تزریق ژل لب کجا خوبه ؟!معرفی یک مرکز خوب!

تزریق ژل لب کجا خوبه

تزریق ژل لب کجا خوبه

نمی دانم که خواننده ی عزیزی که این متن را می خواند چند سال دارد و تا چه حد با سینما آشناست اما زمانی را به یاد می آورم که بازیگر مطرح هالیوودی یعنی آنجلینا جولی با فرم لب های خود آتشی به جان تمام دختران جوان انداخته بود که خاموشی نداشت! همه دلشان می خواست که مثل او لب هایی برجسته و به اصطلاح قلوه ای داشته باشند. هر کسی با توجه به امکاناتی که داشت تلاش می کرد لب هایش را قلوه ای تر کند اما همه می دانستند که بهترین راهکار برجسته سازی لب ها، کاشت پروتز است اما خب بودجه ی همه به انجام این درمان قد نمی داد.

اما در حال حاضر روش های بهتر و ارزان تری هم مانند تزریق ژل لب وجود دارد که جایگزین روش های جراحی شده است و تقریباً همه می توانند از عهده ی پرداخت هزینه های آن بربیایند. اما حالا مشکل بزرگ تری پیش روی ماست : تزریق ژل لب کجا خوبه ؟ به کدام مرکز برویم ؟ به کدام پزشک اعتماد کنیم ؟

تزریق ژل لب کجا خوبه
تزریق ژل لب کجا خوبه

در حال حاضر همه می دانند که فقط وقتی می توان نتیجه ی کاملی از تزریق ژل لب گرفت که پزشکتان ماهر و با تجربه باشد و هم چنین از برند خوبی برای شما استفاده کرده باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

به همین خاطر در این مقاله به سراغ این سوال رفته ایم و می خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که کیفیت کار بسیار بالایی دارد و علاوه بر این، تخفیف های بی نظیری برای خدمات تزریق ژل لب خود در نظر گرفته است:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ، بهترین مارک های فیلر را برای تزریق در لب استفاده می کنند و تا جای ممکن تلاش دارد تا از برندهای ناآشنا و نامعتبر استفاده نکند. هم چنین تخفیف های فوق العاده ای به مناسبت های مختلف برای شما در نظر گرفته است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن ها و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه تزریق ژل لب چقدره ؟

بعد از این که تصمیمتان را گرفتید و فهمیدید برای تزریق ژل لب کجا خوبه ، احتمالاً سوال بعدی تان این است که خب هزینه های تزریق ژل لب چقدر است؟ اصلاً بیمه این هزینه ها را پوشش می دهد ؟ کجا بریم که تخفیف هم داشته باشه ؟

خب در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که هزینه تزریق ژل لب به دو فاکتور اساسی و مهم بستگی دارد : 1- اول از همه این که مارک فیلرتان چیست. فیلرها با هم فرق دارند و هر کدام قیمت متفاوتی خواهند داشت. 2- دوم این که به چه اندازه می خواهید فیلر تزریق کنید و به کجا؟!

با پاسخ به این سوال می توان هزینه های نسبی درمان را تخمین زد البته باید در نظر داشته باشید که هر پزشکی دستمزد متفاوتی خواهد گرفت و این نکته نیز به میزان مهارت و سابقه ی او بستگی دارد.

متاسفانه بیمه های موجود در کشور ما، پروسیجرهای زیبایی را پوشش نمی دهند اما خوشبختانه در حال حاضر تنوع درمان ها به قدری بالاست که هر کسی با هر بودجه ای می تواند به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کند ( البته طبیعی است که به قول معروف هر چقدر بیشتر هزینه کنید نتیجه ی بهتری می گیرید)

هزینه تزریق ژل لب چقدره ؟
هزینه تزریق ژل لب چقدره ؟

مراکز زیادی هستند که تخفیف ارائه می کنند. تعداد زیادی از آن ها را می توان در وب سایت های تخفیفی پیدا کرد اما همیشه نمی توان مطمئن بود که خدمات این مراکز با کیفیت هستند. به همین خاطر توصیه می کنیم که قبل از دریافت تخفیف ، حتما حسن شهرت و اعتبار مرکز مورد نظرتان را هم بررسی کنید.

انواع مدل تزریق ژل لب

بعد از سوال مربوط به هزینه تزریق ژل لب ، می رسیم به یک پرسش اساسی تر: انواع مدل تزریق ژل لب کدامند؟!

خب باید بگوییم که در حال حاضر به تعداد فرم لب های آدم های دنیا، مدل تزریق ژل لب وجود دارد اما برخی ها محبوب ترند، مثل مدل قلبی شکل، مدل باربی، مدل عروسکی و البته طبیعی !

اما در کمال تاسف بیشترین مدلی که ما در کوچه و خیابان روی لب های افراد می بینیم، مدل اردکی است که متاسفانه لب های فرد را به شکل بسیار ناخوشایندی در می آورد. تمام این معضل بیشتر به خاطر عدم مهارت پزشک است و البته اصرار خود فرد به داشتن لب هایی عجیب و غریب و تزریق بیش از حد!

بهترین مدل تزریق ژل لب آن مدلی است که طبیعی باشد و با دیگر اجزای صورت ما همخوانی و تقارن داشته باشد. یک پزشک خوب و ماهر قبل از هر چیزی آناتومی صورت شما را بررسی می کند و تصمیم می گیرد که کدام مدل تزریق ژل لب با دیگر اجزای صورتتان هماهنگی بیشتری دارد.

تزریق ژل لب درد داره ؟

یکی از اصلی ترین نگرانی های افراد این است که آیا تزریق ژل لب درد داره؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پزشکتان قبل از تزریق ، مقداری مواد بی حسی به لب هایتان می زند تا درد سوزن ها را احساس نکنید. علاوه بر این برخی از برندهای فیلر، حاوی مقادیری لیدوکائین هستند که بی حسی لب هایتان را بیشتر خواهند کرد.

بیشتر افرادی که تزرق ژل لب را انجام داده اند، می گویند که درد تزریق ، مثل نیشگون گرفتن است و به هیچ وجه آن قدری زیاد نیست که نتوان تحملش کرد.

ورم لب بعد از تزریق ژل

یکی از اصلی ترین عوارض جانبی بعد از تزریق ژل لب ورم لب هاست! بارها افرادی را دیده ایم که به خاطر ورم لب ها بعد از تزریق ژل با استرس و نگرانی به ما مراجعه کرده یا تماس گرفته اند و سوال دارند که آیا این معضل خطرناک است؟ در پاسخ همیشه به آن ها می گوییم که این ورم ها کاملا طبیعی و عادی است و بعد از یکی دو روز کاملاً از بین خواهند رفت. به همین دلیل اصلاً جای نگرانی نیست.

ورم لب بعد از تزریق ژل
ورم لب بعد از تزریق ژل

تبادل نظر درباره تزریق ژل لب

خب در این مقاله ما تلاش کردیم که پاسخ بعضی از سوالات شما درباره تزریق ژل لب را بدهیم اما قطعاً هیچ کس بهتر از خود شما نمی تواند به جزئیات کوچک تزریق ژل لب اشاره کند. حتما نظرات خود را در زیر همین پست برای ما به اشتراک بگذارید و بگویید که نظرتان درباره تزریق ژل لب چیست؟!

مفتخر به همراهی شما بوده و هستیم!

گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا