رفع تیرگی آرنج با بهترین دستگاه روز دنیا (میکرودرم فیس آپ) +فیلم

رفع تیرگی آرنج

رفع تیرگی آرنج

هیچ چیز برای ظاهر یک خانم بدتر از این نیست که آرنج، زانو و قوزک پایی سیاه و خشک داشته باشد. بارها و بارها زنانی را دیده ایم که برای رفع این مشکل دچار دردسر شده اند. به خوبی یادم است که در عروسی های چند سال گذشته، اگر پوست بدن عروس تیره و خشک بود، برای آرنج و زیر بغل او از کرم پودر استفاده می کردند و عروس بیچار به جای این که روشن و زیبا شود، کبود و بدظاهر می شد.

اما رفع تیرگی آرنج ، زانو و زیربغل راهکارهای ساده و زیادی دارد. از درمان های خانگی گرفته تا تکنیک های پیشرفته تری که در مطب پزشک انجام می شود.

گرچه در صورتی که پوست شما هیچ گونه مشکلی نداشته باشد، این معضل برایتان ساده و راحت می آید اما باید بدانید یکی از اساسی ترین مشکلاتی است که برای پوست پیش می آید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

رفع تیرگی آرنج
رفع تیرگی آرنج

همه از زنان انتظار دارند که پوستی لطیف و زیبا داشته باشد و هرگونه خشکی و تیرگی برای او قابل قبول نیست. در اینجا نمی خواهیم درباره درست و غلط بودن این گزاره صحبت کنیم اما در حال حاضر این انتظاری است که حتی زنان نیز از خود دارند.

به همین خاطر برای رفع تیرگی آرنج ، یک از بهترین راهکارهای موجود را معرفی خواهیم کرد:

مرکز زیبایی برکه ، با در اختیار داشتن جدیدترین تکنولوژی میکرودرم و با استفاده از دستگاه فیس آپ، قادر است تمام خدمات رفع تیرگی آرنج ، زانو، زیربغل و قوزک پا را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه فیس آپ و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید تا همکاران ما در مرکز برکه شما را راهنمایی کنند.

رفع سریع تیرگی زانو

دستگاه فیس آب یکی از بهترین روش ها برای رفع سریع تیرگی زانو، آرنج و زیربغل محسوب می شود. این تیرگی ها ممکن است به دلایل مختلفی بروز پیدا کنند. از آفتاب سوختگی گرفته تا فاکتورهای ژنتیکی، همه و همه در پدید آمدن این تیرگی ها و خشکی ها سهیم هستند.

دستگاه فیس آپ که نسل جدید میکرودرم ابریژن است، مجهز به نوعی هندپیس با هدهای جداگانه است که با استفاده از میکروپالشن می تواند عملیات لایه برداری را انجام دهد. در حقیقت هندپیس این دستگاه ، به صورت دورانی روی  پوست کشیده می شود و به این ترتیب لایه ی رویی آن نیز برداشته خواهد شد. لازم به ذکر است که با تغییر هد می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد.

 

همچنین دستگاه فیس آپ به طور همزمان با عمل لایه برداری ، با حرکت دورانی خود پوست صورت را ماساژ نیز می دهد. به این ترتیب جریان خون به این ناحیه ی پوست بیشتر شده و در نتیجه بعد از مدتی پوست صاف تر و نرم تری خواهید داشت.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه فیس آپ، این مقاله را مطالعه کنید.

رفع سریع تیرگی زانو
رفع سریع تیرگی زانو

درمان پینه آرنج

همان طور که گفتیم داشتن آرنج هایی نرم و روشن یکی از فاکتورهای مهم زیبایی است. اصولاً هر نقطه از بدن ما که جایگاه مفصل باشد ، سریع تر تیره می شود و در صورت عدم مراقبت این تیرگی و خشکی به تدریج منجر به پینه بستن آن می شود. آرنج ، زانو، قوزک پا از رایج ترین نواحی پینه بستن هستند.

درما پینه آرنج نیز با دستگاه فیس آپ امکان پذیر است. این دستگاه بهترین اثر را بر روی رفع تیرگی آرنج و دیگر نقاط بدن دارد. البته تمام این نکاتی که ذکر کردیم به این معنی نیست که تنها کاربرد دستگاه فیس آپ برای رفع تیرگی آرنج ، زانو و زیربغل است . بلکه از آن برای پاکسازی ، جوانسازی و لایه برداری از پوست نیز استفاده می شود. در حقیقت این دستگاه توانسته تمام معضلات دستگاه های قدیمی تر میکرودرم ابریژن را برطرف کرده و بیشترین کارایی را داشته باشد.

راه های زیادی برای رفع این معضل وجود دارد اما نکته ی غم انگیز اینجاست که خیلی از افراد با جدی نگرفتن این معضل، به تدریج باعث می شوند که این تیرگی ها به پینه هایی سفت و ضخیم تبدیل شوند و دیگر به راحتی نتوان آن ها را از بین برد.

به عنوان مثال خیلی ها را دیده ایم که به هنگام مواجه با این گونه مشکلات پوستی ، به جای مراجعه به یک پزشک متخصص پوست، شروع به خود درمانی می کنند و از انواع و اقسام داروها و عصاره های گیاهی برای رفع این معضل استفاده می کنند. گرچه ممکن است برخی از این داروهای گیاهی و بدون نسخه برای رفع تیرگی آرنج ، زانو یا دیگر نواحی تیره شده ی پوست مناسب باشند اما بهتر است بدانید که اثر گذاری این درمان ها کاملا موقت است و به سرعت به حالت اولیه ی خود برمی گردند.

درمان پینه آرنج
درمان پینه آرنج

رفع سیاهی زانو و قوزک پا

درمان با دستگاه فیس آپ می تواند بهترین راهکار موجود برای رفع این معضل باشد. در ادامه به برخی از رایج ترین سوالاتی که درباره رفع سیاهی زانو و قوزک پا با استفاده از دستگاه فیس آپ وجود دارد ، پاسخ داده ایم:

آیا دستگاه فیس آپ درد دارد؟

خیر! این دستگاه به صورت کاملاً غیر تهاجمی عمل می کند و تنها با ارسال پالس هایی موجب تقویب تولید کلاژن و الاستین در عمق پوست می شود. همچنین روند این درمان کاملا سریع بوده و در کمتر از چند دقیقه به اتمام می رسد.

آیا نیاز دارد که قبل از درمان، اقداماتی انجام دهیم؟

خیر، نیاز به آماده سازی خاصی ندارد و صرفاً باید محل مورد نظر را تمیز و پاکیزه نگه دارید

به چند جلسه ی درمان نیاز دارم ؟

در ابتدا باید وخامت عارضه بررسی شود و با توجه به این مسئله تعدادی جلسه درمانی مشخص می شود. فاصله ی میان این جلسات درمان نیز باید حداکثر یک ماهه باشد.

دوستان عزیز و همراهان گرامی ، چنان چه هر گونه سوال دیگری در این باره دارید یا این که راه حل بهتری برای رفع تیرگی آرنج ، زانو ، زیربغل و قوزک پا دارید، در بخش کامنت ها با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.

فراموش نکنید که ذکر یک نکته ی کوچک مفید نیز می تواند دیگر خوانندگان ما را کمک کند.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا