دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم فیس آپ و اثرگذاری آن!

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم

فکر می کنم بعد از اتمام شیوع کرونا، هیچ یک از ما دیگر انسان های سابق نباشیم. با این حجم از شست و شوی مداوم دست ها و صورت، هزار و یک نوع بلا و بیماری پوستی هم در انتظار ماست. حتما شما هم به دست های خود نگاه کرده اید و متوجه شده اید که در طول این دو ماه، پوسته پوسته شده اند و دیگر جوانی و زیبایی سابق خود را ندارند.

به همین خاطر است می توانم با شما خوانندگان عزیز شرط بندی کنم که بعد از اتمام شیوع کرونا، میزان مراجعه به پزشک و متخصصین پوست و زیبایی چندین برابر خواهد شد.

اجازه بدهید ماجرای جالبی برایتان تعریف کنم. خانه نشستن و قرنطینه کردن خود، افکار و ایده های مختلفی را به به ذهنمان می آورد. خیلی از ما کارهای عجیبی می کنیم که هیچ وقت قبل از این انجام نداده ایم. برای خود من عجیب ترین کاری که در ایام قرنطینه انجام دادم، این بود که با یک مسواک به جان پوستم افتادم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

حتما شما هم خیلی تعجب کرده اید اما به جای این که آدم عاقلی باشم و بخواهم بعد از کرونا سراغ استفاده از دستگاه های خوبی مانند میکرودرم فیس آپ بروم، تصمیم گرفتم مطلبی که در یکی از وب سایت های زرد پزشکی خوانده بودم را به کار بگیرم.

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم
دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم

مدتی بود که احساس می کردم پوستم به شدت آلوده و کثیف شده است و با شستن عادی هم تمیز نمی شود. قبلاً از درمانی مانند میکرودرم فیس آپ، که یکی از جدیدترین دستگاه های پاکسازی، جوانسازی و لایه برداری پوست است، استفاده کرده بودم و می دانستم که نتیجه ی خیلی خوبی خواهد داشت. خوب یادم هست که بعد از انجام درمان با میکرودرم فیس آپ ، تا یک ماه همه راز جوانی و زیبایی پوستم را از من می پرسیدند.

اما تمام این اطلاعات هم باعث نشد که درمان با مسواک را کنار بگذارم. شنیده بودم که اگر مسواک را به صورت دورانی روی پوست بکشید، باعث تحریک ایجاد کلاژن و هم چنین لایه برداری از پوست می شود.

اما واقعیت اینجاست که تنها چیزی که از این تکنیک فوق مسخره نصیبتان می شود، التهاب و قرمزی پوست است. بنابراین توصیه ی من این است که در ایام قرنطینه، به جای پرداختن به ایده های مبتکرانه پوستی، کتاب بخوانید یا فیلم ببینید یا حتی با همسرتان دعوا کنید.  ♥ باور کنید که هرکاری بهتر از این است که با این روش ها سلامت پوستتان را به خطر بیاندازید.


دستگاه میکرودرم چیست؟

اما همان طور که گفتم، قبل از شیوع کرونا، چند باری تکنیک های پاکسازی و جوانسازی پوست را امتحان کرده بودم و هیچ کدام به اندازه میکرودرم فیس آپ نتوانسته بود نظرم را به خود جلب کند. فیس آپ نسل جدید دستگاه های میکرودرم قدیمی است. این دستگاه از دو تکنیک به طور همزمان برای جوانسازی و پاکسازی پوست استفاده می کند: میکروپالس و ماساژ!

این دستگاه هندپیس کوچکی دارد که مجهز به چندین هد متغیر است. با تغییر این هدها می توانید عمق لایه برداری پوست را مشخص کنید. به این ترتیب مشکلی که در رابطه با میکرودرم های قدیمی و پودری وجود داشت، در این دستگاه به طور کامل از بین رفته و کنترل میزان لایه برداری از پوست کاملاً ممکن شده است.

علاوه بر این به خاطر حرکت دَوَرانی هندپیس روی پوست، ماساژ هم داده می شود و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری در لایه های پوست تولید می شوند.

دستگاه میکرودرم چیست؟
دستگاه میکرودرم چیست؟

نکته ی مثبت دیگری که در رابطه با دستگاه میکرودرم فیس آپ وجود دارد این است که هر بیمار، هد مخصوص به خود را استفاده می کند که بعد از درمان به وی داده می شود. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران انتقال بیماری های عفونی باشید.

دستگاه میکرودرم فیس آپ فقط برای جوانسازی پوست کاربرد ندارد. شاید تا به حال نشنیده باشید اما از این دستگاه برای رفع تیرگی قوزک پا، زانو، بیکینی، زیربغل و…هم استفاده می شود. این دستگاه می تواند پوست نواحی ذکر شده را صاف و روشن کند.

به این ترتیب اگر بگوییم دستگاه میکرودرم فیس آپ یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست سال 2020 است، به هیچ وجه بیراهه نگفته ایم. به شخصه نتایج خیلی مثبتی از درمان با این دستگاه گرفته ام و اگر این اوضاع بر دنیا حاکم نبود، همین امروز برای درمان به مرکز مورد علاقه ام می رفتم. اما خوشبختانه به زودی مراکز زیبایی در حال بازگشایی هستند. بنابراین اگر شما هم دلتان می خواهد از الان نوبت بگیرید، پیشنهاد من این است:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) همان جایی است که برای دریافت خدمات میکرودرم فیس آپ و پاکسازی پوست به آن جا مراجعه می کنم. برخورد مناسب و مهارت پزشک زیبایی این مرکز باعث شده که همیشه بهترین نتیجه ها را از درمان خود بگیرم. جالب این جاست که در این مرکز بیشتر خدمات زیبایی ارائه می شود. کافیست به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و سوالات خود را با پرسنل مرکز در میان بگذارید.

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

وقتی که درباره ی مزایای دستگاه میکرودرم فیس آپ با دوستان و آشنایانم صحبت می کنم، بیشتر آن ها نگران هزینه ها و قیمت درمان هستند. اما به شخصه وقتی که به مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه کردم، چندان بابت قیمت ها نگران نبودم. و البته که حق با من بود. هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ چندان گران تر از میکرودرم های عادی نبود. در حقیقت می خواهم به شما بگویم که اگر هم چنان هزینه های زیادی را برای خرید کرم و محصولات آرایشی و بهداشتی، هدر می دهید، توصیه می کنم که یک بار فیس آپ را امتحان کنید.

این درمان نه تنها گران تر نیست، بلکه از بسیاری جهات به صرفه تر و ارزان تر است.

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ
هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ

دستگاه پاکسازی پوست خانگی

در آخر می خواهم بگویم که هیچ تکنیک جوانسازی و پاکسازی پوست، آن طور که باید و شاید در خانه جواب نمی دهد. قبل از هر چیزی باید پوست شما در مطب و توسط پزشک زیبایی معاینه شود. دستگاه های میکرودرم خانگی شاید برای چندین روز نتیجه ی خوبی داشته باشند اما برای این که نتیجه ی ماندگاری تری به دست آورید، هم چنان بهترین راه، مراجعه به یک مرکز زیبایی معتبر است.

موفق و پیروز باشید

نویسنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا