قیمت هایفوتراپی |هایفو صورت| مرکز هایفوتراپی در تهران

قیمت هایفوتراپی

قیمت هایفوتراپی

حتما شما هم در اطراف خود آدم هایی را می شناسید که کلی پول و هزینه برای زیبایی و سلامت پوست خود خرج می کنند اما باز هم به نظر می آید که نتیجه ی خاصی نمی گیرند. همیشه این سوال مطرح می شود که اصولاً چرا بعضی ها از مراقبت های پوستی خود نتیجه نمی گیرند؟

شاید مهم ترین دلیلش این باشد که انتخاب هوشمندانه ای برای درمان پوستی خود ندارند. بارها دیده ایم که افرادی به سراغ انجام درمان هایی مانند هایفوتراپی می آیند اما به هیچ وجه کاندیدای مناسبی برای انجام این درمان نیستند. به همین خاطر است که اساساً هرچقدر که برای هایفوتراپی هزینه کنند، نتیجه ی خاصی نمی گیرند.

در این مطلب می خواهیم در مورد هایفوتراپی و قیمت آن صحبت کنیم و بگوییم که قیمت آن بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می شود. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خب مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت هایفوتراپی مهارت و تخصص پزشکتان است. برای این که نتیجه ی خوبی از درمان خود بگیرید باید به سراغ بهترین متخصص پوست بروید ک سابقه ی زیادی در انجام این درمان داشته باشد.

قیمت هایفوتراپی
قیمت هایفوتراپی

البته محل درمان نیز در قیمت هایفوتراپی موثر است. به عنوان مثال ممکن است هایفوتراپی صورت از دیگر نقاط بدن ارزان تر باشد چرا که سایز این ناحیه کوچک تر است.

نوع دستگاه هایفوتراپی هم بسیار مهم است. طبیعتا دستگاه های جدید قیمت بالاتری دارند و در نتیجه درمان با آن ها نیز گران تر خواهد بود. از طرفی دیگر کارکرد این دستگاه های جدید بسیار بهتر از دستگاه های قبلی است و عوارض جانبی مانند سوختگی و التهاب هم نخواهید داشت.

لوکیشن و موقعیت مرکز هم طبعاً در قیمت نهایی هایفوتراپی موثرند. به عنوان مثال بهترین مرکز زیبایی شمال تهران قطعاً هزینه های بیشتری نسبت به یک مرکز زیبایی در جنوب تهران خواهد داشت.

کی هایفوتراپی کرده

اگر بحث هایفوتراپی مطرح باشد، بیشتر افراد به این دنبال این هستند که قیمت آن را بدانند. هیچ کس راجع به کیفیت کار و اثرگذاری آن سوالی ندارد.

در حقیقت این درمان به قدری موثر و خوب است که کمتر کسی در مورد کیفیت آن سوالی دارد. بیشتر مواقع اگر چند نکته ی مهم را رعایت کنید، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد:

شما باید بدانید که درمان هایفوتراپی برای افرادی است که از سن 35 سالگی عبور کرده اند و چروک های متوسط تا شدیدی دارند. در واقع اگر صورتتان به اندازه ی کافی افتاده نیست یا چروک هایتان عمیق نیستند، درمان هایفوتراپی برای شما مناسب نخواهد بود.

اگر سری به تالارهای گفتگو هم بزنید، و به دنبال کسانی باشید که هایفوتراپی کرده اند؛ احتمالاً بیشتر آن ها راضی هستند. اما مسئله قیمت هایفوتراپی هنوز هم برای خیلی از افراد جا نیفتاده است.

کی هایفوتراپی کرده
کی هایفوتراپی کرده

به عنوان مثال سولماز گفته : بچه ها من هایفوتراپی کردم. از نتیجه راضی ام اما به نظرم قیمتش خیلی زیاد بود. کسی رو می شناسید که برای جلسه ی دوم هایفو ارزون تر ازم بگیره؟

خب مشخصاً برخی از پزشکان همان طور که در اول متن هم گفتیم هزینه های بیشتری دریافت می کنند و این مسئله به خاطر مهارت و تخصص آن ها در انجام کار است. علاوه بر این اگر می دانستید که دستگاه های قدیمی هایفوتراپی چه بلایی بر سر صورت و پوست ما می آورند احتمالآً هرگز به هوای قیمت پایین تر، به سراغ آن ها نمی رفتید. در ادامه به برخی از رایج ترین عوارض هایفوتراپی صورت پرداخته ایم.

عوارض هایفوتراپی صورت چیه

هایفوتراپی از انرژی اولتراساند برای نفوذ به لایه های عمیق پوست و تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. خیلی ها فکر می کنند که این انرژی ممکن است برای پوست و سلامت آن ها مضر باشد اما در واقع این گونه نیست.

اشعه ی اولتراساند به هیچ وجه اثری روی سطح پوست از خود بر جای نمی گذارد و مستقیماً لایه ی اسمس ( عمیق ترین لایه ی پوست) را هدف قرار می دهد. به همین خاطر است که اصولاً هایفوتراپی عوارض جانبی خیلی کمی نسبت به جراحی دارد چرا که از تیغ یا ایجاد زخم روی سطح بالایی پوست خبری نیست!

عوارض هایفوتراپی صورت
عوارض هایفوتراپی صورت

اما دستگاه های غیرمرغوب و بی کیفیت هایفوتراپی ممکن است برخی مواقع منجر به بروز سوختگی های شدید و التهاب روی پوست صورت شوند. هم چنین پزشکی که از این دستگاه استفاده می کند باید تنظیمات دقیق و درست آن را مطابق با پوستتان انجام دهد تا هیچ گونه سوختگی یا عوارض دیگری برایتان رخ ندهد. بارها دیده ایم که افراد به خاطر عدم داشتن اطلاعات کافی خود را به دست پزشکان ناوارد و تازه کار سپرده اند و دچار هزاران مشکل و عوارض پوستی شده اند.

تصاویر هایفوتراپی صورت

در ادامه می توانید تصاویر درمان هایفوتراپی پوست را ببینید. همان طور که مشاهده می کنید، هر چه زمان بیشتری بگذرد، نتایج هایفوتراپی خودشان را بیشتر نشان می دهند. در واقع پوست ما به مدت زمانی تقریباً 6 ماهه احتیاج دارد تا کلاژن و الاستین مورد نیاز برای لیفت صورت و رفع چین و چروک ها را تولید کند. به همین خاطر است که عموماً احتمال دارد که نتیجه ی هایفوتراپی را بلافاصله بعد از اتمام جلسه روی پوست خودتان نبینید. توصیه می کنیم صبور باشید و بعد از چند ماه معجزه را روی پوست خودتان مشاهده کنید:

تصاویر هایفوتراپی صورت
تصاویر هایفوتراپی صورت

قیمت هایفوتراپی در تهران

خوشبختانه مراکزی که خدمات هایفوتراپی را در تهران ارائه کنند، به قدری زیاد هستند که دستمان را برای انتخاب باز گذاشته است. اما به شدت توصیه می کنیم که به مراکزی که نمی شناسید و چیزی هم درباره ی آن ها نمی دانید، مراجعه نکنید. فریب قیمت هایفوتراپی برخی از مراکز را نخورید. ممکن است برخی مراکز حتی آفرهایی مثل هایفوتراپی با 300 هزار تومان هم به شما ارائه کنند اما سلامت پوست شما از هر چیز دیگری مهم تر است.

در صورتی که می خواهید مرکزی معتبر و با سابقه را پیدا کنید، توصیه ی ما به شما مراجعه به مرکز زیبایی شریعتی است. این مرکز در شمال تهران و در خیابان شریعتی واقع شده. این مرکز معمولاً بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ها در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد. اگر می خواهید که بهترین مرکز هایفوتراپی را پیدا کنید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا