تزریق ژل لب با تخفیف |قیمت ارزان یا کیفیت بالا؟!مسئله این است!

تزریق ژل لب با تخفیف

تزریق ژل لب با تخفیف

این روزها که به هر مجلسی بروید، صحبت از درمان های زیبایی و راهکارهای جذاب شدن است. از جمع خودمانی گرفته تا مراسمات رسمی تر! همیشه به نظر می رسد که صحبت ها به این سوال مهم برمی گردد : چگونه ظاهری جذاب تر داشته باشیم تا از پس آن اعتماد به نفسمان نیز بیشتر شود؟!

خیلی ها جواب این سوال را در تقویت روحیه ی مثبت و خندیدن می دانند. بیراه هم نمی گویند. از قدیم گفته اند که صورت با لبخند زیباتر می شود. بعضی دیگر به کرم پودر ها و لوازم آرایشی پناه می برند. سرانه ی مصرف لوازم آرایشی در کشورمان نشان می دهد که این روش تا چه حد مورد پسند است! اما باید در نظر داشته باشید که آرایش بیش از حد به طور کلی، چهره ی ما را از حالت طبیعی خود خارج می کند و ظاهری ناخوشایند به ما می دهد. به خصوص این که در حال حاضر کشور ما پر از محصولات آرایشی تقلبی و چینی شده است و به ندرت می توان محصول با کیفیتی پیدا کرد. مگر این که هزینه های خیلی سنگینی پرداخت کنید.

تزریق ژل لب با تخفیف
تزریق ژل لب با تخفیف

اما بحث اصلی ما در این مقاله، پرداختن به روش های مطمئن تر و به صرفه تری مثل تزریقات زیبایی به خصوص در لب هاست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نیازی نیست به شما بگوییم که زیبایی لب ها تا چه حد روی ظاهرمان اثر می گذارد. از قدیم الایام زنان و مردان به دنبال راهی بودند تا بتوانند لب هایی برجسته تر و زیباتر داشته باشند. راه و روش های آن ها برای برجسته سازی لب ها، به قدری عجیب و غریب است که در حاضر تزریق ژل لب در قیاس با آن ها هیچ نیست.

اما خیلی از مراجعه کنندگان از ما سوال می کنند که آیا تزریق ژل لب با تخفیف ارائه می کنیم؟! در پاسخ به این دسته از دوستان باید بگوییم که بله، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، افتخار دارد تا خدمات ویژه ای برای شما تدارک ببیند:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران یکی از بهترین و واقعی ترین تخفیف های تزریق ژل لب را ارائه می کند. برخلاف خیلی از مراکز، در این مرکز تلاش کرده ایم که کیفیت را فدای کمیت نکنیم و برای ارزان تر کردن خدمات خود از محصولات بی کیفیت و فیلرهای غیر مرغوب استفاده نکرده ایم. بلکه با ارائه تخفیف در روزهای خاص و به مناسبت های مختلف، تلاش کرده ایم که قدمی در جهت رفاع حال شما عزیزان برداریم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

کلینیک تزریق ژل خوب در تهران

در کمال تاسف، امروزه پیدا کردن یک مرکز زیبایی خوب که بتواند خدمات خوبی برای تزریقات زیبایی ارائه کند، کار سختی شده است. خیلی از این مراکز، اصلا تحت نظر یک پزشک زیبایی نیستند. بسیاری از آن ها پزشکان عمومی هستند که برای بیماران تزریقات زیبایی را انجام می دهند و نتایج کار آن ها بسیار فاجعه بار است. اما به خاطر قیمت پایین و ارزان، صف طویلی در برابر مطب های آن ها شکل می گیرد و همه از روزها قبل نوبت می گیرند.

کلینیک تزریق ژل خوب در تهران
کلینیک تزریق ژل خوب در تهران

همیشه برای خود من سوال بود که چرا افراد برای چیزهای بی کیفیت صف می گیرند؟ در حقیقت درست مثل این است که صف بگیری تا شاهد از بین رفتن زیبایی ات باشی! اما واقعیت این جاست که احتمالاً خیلی از افراد با خوشبینی و امید به این که شاید نتیجه ی خوبی بگیرند به سراغ این گونه مراکز می روند. چرا که قیمت خدمات آن ها هم بسیار پایین است. اما به عنوان مثال برای تزریق ژل لب به هیچ وجه از فیلرهای مرغوبی استفاده نمی کنند. کل عملیات را در کمتر از ده دقیقه انجام می دهند و خبری از ماساژ لب یا مراقبت های بعد از تزریق نیست. تمام این ها دست به دست هم می دهد تا به هیچ وجه نتیجه ی خوبی عایدتان نشود.

اما با وجود تخفیف هایی که در مرکز زیبایی شمال تهران ارائه می شود، دیگر نیازی نیست که به سراغ این دسته از مراکز غیر معتبر بروید. کیفیت بالا + قیمت های مناسب ، شعار اصلی ما در این مرکز است.

تزرق ژل خط خنده

خوشبختانه، فیلرها را فقط برای برجستگی و افزایش حجم لب ها به کار نمی گیرند. بلکه از دیگر کاربردهای بسیار خوب آن ها رفع خط خنده است. خط خنده، خطی است که از گوشه ی بینی شروع شده و به صورت مورب تا گوشه ی دهان کشیده می شود.

این خط معمولا به خاطر افزایش سن، آناتومی خاص صورت یا …بروز پیدا می کند. اما تاثیر بسیار ناخوشایندی روی چهره خواهد گذاشت.

بیشتر پزشکان و متخصصین باور دارند که بهترین راه برای رفع خط خنده ، تزریق ژل است اما برخی دیگر نیز از بوتاکس استفاده می کنند. اما بوتاکس به خاطر خاصیت فلج کنندگی خود، ریسکی تر است و ممکن است با یک تزریق اشتباه به عضلات تکلم و لب ها آسیب برساند.

تزرق ژل خط خنده
تزرق ژل خط خنده

به همین دلیل است که هیج روشی بهتر است تزریق ژل نیست. ژل ها با داشتن ماده ای به نام هیالورونیک اسید، باعث می شوند که علاوه بر رفع خط خنده، پوست آن ناحیه شاداب تر و نرم تر شود. هم چنین فیلرها در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشند، هیچ گونه عوارض جانبی از خود به جای نمی گذارند. در حقیقت به جز اندکی کبودی و ورم ( تا 24 ساعت بعد از تزریق) کمتر پیش می آید که فرد دچار مشکل دیگری هم شود.

البته در صورتی که از نتیجه ی تزریق ژل راضی نبودید یا این که به هر دلیلی بدن شما با مواد فیلر سازگار نشد، پزشک متخصص زیبایی می تواند با تزریق نوعی آنزیم، به طور کلی ژل را تجزیه کند.

ژل ارزان خوب است یا بد؟

در نهایت باید بگوییم که انتخاب با خود شماست. ژل های ارزان بیشتر مواقع چینی یا تقلبی هستند. یا این که پزشکی که آن ها را تزریق می کند، مهارت و توانایی لازم برای تزریق را ندارد و به همین خاطر قیمت های پایین تری ارائه می کند.

اما در صورتی که مرکز معتبری، به مناسبت های مختلف ، تزریق ژل لب با تخفیف ارائه کرد، می توانید به آن جا اعتماد کنید.

امیدواریم که این مطلب برایتان سودمند بوده باشد و بدانید که در هر زمان، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا