تخفیف بوتاکس در تهران | تزریق بوتاکس شریعتی

سم بوتولینوم (بوتاکس)

از بیش از 15 میلیون پروسیجر زیبایی و بهداشتی حداقل تهاجمی که در سال 2017 صورت گرفت ، بوتاکس روشی بود که بیش از سایر موارد انجام شد.

بوتاکس روشی سریع و نسبتاً عاری از درد است که علائم بارز پیری را به حداقل می رساند و فرایند آن را کند می کند. اگر به نظرتان رفتن زیر تیغ جراحی ، گزینه مناسبی برای چند سال جوان تر شدن نیست ، بوتاکس یک گزینه جایگزین مناسب است.

با توجه به این که بوتاکس یک نوروتوکسین است که بر روی عضلات صورت شما تأثیر می گذارد ، نباید آنی و عجولانه برای انجام آن تصمیم گرفت. با کمی تحقیق و آمادگی ، می توانید در مورد این که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر تصمیم آگاهانه ای اتخاذ کنید.

در ادامه به موارد مهمی که شما باید قبل و بعد از تزریق بوتاکس بدانید اشاره کرده ایم. برای درک هرچه بیشتر این پروسیجر پزشکی این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

همچنین در خلال این مطلب به معرفی بهترین مرکز تزریق بوتاکس شریعتی و بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران (محدوده قلهک شریعتی) و پیشنهادهای شگفت انگیز تخفیف بوتاکس در تهران نیز پرداخته ایم.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به آنچه در ذهن دارید ، می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به موضوعی که مد نظر شماست رجوع کنید.

 

تزریق بوتاکس شریعتی  : 10 موردی که باید قبل از شروع درمان با بوتاکس بدانید!

تخفیف بوتاکس در تهران

اهمیت مشاوره پیش از تزریق بوتاکس

قبل از تزریق بوتاکس ، یک کلینیک بوتاکس خوب موظف است به شما مشاوره دهد.

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس از شما می خواهد لبخند بزنید ، اخم کنید و ابروهای خود را بالا ببرید. این حالات صورت به پزشک نشان می دهد که چگونه حرکت صورت شما به طور طبیعی چگونه است تا بتواند تزریق را به درستی انجام دهد.

مشاوره همچنین باید شامل ارزیابی جامع سلامت تان باشد. شخصی که تزریق بوتاکس را انجام می دهد ، باید مطلع باشد که آیا دارویی که شما مصرف می کنید ، می تواند با بوتاکس تداخل پیدا کند یا خیر.

از اینرو ، بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس کسی است که ابتدا مشاوره و اطلاعات لازم را به بیمار ارائه دهد.

هزینه های مختلف

هزینه تزریق بوتاکس یا بر اساس واحد یا منطقه درمانی تعیین می شود.

هزینه ها ممکن است بسته به کیفیت بوتاکس مورد استفاده ، این که توسط پزشک متخصص پوست انجام شود و موقعیت قرار گیری مطب نیز متفاوت باشد. هزینه بوتاکس در شهرهای بزرگ گران قیمت تر بوده و ارائه دهندگان بوتاکس برای خدمات خود هزینه بیشتری را اتخاذ می کنند.

عوارض جانبی احتمالی

هنگامی که به دنبال درمان بوتاکس هستید ، قیمت و هزینه نباید یکی از دغدغه های اصلی تان باشد. پیدا کردن یک پزشک معتبر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به همین دلیل عوارضی وجود دارد که در صورت عدم تزریق صحیح ممکن است از بوتاکس ناشی شود. تورم و سردرد ، عوارض جانبی معمول تزریق بوتاکس محسوب می شوند ، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که تأثیر و ماندگاری بیشتری دارند.

اگر بوتاکس به درستی تزریق نشود ، می تواند به طور ناخواسته به سایر عضلات صورت شما منتقل شود و منجر به شلی یا افتادگی در پلک های تان شود.

کبودی طبیعی است

بوتاکس توسط یک سوزن بسیار ریز درست در زیر سطح پوست تزریق می شود. اما این به این معنی نیست که معمولاً به شکل پرکننده های درمال منجر به کبودی شود.

بعضی اوقات ، سوزن به رگ خونی برخورد می کند و باعث کبودی می شود. این عارضه معمولاً طی چند روز به خودی خود محو می شود. برخی از ارائه دهندگان در روز بعد از تزریق ، یک جلسه درمان تنها برای رفع کبودی ارائه می دهند. آنها با درمان لیزر ، کبودی را از بین می برند و کبودی شما در طی 24 ساعت محو می شود.

احتمال تجربه قرمزی و تورم خفیف به نسبت کبودی بیشتر است. به طور معمول این عارضه نیز در طی چند ساعت پس از تزریق از بین می رود و شما می توانید مستقیما به فعالیت های روزانه خود (به غیر از چند مورد استثناء) باز گردید.

اهمیت مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

اما این چند مورد استثناء برای بازگشت به روال روزانه چیست که در بالا به آن اشاره شد؟

نوروتوکسین تزریق شده به ماهیچه های شما برای جذب شدن نیاز به زمان دارد. این امر مستلزم این است که شما آرایش روی صورت خود نداشته باشید و از تماس با صورت ، دراز کشیدن و ورزش کردن خودداری کنید.

هر یک از این فعالیت ها می تواند باعث شود که سم در مناطق ناخواسته ای پخش شود و اثرات آن را تضعیف کند.

حتی چند روز پس از بوتاکس باید از سفر هوایی نیز خودداری کنید. فشار هوا می تواند روی سموم و نحوه حرکت آنها در زیر سطح پوست تان تأثیر منفی بگذارد.

ماندگاری بوتاکس برای همیشه نیست

بر خلاف روش های جراحی ، تزریق بوتاکس دائمی نیست.

نتایج تزریق را طی مدت 3 روز مشاهده خواهید کرد. اما تأثیر کامل آن تا 2 هفته طول می کشد.

این که ماندگاری درمان چقدر طول بکشد در افراد مختلف ، فرق می کند. ماندگاری بیشتر تزریق ها بین 3 تا 6 ماه طول می کشد که میانگین آن 4 ماه است.

ماندگاری بوتاکس همچنین بستگی به این دارد که در چه مناطقی تزریق شده و چه تعداد واحد استفاده شده است. در این خصوص ، کیفیت بوتاکس نیز حائز اهمیت است.

چنانچه عوارضی را تجربه کردید ، باید بدانید که بوتاکس قابل برگشت نیست. شما باید صبر کنید تا نوروتوکسین اثر از دست بدهد و عوارض جانبی آن از بین بروند.

بوتاکس یک درمان پیشگیرانه است

با رسیدن به اواخر دهه 20 یا اوایل دهه 30 زندگی تان ، ممکن است متوجه خطوط بیان در صورت تان شوید. برخی از این خطوط تنها در حالت های خاص صورت تان قابل مشاهده است و برخی دیگر ممکن است همیشگی و دائمی تر به نظر برسند.

بوتاکس عضلات صورت تان را شل می کند. هرچه این عضلات رها تر باشند ، کمتر حرکت می کنند و کمتر خطوط بیان و چین و چروک را تشکیل می دهند.

این گونه است که تزریق بوتاکس می تواند از بدتر شدن خطوط و چین و چروک ها جلوگیری کند. اما این همچنین بدین معنی است که شما باید برای حفظ نتیجه دلخواه ، به طور مستمر از آن استفاده کنید.

درمانی فراتر از رفع چین و چروک ها

با تحقیقات به عمل آمده بیشتر ، کاربرد های بیشتری برای بوتاکس محرز شده است. بر اساس این تحقیقات نشان داده شده است که بوتاکس علاوه بر این که چهره شما را جوان تر می سازد ، تأثیر مثبتی نیز بر روی اسپاسم عضلات ، میگرن ، افسردگی و حتی تعریق بیش از حد نیز دارد.

برخی از این روش های درمانی هنوز در مراحل اولیه تحقیقات هستند ، بنابراین شما باید در مورد این که کاندیدای مناسبی برای درمان این مشکلات با بوتاکس هستید ، با متخصص خود مشورت کنید.

حین تصمیم گیری ، فیلر را هم در نظر بگیرید

از پرکننده یا فیلر می توان برای کانتور کردن و حجم دهی به صورت و لب ها استفاده کرد. این تزریقات در زیر سطح پوست قرار می گیرند و به معنای واقعی کلمه خطوط و چین و چروک ها را پر کرده و پوست تان را احیا و جوانسازی می کنند.

فیلر اغلب به همراه تزریق بوتاکس استفاده می شود ، زیرا مناطقی را پوشش می دهد که بوتاکس نمی تواند دسترسی داشته باشد. تزریق فیلر زیر چشم ، فیلر گونه ، فیلر بینی ، فیلر چانه و فیلر چین و چروک می توانند منجر به افزایش اثربخشی تزریق بوتاکس نیز شوند.

بهترین دکتر برای تزریق فیلر در تهران (محدوده قلهک شریعتی)

ماندگاری پرکننده های غیر کلاژنی ، بین 6 تا 18 ماه طول می کشد ، بنابراین نسبت به بوتاکس مدت زمان بیشتری زیر پوست تان باقی می ماند.

در مرکز تزریق بوتاکس شریعتی ، لیفت با نخ را نیز در نظر بگیرید

در کنار پرکننده ها ، لیفت با نخ نیز معمولاً با تزریق بوتاکس ترکیب می شود تا نتایجی عالی رقم بزند.

لیفت با نخ به عنوان لیفت صورت به روش غیر جراحی شناخته می شوند. در این روش هیچ گونه برشی صورت نمی گیرد. نخ های ساخته شده از پلی متیو اکسانون (PDO) در زیر پوست قرار داده می شوند تا اثرات لیفت را ارائه دهند.

این روش حداقل تهاجمی در ترکیب با بوتاکس برای برطرف کردن چین و چروک ها ، بالا کشیدن پوست های شل و افتاده و لیفت ابروهای تان بسیار عالی عمل می کند.

 

اطلاعات بیشتر در مورد جوانسازی صورت در مرکز تزریق بوتاکس شریعتی

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

علائم بارز فرایند پیری می تواند بر اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. با استفاده از روش های حداقل تهاجمی مانند بوتاکس ، می توانید شادابی جوانی خود را بازیابی کرده و این قدرت را پس بگیرید. اما بوتاکس تنها روش برای به حداقل رساندن چین و چروک ها ، استحکام پوست صورت و بازگرداندن مجدد حجم پوست به صورت تان کافی نیست.

سایر روش های زیبایی و جوانسازی صورت مانند استفاده از پرکننده ها و لیفت با نخ می توانند چهره شما را سال ها کمتر کنند. شما می توانید این روش ها را به تنهایی به کار گیرید یا آنها را با تزریق بوتاکس ترکیب کنید تا به نتایج شگفت انگیز و ترمیم کننده ای دست یابید که بین 3 تا 18 ماه به طول انجامد.

جهت ارتباط و مشاوره با دکتر پوست خوب ما در مرکز تزریق بوتاکس شریعتی کلیک کنید.

 

تزریق بوتاکس شریعتی  : 9 موردی که باید بعد از تزریق بوتاکس بدانید!

نقاط تزریق بوتاکس

حال که با نکات مهمی که باید پیش از تزریق بوتاکس بدانید ، آشنا شدید ، قصد داریم شما را با 3 نکته ای که باید و 6 نکته ای که نباید بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید آشنا می کنیم.

3 نکته ای که باید بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید

  1. بلافاصله پس از تزریق بوتاکس ، حدوداً یک ساعت به طور مکرر اخم کنید. این امر به شما کمک می کند تا با افزایش جذب توسط گروه های عضلانی هدفمند ، درمان موثرتر باشد ، پس از این مدت سعی کنید تا 12 ساعت بعد ، از گرفتن حالت های شدید صورت خودداری کنید.
  2. سعی کنید در 4 ساعت اول بعد از تزریق در حالت ایستاده باشید.
  3. می توانید بعد از درمان به آرامی از آرایش ملایم و سبک استفاده کنید اما به جای مالیدن یا پخش کرم به صورت دورانی از حرکات سبک مانند گذاشتن و برداشتن استفاده کنید.

6 نکته ای که نباید بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید

  1. ناحیه تزریق شده را مالش یا ماساژ ندهید و در صورت امکان از آرایش خودداری کنید.
  2. شب اول از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.
  3. 12 ساعت بعد از تزریق در هیچ فعالیت سخت و طاقت فرسایی شرکت نکنید.
  4. از مصرف بیش از حد الکل به مدت 24 ساعت بعد از تزریق خودداری کنید.
  5. به هیچ عنوان ، به مدت 2 هفته هیچ گونه درمان زیبایی دیگری مانند ماساژ صورت روی صورت خود انجام ندهید. این امر ممکن است باعث شود محلول تزریق شده به ماهیچه های اطراف پخش شود.
  6. تا 2 هفته بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب ، هوای بسیار سرد و رفتن به سونا خودداری کنید.

 

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس : مرکز تزریق بوتاکس شریعتی

تزریق بوتاکس در شمال تهران

همانطور که متوجه شدید، انجام تزریق بوتاکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، چه از حیث تجربه پزشک و چه از نظر کلینیک و هزینه های مرتبط. بنابراین در انتخاب یک مرکز تزریق بوتاکس و بهترین متخصص زیبایی باید وسواس زیادی به خرج داد. امیدواریم تزریق بوتاکس خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن یک کلینیک معتبر دچار تردید هستید، یا به دنبال تخفیف بوتاکس در تهران ، تزریق بوتاکس شریعتی ، یا به طور کلی تزریق بوتاکس در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، ظفر ، دروس ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) هستید، کلینیک تخصصی پوست مان را به شما معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم تزریق بوتاکس، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو و لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت و تخفیف ها و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

botox-injections

BOTOX-TREATMENT

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا