خطرات احتمالی ، و عوارض جانبی لیزر موهای زائد |بخش دوم

خطرات احتمالی ، و عوارض جانبی لیزر موهای زائد |بخش دوم

خطرات احتمالی ، و عوارض جانبی لیزر موهای زائد

کبودی

کبودی از خطرات نسبتاً نادر لیزر موهای زائد است. بیمارانی که  پوست حساس دارند و پوست شان به راحتی کبود می شود ، ممکن است پس از درمان با لیزر دچار کبودی بشوند.  همچنین افراد مبتلا به بیماری دیابتی به علت گردش خون ضعیف در پوست مستعد کبودی پس از لیزر موهای زائد هستند.

گاهی اوقات ممکن است با قطع مصرف داروهای ضد انعقادی مانند آسپرین و یا خوردن ویتامین E  از دو هفته قبل از درمان با لیزر از کبود شدن پوست این بیماران اجتناب شود.

 

آسیب های چشمی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

آسیب دیدگی چشم یکی از عوارض طولانی و خطرناک لیزر موهای زائد است که به ندرت برای فردی اتفاق می افتد.  هر پالس مستقیم یا سرگردان نور لیزر که وارد چشم  شود ، می تواند به شبکیه صدمه بزند و به طور بالقوه منجر به نابینایی شود.

توصیه ما به شما این است که از لیزر برای هر درمانی در اطراف چشمان تان جداً خودداری کنید.   زیرا ممکن است نور لیزر با چشم های شما تماس پیدا کند و خطر احتمالی ابتلا به یوئیت یا التهاب بافت یوه چشم افزایش یابد.

این عارضه می تواند در هنگام استفاده از یک لیزر با طول موج بلند تر اتفاق بیفتد. و ممکن است باعث قرمزی چشم ، تاری دید ، حساسیت به نور ، تاریکی ، ومگس پران در امتداد زمینه بصری و درد چشم  بشود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

عوارض لیزر موهای زائد در پوست های تیره

عوارض لیزر موهای زائد در پوست های تیره

برخی از افرادی که  لیزر موهای زائد انجام می دهند،  ممکن است بعضی از عوارض جانبی احتمالی ناشی از این روش را تجربه کنند.  این عوارض در ناحیه درمان درمان شده با لیزر معمولاً شامل قرمزی و التهاب پوست می باشد.

سایر خطرات احتمالی و عوارض مانند آسیب جدی به چشم منجر به منع استفاده از لیزر موهای زائد در برخی از مناطق بدن می شود.

بعضی از افراد ، مانند آنهایی که دارای پوست تیره تر هستند ، به احتمال زیاد بیشتر از سایرین عوارض لیزر موهای زائد را تجربه می کنند. زیرا هر نوع پوست نیاز به نوع خاصی از لیزر دارد.

تغییرات موقت در ظاهر پوست برای همه بیماران ممکن است پیش بیاید. در نهایت ، مهم این است که با آگاهی از مزایا و خطرات لیزر موهای زائد تصمیم بگیریم که این کار را انجام بدهیم.

 

بی اثر بودن لیزر

حذف موهای زائد بدن توسط  لیزر برای همه مشتریان 100% مؤثر واقع نمی شود.  بعضی از افرادی که به ما مراجعه می کنند ، ممکن است موهای شان در مناطق خاصی از بدن نسبت به درمان با لیزر مقاوم باشد یا پس از درمان موها دوباره رشد کند.

با وجود اینکه موهایی که دوباره رشد می کنند اغلب رنگ روشن تری دارند و نازک تر از قبل از درمان با لیزر هستند ، بسیاری از مشتریان ما مایل به ادامه درمان هستند تا به نتایج مورد نظر خود برسند.

ادامه جلسات لیزر درمانی برای افرادی که کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند ، به دلیل اینکه باز هم در معرض نور لیزر قرار خواهند گرفت ممکن است منجر به بروز عوارض جانبی شود.

لیزر موهای زائد حتی می تواند برای افرادی که موهای شان روشن است اما رنگ پوست شان  روشن تر از رنگ موهای شان است نیز مؤثر واقع شود.  با استفاده از تکنولوژی های جدید ، میزان کارایی لیزرها بهبود یافته است. هر چند که مشتریان با پوست های تیره هنوز هم در معرض خطر افزایش عوارض جانبی لیزر موهای زائد قرار دارند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

تغییرات پوست

پس از لیزر موهای زائد  باید انتظار برخی از عوارض را در ناحیه تحت درمان داشته باشید. این  عوارض ممکن است شامل درد ، ناراحتی ، قرمزی و تورم باشد. در بیشتر موارد این عوارض موقتی لیزر در عرض 24 ساعت پس از درمان از بین خواهد رفت.

اثرات و عوارض دیگر لیزر موهای زائد بر روی پوست ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • درد ،
  • بی حسی ،
  • تاول ،
  • سوزش ،
  • خون ریزی ،
  • زخم.

حذف موهای زائد با لیزر می تواند روی رنگ پوست در ناحیه تحت درمان تأثیر داشته باشد و پوست ممکن است تیره تر یا روشن تر شود. این عارضه بیشتر احتمال دارد افرادی را که دارای پوست های تیره تر هستند ، تحت تأثیر قرار دهد.  به ویژه هنگامی که در طول درمان از نوع لیزر نامناسب استفاده می شود.  تغییر رنگ پوست معمولاً یک اثر موقت است.  بنابراین در مدت کوتاهی پس از قطع درمان از بین می رود و اثر دائمی ندارد.

 

خطرات خاص در منطقه درمان شده

حذف موهای زائد توسط لیزر در بعضی از مناطق بدن توصیه نمی شود.  زیرا ممکن است به خطر افزایش اثرات جانبی ناشی از لیزر درمانی  منجر شود.  به عنوان مثال ، لیزر موهای زائد به طور معمول در اطراف چشم ها توصیه نمی شود زیرا  که ممکن است در صورت رعایت نکردن اصول ایمنی پرتو لیزر به چشم ها آسیب برساند.

 

در نظر گرفتن مزایا و خطرات لیزر

 مزایا و خطرات لیزر

هنگام تصمیم گیری برای شروع درمان برای حذف موهای زائد توسط  لیزر، مهم است که مزایا و خطرات خاص لیزر را برای هر فرد در نظر بگیرید.

مزایای اصلی حذف موی لیزر از بین بردن و کاهش رشد موها در منطقه مورد نظر بدن شما است.  هدف شما از لیزر موهای زائد ممکن است به دلیل رشد بیش از حد موها ناشی از یک وضعیت پزشکی مرتبط باشد.  و یا به دلایل زیبایی بخواهید موهای زائد بدن و صورت خود را از بین ببرید.

خطرات احتمالی لیزر درمانی برای رفع موهای زائد را می توان با استفاده صحیح از نور لیزر در هنگام  درمان توسط اپراتور لیزر کاهش داد.  و همچنین رعایت مراقبت های لازم و توجه به توصیه های پزشک قبل و بعد از لیزر درمانی توسط کاربران باعث می شود که میزان عوارض کاهش یابد.

به همین دلیل است که بیشتر مشتریان ترجیح می دهند که برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود به یک مرکز لیزر معتبر مراجعه کنند که کارکنان با تجربه و آموزش دیده و خوش برخورد داشته باشد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا