تزریق فیلر خط خنده ارزان است یا گران؟ (فیلم)

تزریق فیلر خط خنده ارزان

تزریق فیلر خط خنده ارزان

اگر سنتان از 35 سالگی گذشته است، احتمالاً همین الان هم متوجه بروز چین و چروک های ریز روی پوستتان شده اید. اما هیچ چیزی بدتر از خط خنده نیست. خط خنده، خطی عمیق و بلند است که از گوشه های بینی شروع شده و تا گوشه های دهان ادامه خواهد داشت.

برخی افراد به لحاظ آناتومی صورت به گونه ای هستند که زودتر از بقیه دچار این خط خنده می شوند. صورت هایی که لاغر و باریک هستند، بیشتر در معرض بروز خط و چین ها هستند. اما راهکار درمانی این مشکل چیست؟ آیا ناچاریم با این وضعیت کنار بیایم؟

تزریق فیلر خط خنده ارزان
تزریق فیلر خط خنده ارزان

خب خوشبختانه در حال حاضر کلی راهکار درمانی هست که می توانید برای رفع این مشکل به کار بگیرید! شاید بهترین آن ها تزریق فیلر خط خنده باشد. اما اگر نگران قیمت تزریق فیلر و ژل هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر به دنبال مرکزی هستید که بتواند تزریق فیلر خط خنده ارزان را به شما ارائه کند، احتمالاً به جای درستی آمده اید. مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین محصولات و مارک های فیلر، افتخار دارد که کلیه ی خدمات تزریق ژل و فیلر را به شما ارائه کند. هم چنین تمام پزشکان ما بالاترین سطح از مهارت و سابقه را دارند. به همین خاطر می توانید اطمینان حاصل کنید که نتیجه ی خوبی دریافت خواهید کرد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ماندگاری ژل خط خنده

اولین چیزی که باید بدانید این است که درمان تزریق فیلر دائمی نیست و نیاز به تجدید دارد. برای این که این مسئله را واضح تر کنیم، توضیحات کوتاهی را ارائه خواهیم کرد:

بهترین و مرغوب ترین مارک های ژل آن دسته فیلرهایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشد. این ماده به طور طبیعی  در بدن تولید و یافت می شود. اما بعد از مدتی و با افزایش سن فرد، تولید آن کاهش پیدا می کند. این ماده مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت و آب در بافت و پوست بدن را بر عهده دارد. فیلرهایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، با جایگزینی هیالورونیک اسید از دست رفته ی بدن، باعث رفع چین و چروک ها می شوند و هم چنین پوست را شفاف تر و با طراوت تر می سازند.

اما همان طور که گفتیم، این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می شود و طبیعی است که بعد از مدتی توسط بدن جذب شده و تجزیه شود. به همین خاطر است که فیلرها اثر موقتی دارند و بعد از مدتی از بین می روند. اما میزان ماندگاری و دوام فیلرها ممکن است اندکی با هم فرق داشته باشد.

ماندگاری ژل خط خنده
ماندگاری ژل خط خنده

برخی از فیلرها مانند ژوویدرم و رستیلن، به خاطر این که تاییدیه سازمان FDA آمریکا را دارند، علاوه بر این که کاملاً بی خطر هستند، ماندگاری نسبتا خوبی هم دارند. اما در صورتی که بخواهیم به صورت میانگین رقمی اعلام کنیم، باید بگوییم که فیلرها عموما از 6 ماه الی 2 سال دوام خواهند داشت.

هم چنین شرایط فردی خود بیمار نیز در ماندگاری فیلر موثر است. برخی افراد به خاطر سوخت و ساز بالای بدن، زودتر مواد فیلر را جذب و تجزیه می کنند. به همین خاطر حتی اگر مارک یکسانی در بیماران استفاده شود، ممکن است مدت زمان ماندگاری و دوام درمان متفاوت باشد.

 

در نتیجه قبل از این که فریب تبلیغات واهی و دروغین برخی مراکز راجع به ماندگاری فیلر را بخورید، بهتر است تحقیقات مختصری در این باره انجام دهید.

قیمت تزریق ژل خط خنده

همان طور که در مقالات پیشین گفتیم یکی از رایج ترین مکان هایی که در آن فیلر تزریق می شود، همین نواحی خط خنده است. البته برخی از بیماران ترجیح می دهند به خاطر قیمت ارزان تر ، بوتاکس تزریق کنند اما استفاده از این ماده برای نواحی خط خنده با خطرات احتمالی همراه است. قیمت تزریق ژل خط خنده نیز به وخامت عارضه و هم چنین میزان سی سی تزریق شونده دارند.

در صورتی که خط شما عمق زیادی ندارد، نیاز شما به استفاده از فیلر کمتر خواهد بود. اما توصیه ای که به شما داریم این است که قبل از وخیم شدن این مشکل، به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

قیمت تزریق ژل خط خنده
قیمت تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده با تخفیف

خب حالا می رسیم به بخش جذاب ماجرا! گرفتن تخفیف بابت هر پروسیجر زیبایی لذت خیلی زیادی دارد اما می خواهیم توصیه ای مهم برایتان داشته باشیم:

نباید به هر تخفیفی اعتماد کنید. بعضی وقت ها گذشتن از تبلیغاتی که در کوچه و خیابان به ما عرضه می شود کار ساده و راحتی نیست چرا که مبلغ تحفیف آن قدر بالاست که وسوسه کننده است. اما کافیست اطلاعاتی کوچک و کوتاه درباره عوارض جانبی تزریق فیلر ارزان به دست آورید. یادتان باشد که خط خنده به عضلات حرف زدن ما، خیلی نزدیک است و با کوچک ترین اشتباه احتمال بروز اختلال در شیوه ی تکلم ما وجود خواهد داشت( به همین خاطر است که اصولاً بوتاکس برای تزریق در خط خنده رایج نیست) بنابراین تزریق فیلر ارزان و غیر مرغوب ممنوع!!

اما خب چه کار کنیم اگر هزینه های تزریق فیلر برای ما زیادی سنگین باشد؟ آیا باید بی خیال تزریق فیلر خط خنده شویم؟

خوشبختانه راه های زیادی برای کاهش هزینه ها وجود دارد. بهترین آن ها این است که به سراغ مراکزی بروید که معتبر باشند و به مناسبت های مختلف، تخفیف فیلر ارائه می کنند.

مراکزی مانند مرکز شمال تهران، با وجود سال ها سابقه در حیطه های تزریقات زیبایی، یکی از ایمن ترین و بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. هم چنین خوشبختانه در حال حاضر مرکز ما، در پیک تخفیف های قبل از عید نوروز خود است.

تخفیف هایی که برای پروسیجرهای زیبایی ارائه می کنیم،؛ با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد زیبایی هستند. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که لذت دریافت یک تخفیف واقعی و جذاب را چشیده اید!

درمان قطعی خط خنده

در نهایت باید بگوییم که هیچ درمانی برای رفع خط خنده دائمی نیست اما تزریق فیلر به صورت قطعی، خط خنده شما را برطرف خواهد کرد. در صورتی که هر گونه سوالی درباره چگونگی انجام این درمان دارید، می توانید با همکاران ما در بخش مربوطه تماس بگیرید.

تهران اسکین

محقق و گرد آورنده: ندا ناصری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا