رفع افتادگی گونه با هایفو عالیه! بهترین نتیجه را میگیرید!

رفع افتادگی گونه

رفع افتادگی گونه

حتما میان دوست و آشناهای شما هم کسانی هستند که شادابی و شفافیت پوستشان همیشه مایه ی حسادت و حسرت بوده است. راستش را بخواهید داشتن پوستی زیبا و شاداب، دغدغه ی خیلی از ماهاست. علم پزشکی و تکنولوژی سال هاست که در تلاشند راهی برای جوان نگه داشتن پوست صورت برای همیشه بکنند. گاهی در این مسیر تا حدودی موفق شده اند اما هنوز هم که هنوز است، ما پیر می شویم و هیچ چیز جلودار هجوم علائم پیری روی پوست صورتمان نیست!

اما دقت کرده اید که برخی افراد قصد پیر شدن ندارند؟ مثلاً نگاهی به پوست صورت خانم نیکی کریمی، بازیگر مشهور خودمان بیاندازید! اگر نمی دانستیم که ایشان از دهه 70 در سینما حضور داشته، اصلاً باورمان نمی شد که این بازیگر تقریباً 50 سالی دارد.

بعضی ها مثل قالی کرمون می مونن و هرچه پیرتر میشن انگار که پوستشان هم بهتر و شاداب تر می شود. اما به عنوان کسانی که در یک مرکز زیبایی و پوست کار می کنند، توصیه می کنیم فریب این صحبت ها را نخورید. هیچ کس بدون انجام مراقبت های لازم و پروسیجرهای زیبایی، نمی تواند تا این سن پوست خود را جوان نگه دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

رفع افتادگی گونه
رفع افتادگی گونه

شاید اولین جایی که بعد از سن 35 سالگی دچار افتادگی می شود، همین گونه هاست. گونه هایی که از در دوران جوانی توپُر و برجسته بودند، به تدریج شروع به تحلیل رفتن می کنند و در نهایت مثل یک بستنی در حال آب شدن وا می روند. بله، این اتفاقی است که احتمالاً منتظر خیلی از ماست. برخی از ما خوش شانسیم و می توانیم این روند را به تعویق بیاندازیم اما بعضی دیگر، حتی قبل از 35 سالگی هم دچار آن می شوند و برای رفع افتادگی گونه باید فکری کنند.

خب خوشبختانه، هزار و یک راهکار برای رفع افتادگی گونه وجود دارد که شاید یکی از بهترین روش های آن، استفاده از درمان هایفوتراپی باشد. اما آیا می دانید افتادگی گونه به چه دلیل رخ می دهد؟ قبل از این که به درمان افتادگی گونه با هایفوتراپی بپردازیم، اجازه بدهید اندکی در مورد علت ها و سبب ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید


افتادگی عضلات صورت چرا رخ می دهد

در وهله ی اول باید بدانید که افتادگی عضلات صورت در اثر چندین تغییر اساسی در ساختار بافت و پوست رخ می دهد:

اول از همه این که با آغاز روند پیری، تولید هیالورونیک اسید در پوست کاهش پیدا می کند. این ماده آب و رطوبت را در بافت پوست نگه می دارد و با کاهش تولید آن، پوستمان دچار خشکی و افتادگی می شود.

دوم این که عمیق ترین لایه ی پوست به نام اسمس که رابط میان بافت چربی و عضلات است، رو به تحلیل می رود و تولید کلاژن و الاستین در آن کم می شود.

استفاده زیاد از عضلات هم باعث می شود که ضعیف شوند و دیگر کارایی سابق را نداشته باشند. بروز چین و چروک ها یکی از اصلی ترین پیامدهای تضعیف عضلات است.

دلایل زیاد دیگری هم برای افتادگی عضلات صورت وجود دارد اما این فاکتورها، از مهم ترین دلایل آن بودند.

حالا جالب است بدانید که هایفوتراپی، دقیقا روی همین سه فاکتور عمل می کند:

در وهله ی اول ، از انرژی اولتراساند متمرکز با شدت بالا استفاده می کند و لایه ی اسمس پوست را هدف قرار می دهد. با حرارت دادن این لایه، کلاژن و الاستین بیشتری در بافت پوست تولید می شود و به این ترتیب موجب رفع افتادگی گونه و دیگر نقاط صورت می شود.

با استفاده از هایفوتراپی، می توان گونه هایی سفت تر و محکم تر داشت و پوست اضافه ای که روی آن ها وجود داشته، از بین می رود و تنگ تر می شود.

افتادگی عضلات صورت
افتادگی عضلات صورت

یادتان باشد که حدود 3 الی 6 ماه بعد از جلسه هایفوتراپی است که می توانید نتیجه ی حاصل از آن را روی پوست خود ببینید. چرا که برای تولید کلاژن و الاستین در بافت پوست، نیاز به زمان هست.


درمان افتادگی چانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، هایفوتراپی فقط برای رفع افتادگی گونه استفاده نمی شود. بلکه از هایفوتراپی برای تنظیم خط چانه و رفع غبغب نیز استفاده می شود. با همان مکانیزم حرارت دهی به لایه ی اسمس می توان غبغب را رفع کرده و خط چانه را شکیل تر ساخت.

در حقیقت هرجا که پوستمان دچار افتادگی شده باشد، هایفوتراپی به کار می آید. این روش کاملاً غیر تهاجمی و غیر جراحی است. به این معنی که از تیغ جراحی یا برش روی پوست استفاده نمی شود. در نهایت و بعد از اتمام درمان، هیچ چیز دیگری به جز اندکی قرمزی روی پوست خودتان نخواهید دید.

بعضی ها بلافاصله بعد از اتمام جلسه ی اول هم می توانند نتایج حاصل از هایفوتراپی را روی پوست صورت خود ببینند. اما بعضی دیگر باید صبورتر باشند. به هرحال یادتان باشد که هایفوتراپی برای اثرگذاری خود نیاز به زمان دارد.

نکته ی خیلی مهم 1: هایفوتراپی برای افراد بالای 35 سال و زیر 65 سال موثر است. در حقیقت میزان افتادگی صورت شما باید متوسط رو به شدید باشد. در صورتی که پوست صورتتان خیلی افتاده باشد یا این که عارضه ی آن خیلی خفیف باشد، هایفوتراپی برایتان جواب نمی دهد.

نکته ی خیلی مهم 2 : هایفوتراپی روی لایه ی اسمس اثر می گذارد. یعنی دقیقاً همان لایه ای از پوست که در طول جراحی لیفت صورت هم هدف قرار می گیرد.

درمان افتادگی چانه
درمان افتادگی چانه

درمان افتادگی پلک

گرچه این روزها تکنیک های جدیدی مانند لیفت پلک با نخ و پلاسماتراپی برای درمان افتادگی پلک رایج تر هستند اما یادتان نرود که هایفوتراپی برای رفع افتادگی پلک هم خیلی خوب جواب می دهد. در حقیقت همان طور که گفتیم هر نقطه از پوست که دچار افتادگی شده است، می تواند هدف هایفوتراپی قرار گیرد. نگران خطرات استفاده از دستگاه هایفو برای نواحی اطراف چشم هم نباشید. دستگاه های جدید هایفو، با دقت زیاد عمل می کنند.


درمان افتادگی پوست گردن

و اما حسن ختام ماجرا!!!

اگر گردنتان افتاده شده، اگر پوست اضافه دارد و اگر به خاطر این مشکلات، مرتب ناچار هستید پیرهن های یقه بلند و اسکی بپوشید، بهتر است یک بار هایفوتراپی گردن را امتحان کنید. به جای سپردن خودتان به تیغ جراحی، توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده، این روش غیرتهاجمی را امتحان کنید و از اثرات آن روی پوست خودتان شگفت زده شوید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی هایفوتراپی گردن به دست آورید، این مقاله را مطالعه کنید.

در نهایت این که مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از بهترین مراکزی است که خدمات هایفوتراپی و رفع افتادگی گونه را ارائه می کند. کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و با قیمت ها و خدمات ما آشنا شوید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا