رفع تیرگی کشاله ران |تشخیص +علت+ بهترین راهکار درمان

رفع تیرگی کشاله ران

رفع تیرگی کشاله ران

بدترین اتفاقی که برای یک خانوم ممکن است رخ دهد، این است که از ظاهر خود رضایت نداشته باشد و مدام ایرادها و ضعف های خود را به چشم ببیند. فارغ از خیلی مسائل، مهم ترین مشکلات روحی و روانی بسیاری از انسان ها، به خاطر عدم اعتماد به نفس ظاهری است. بانویی خود را در آینه می بینید و از فرم بینی، شکل دهان یا ترتیب دندان هایش راضی نیست! به این ترتیب مدام خود را ملامت می کند و به تدریج از هرگونه اشاره ای نسبت به ظاهر خود پرهیز می کند. از چنین انسانی چگونه می توان انتظار داشت که فرزندانی مفید برای جامعه تربیت کند یا این که اصولاً فرد مفیدی برای اجتماع باشد؟

به همین خاطر هم هست که برخلاف خیلی از نگرش هایی که در باب زیبایی ظاهر وجود دارد، ما اعتقاد داریم که درمان های زیبایی برای هر شخصی لازم و ضروری است. اجازه بدهید صادق باشیم. در بیشتر جوامع، همچنان زیبایی ظاهری اهمیت فراوانی دارد و نمی توان اثر آن را در داشتن روانی سالم نادیده گرفت!

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که بیشتر برای بانوان رخ می دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس و خدشه دار شدن زیبایی می شود، همین تیرگی هایی است که در برخی نقاط بدن مانند کشاله ران، واژن ، زیربغل، قوزک پا و …بروز پیدا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

رفع تیرگی کشاله ران
رفع تیرگی کشاله ران

برای رفع تیرگی کشاله ران و نقاط دیگر بدن راهکارهای درمانی زیادی وجود دارد اما شاید بهتر باشد در ابتدا راجع به بهترین و جدیدترین شیوه ی درمان این معضل صحبت کنیم و مرکزی را به شما معرفی کنیم که برای انجام این درمان می توانید به آنجا مراجعه کنید:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از بهترین مراکز زیبایی کل استان است که مجهز به جدیدترین تکنولوژی میکرودرم، یعنی فیس آپ است. این دستگاه بهترین تکنیکی است که می تواند جهت رفع تیرگی کشاله ران و نواحی دیگر بدن استفاده شود. در صورتی که تمایل دارید، اطلاعات بیشتری راجع به این دستگاه به دست آورید، این مقاله را مطالعه کنید و برای اخذ نوبت از این مرکز می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

علت تیرگی کشاله ران

اما مثل هر درمان دیگری، برای اثرگذاری بهتر، توصیه می شود که علت بروز معضل را درک کنید. تیرگی های کشاله ران، زیربغل، قوزک پا، زانو، آرنج و …بیشتر مواقع دو علت اساسی دارد: اول از همه ممکن است این عارضه ارثی باشد و به خاطر یک ژن معیوب به وجود آمده باشد. اگر یکی از اعضای خانواده تان دچار چنین مشکلی است، احتمال دارد که شما نیز مبتلا باشید. دوم این که خیلی وقت ها تیرگی های کشاله ران به خاطر تجمع رنگدانه ها در یک نقطه خاص است که باعث می شود ناحیه ی مورد نظر تیره تر به نظر بیاید.

آفتاب سوختگی و عرق سوز نیز می تواند یکی دیگر از علت های تیرگی کشاله ران باشد. به خاطر داشته باشید که بیشتر مواقع این ناحیه پوشیده است و به خاطر آناتومی خاص آن با پوست ران ها تماسی دائمی دارد. به این ترتیب مدام در حال تعریق و عرق سوز شدن است. به تدریج این سوختگی ها دائمی شده و رنگی تیره و سیاه اطراف کشاله ران به وجود می آورند.

البته باید بگوییم که این معضل چندان خطرناک نیست و جز معضلات مربوط به زیبایی، مشکل خاص دیگری ایجاد نمی کند.

علت تیرگی کشاله ران
علت تیرگی کشاله ران

نکته ی خیلی مهم: در برخی موارد بسیار نادر، تیرگی های کشاله ران ممکن است به خاطر بیماری های پوستی مانند سرطان پوست یا دیگر سرطان ها رخ داده باشد. در هر صورت مشورت با یک پزشک ایده ی خوبی به نظر می آید.

پماد برای تیرگی کشاله ران

اما اکنون می رسیم به سوال اصلی این موضوع: راهکارهای درمان این معضل چیست؟ آیا می توان با پمادها، کرم ها و ماسک های خانگی این مشکل را برطرف کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که محصولات زیادی در بازار وجود دارند که مدعی رفع تیرگی کشاله ران هستند. از ماسک های خانگی گرفته تا محصولات گران قیمت و معروفی که برای رفع این مشکل به بازار عرضه شده اند.

اما همان طور که گفتیم علت بروز این مشکل در یافتن بهترین راهکار درمانی بسیار مهم است. به عنوان مثال در صورتی که سیاهی و تیرگی کشاله ران به خاطر آفتاب سوختگی باشد، استفاده از پماد زینک اکساید ممکن است مفید و موثر واقع شود. اما تجمع ملانین ها یا معضلات نادرتری مانند سرطان پوست دلایلی هستند که برای رفع آن ها نیاز به استفاده از روش های موثرتری هست.

 

بهتر است در این مورد با پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا تمام جوانب امر را بسنجید. درمان های دیگری هم وجود دارد که ممکن است مفید واقع شود مانند استفاده از میکرودرم های پودری! اما نکته اینجاست که به خاطر نزدیکی کشاله ران به واژن، احتمال ورود پودر به داخل بدن وجود دارد و به این ترتیب احتمال بروز عوارض جانبی افزایش پیدا می کند.

توصیه می کنیم که برای پیشگیری از بروز این تیرگی ها، مراقبت هایی هم از خودتان داشته باشید. مثلا:

سعی کنید لباس های تنگ و جذب نپوشید و همیشه از الیاف پنبه برای پوشش لباس زیر خود استفاده کنید.

استفاده از کرم ها و محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت مداوم در برنامه ی خود داشته باشید

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

برخلاف آن چه فکر می کنید، لیزر ها فقط برای رفع موهای زائد کاربرد ندارند، بلکه می توانند برای رفع تیرگی های بدن مانند کشاله ران، زیربغل و زانو نیز استفاده شوند. اشعه ی لیزر با برخورد به سطح پوست موجب لایه برداری شده و سلول های مرده را برمی دارد. به این ترتیب پوست ظاهر شده، روشن تر و شفاف تر خواهد بود.

دقت داشته باشید که لیزر فقط برای موارد وخیم توصیه می شود و برای کیس هایی که اوضاع بهتری دارند، توصیه می کنیم از همان میکرودرم فیس آپ استفاده کنید.

رفع تیرگی کشاله ران با لیزر
رفع تیرگی کشاله ران با لیزر

رفع تیرگی کشاله ران با میکرودرم فیس آپ

در انتها باید بگوییم که هیچ روشی به اندازه فیس آپ برای رفع تیرگی کشاله ران مناسب نیست. به چند دلیل:

اول از همه این که این روش بیشترین میزان بهداشت را دارد. به این صورت که هر بیمار، سری مخصوص به خود را خواهد داشت که در انتهای جلسه به او تقدیم می شود.به این ترتیب ریسک انتقال بیماری های عفونی و واگیر دار( مانند زگیل تناسلی) کاهش پیدا می کند.

اثرگذاری این روش دو برابر میکرودرم های پودری خواهد بود چرا که از تکنیک سینرژی ( میکروپالشن و ماساژ) استفاده می کند.

به خاطر داشته باشید که همکاران ما برای پاسخ گویی به هر سوالی آماده اند. کافیست با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

 تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا