید اعتماد داشته باشید که کارشان را درست انجام بدهند به جای کمک به لیفت صورت، در عوض باعث بروز مشکل برایتان نشوند؟
به همین دلیل است که باید دقت داشته باشید و بهترین مرکز را انتخاب کنید. این یک مسئله کاملا مهم و حیاتی است.

برای اینکه کار شما را در این راه آسانتر کنیم، بگذارید مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران را به شما معرفی نماییم. این مرکز باسابقه علاوه براینکه از بهترین دستگاه ها و مجرب ترین کادر درمانی برخوردار است، تعرفه های قیمتی معقول و مناسبی هم برای هایفوتراپی در نظر گرفته. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران
بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا