رفع موهای زائد با لیزر | لیزر برای پوست های تیره | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر | لیزر برای پوست های تیره | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

 رفع موهای زائد با لیزر | لیزر برای پوست های تیره | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر آیا دائمی است؟  

رفع موهای زائد با لیزر با استفاده از انرژی نور متمرکز برای ارسال به فولیکول های موی فرد در زیر پوست انجام می شود.  البته باید توجه داشت که همه موها به طور هم زمان در چرخه ی رشد مشابه قرار ندارند.

این تمایز مهم است ، زیرا به این معنی است که فقط برخی از موها که در چرخه رشد قرار دارند توسط لیزر آسیب می بینند و سایر موها به رشد خود ادامه خواهند داد.

برای اینکه موهای زائد شما به طور کامل از بین برند ، به یک سری از درمان های لیزری نیاز دارید تا لیزر بتواند موهایی را که در دوره رشد  قرار می گیرند ، هدف قرار بدهد.  حتی پس از آن هم برخی از موها ممکن است در نهایت دوباره رشد کنند.

در حالی که نتیجه حذف موهای زائد با لیزر صد در صد دائمی نیست ،  اما با این حال پس از شش تا هشت جلسه لیزر درمانی می توانید کاهش میزان مشخصی از موها را انتظار داشته باشید. هر گونه رشد دوباره موها می تواند با ادامه جلسات درمان در هر شش تا 12 ماه کنترل و متوقف شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

هزینه لیزر موهای زائد رفع

هر جلسه لیزر درمانی در امریکا به طور معمول 500 تا 1000 دلار هزینه دارد.  لیزر درمانی درد چندانی ندارد.  فقط ممکن است احساسی شبیه به برخورد یک نوار لاستیکی گرم بر روی پوست خود احساس  کنید.  همچنین ممکن است بوی سوختگی به مشام تان برسد.

نوع مو و رنگ پوست شما می تواند بر رفع موهای زائد با لیزر تأثیر بگذارد.  رفع موهای زائد با لیزر زمانی مؤثر است که لیزر بتواند بر روی تفاوت رنگدانه مانند موهای تیره بر روی پوست روشن متمرکز شود.

از آنجا که نور متمرکز توسط رنگدانه جذب می شود ، حذف موهای ناخواسته با لیزر در افرادی که موهای بلوند یا سفید دارند فقط با لیزر های خاصی امکان پذیر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.   

مراقبت های پیش از لیزر موهای زائد    

قبل از اینکه برای رفع موهای زائد خود با لیزر اقدام کنید ،  اطمینان حاصل کنید که چند اقدام احتیاطی را در مورد پوست خود انجام داده اید.

  • از هر چیز که می تواند پوست شما را تیره تر کرده و جذب لیزر به رنگدانه را در پوست کاهش دهد ، مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب یا تخت های برنزه دوری کنید.
  • همچنین از مصرف هر گونه محصولاتی که پوست را حساس تر می کند ، مانند کرم های رتینول یا سرم های ویتامین  C خودداری کنید.
  • اگر هر گونه داروئی را که پوست شما را نسبت به نور حساس می کند ، مصرف می کنید تا قطع مصرف آن دارو نباید از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد   

رفع موهای زائد با لیزر | لیزر برای پوست های تیره | بهترین مرکز لیزر موهای زائد  اگر شما تصمیم به رفع موهای زائد خود با لیزر  دارید ، لازم است که از مراقبت های پوست بعد از لیزر درمانی اطلاع داشته باشید.

  • پس از درمان با لیزر در استخری که آب آن با کلر ضد عفونی می شود ، و یا آب شور برای هفت روز اجتناب کنید. زیرا پس از درمان با لیزر پوست شما حساس تر خواهد بود.
  • به مدت چند روز باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

پاسخ به سؤالات شما

اگر شما هم به فکر رفع موهای زائد خود با لیزر هستید ،  در اینجا همه مواردی را که شما باید پیش از رفع موهای زائد با لیزر بدانید به اطلاع شما می رسانیم.

رفع

جلسه لیزر چه مدت طول می کشد؟

تا چند سال پیش ممکن بود به 10 جلسه یا بیشتر برای رفع موهای زائد ، البته  به علاوه درمان های نگهدارنده برای مبارزه با رشد مجدد موها نیاز داشته باشید.  اما در حال حاضر لیزرها راه زیادی را طی کرده اند.

امروزه اکثر مردم به لطف پیشرفت های تکنولوژی ، پس از یک سری جلسات درمانی برای حذف موهای زائد و حداقل پیگیری ، به نتیجه مورد نظر خود می رسند.  برای رسیدن به نتایج دائمی بالقوه بسیاری از افراد نیاز به تکرار جلسات درمانی با لیزر دارند.

لیزر تنها درمانی است که نتیجه آن کاهش دائمی و طولانی مدت موهای زائد است.  لیزر موها را در عمیق فولیکول از بین می برد.  در حالی که هیچ درمان دیگری قادر به از بین بردن شفت موها نیست.

 

رفع موهای زائد با لیزر در چند جلسه انجام می شود؟

بیشتر مراجعه کنندگان مرکز لیزر درمانی ما پس از 4 تا 8 جلسه به درمان با لیزر جواب می دهند.

پل جارود فرانک MD ، بنیانگذار PFRANKMD می گوید که بیماران نتایج رفع موهای زائد با لیزر را خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنند ، دریافت می کنند.   لیزر درمانی بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد است.

 

آیا نتایج لیزر دائمی است؟   

تغییرات هورمونی ، مانند آنهایی که در دوران بارداری تجربه می کنید ، می توانند باعث رشد موهای جدید و ناخواسته  شوند.  پس تعجب نکنید  اگر پس از اینکه نوزاد شما متولد شد ، موهای جدیدی را در بدن خود مشاهده کنید.

 

کاندید مناسب برای رفع موهای زائد با لیزر  

هنگامی که روش حذف موهای زائد با  لیزر برای اولین بار معرفی شد ، بهترین نتیجه در پوست هایی به رنگ روشن دیده می شد.  اما در حال حاضر برای  تمام انواع پوست ها لیزر های خاصی وجود دارند.

دکتر ویلیامز می گوید: ” در حال حاضر، آگاهی در مورد پیشرفت در فن آوری لیزر موجب شده که افراد با هر رنگ پوستی بتوانند از خدمات لیزرها بهره مند بشوند و لیزر موهای زائد را تجربه کنند.”

در حال حاضر نه تنها از لیزرها برای افراد با همه نوع پوست استفاده می شود ، بلکه ثابت شده است که لیزرها ایمن و مؤثر هستند.

در ابتدا  لیزرها نمی توانستند انواع پوست های تیره تر را درمان کنند زیرا خطر سوختگی وجود داشت ، اما تکنولوژی جدید ما را قادر به انجام درمان برای انواع پوست می کند.

اگر چه رفع موهای زائد با لیزر قطعاً تهاجمی نیست ، اما برای همه افراد مناسب نمی باشد.  اگر شما یک خانم با موهای بلوند یا  سفید ، قرمز و یا موهای خاکستری هستید ، با لیزرهای خاصی می توان موهای زائد شما را از بین برد.

 

از لیزر برای کدام مناطق بدن استفاده می شود؟رفع  

از لیزر برای رفع موهای زائد مناطق مختلف بدن از جمله خط بیکینی ، پشت لب بالا ،  چانه ، پاها ، دست ها ، کمر و سینه و هر قسمت دیگر از بدن که مو داشته باشد می توان استفاده کرد.  هر چه موها ضخیم تر باشند ، نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد.

 

عوارض و خطرات لیزر رفع موهای زائد  رفع

دکتر ویلیامز می گوید: ” بلافاصله پس از درمان ممکن است متوجه قرمزی خفیف و تورم فقط در اطراف فولیکول مو بشوید که به طور معمول تا 24 ساعت پس از درمان از بین می رود.

اگر چه بعضی از بیماران درد ناشی از لیزر را  در طول جلسه با برخورد کش به پوست مقایسه می کنند ،  اما سرعت درمان به طور قطع باعث کاهش ناراحتی می شود.

Callahan می گوید: ” تفاوت اصلی با تکنولوژی جدید لیزر این است که خیلی سریع تر از لیزرهای قدیمی است .  به همین دلیل مراجعه کنندگان درد چندانی را احساس نمی کنند.   لیزر می تواند در عرض چند دقیقه تمام موها را از مناطق مختلف بدن شما حذف کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

چگونه باید برای درمان با لیزر آماده بشوم؟

رفع موهای زائد با لیزر | لیزر برای پوست های تیره | بهترین مرکز لیزر موهای زائد فع

هنگامی که  تاریخ مراجعه برای اولین درمان خود را تعیین کردید ، دیگر نباید موها را ریشه کن کنید اما می توانید هر زمان که بخواهید موها را شیو کنید.  زیرا لیزر به رنگدانه فولیکول جذب می شود.  بنابراین شما نباید اپیلاسیون کنید.

اما شب قبل از جلسه لیزر شما باید موهای زائد خود را اصلاح کنید. به این ترتیب لیزر می تواند فقط بر روی ریشه مو ها تمرکز کند ، بدون اینکه به پوست شما آسیبی وارد کند.

 

آمادگی برای لیزر موهای زائد  رفع

آماده شدن برای رفع موهای زائد با لیزر باید از یک هفته قبل شروع شود و ممکن است لازم باشد  برخی از لوازم آرایشی و زیبایی را که مورد استفاده قرار می دهید ، تغییر دهید.

دکتر ویلیامز می گوید : “توجه داشته باشید که از چه مواد آرایشی برای پوست خود استفاده می کنید.  حداقل پنج روز قبل از زمانی که درمان با لیزر را برنامه ریزی کرده اید از استفاده کردن از فرآورده هایی که حاوی مواد تشکیل دهنده زیر هستند ، خودداری کنید :

  • اسید های گلیکولیک و سالیسیلیک ، بنزوئیل پراکسید و رتینوئید مانند ترتینوئین و آنتاگونین است.
  • همچنین از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور کامل اجتناب کنید و یا حداقل از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
  • استفاده از مرطوب کننده و یا کرم پودرهای حاوی SPF مناسب نیست.
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی در مرکز برکه با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا