تزریق بوتاکس خیابان شریعتی |راه تشخیص یک مرکز زیبایی خوب از بد!

تزریق بوتاکس خیابان شریعتی

تزریق بوتاکس خیابان شریعتی

مخاطب عزیزی که در حال خواندن این مقاله هستید، می خواهیم از همان ابتدای متن توصیه ای به شما بکنیم: اگر فکر می کنید که نیازی به درمان های زیبایی مثل تزریق بوتاکس ندارید، بهتر است در افکار خود تجدید نظر کنید، چه جوان و زیبا باشید و چه پیر، در هر صورت مراقبت های پوستی اهمیت خیلی زیادی در زندگی تان خواهد داشت.

واقعیت این است که در صف اول هر گونه مراقبت زیبایی، همین تزریقات زیبایی قرار گرفته اند. بوتاکس را به عنوان معجزه ی زیبایی قرن می شناسند، بیراهه هم نگفته اند، چرا که این ماده به قدری فواید و مزایا دارد که نمی توان همه را در این مطلب کوتاه گنجاند، اما در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره دیگر مزایای بوتاکس به دست آورید، بد نیست که این مقاله را مطالعه کنید.

تزریق بوتاکس خیابان شریعتی
تزریق بوتاکس خیابان شریعتی

اما در هر صورت احتمالاً آن چه که شما را به خواندن این مطلب واداشته است، یافتن بهترین مرکز تزریق بوتاکس خیابان شریعتی است. به همین خاطر حاشیه نمی رویم و پیشنهاد ویژه ای برایتان ارائه خواهیم کرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی) یکی از بهترین مراکزی است که می توانید کلیه ی خدمات زیبایی را از آن جا دریافت کنید. تلاش شده تا از با کیفیت ترین و بهترین برندهای بوتاکس برای شما عزیزان استفاده شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه تصمیم داریم به برخی نکات راجع به این مرکز و همچنین جنبه های مختلف تزریق بوتاکس اشاره کنیم. با ما همراه باشید

تخفیف تزریق بوتاکس

یکی از اصلی ترین مزایای مرکز تزریق بوتاکس خیابان شریعتی در این است که به مناسبت های مختلف تخفیف های خیلی خوبی ارائه می کند. اگر تزریق بوتاکس یکی از روتین های زندگی شماست، احتمالاً هزینه های آن کمرتان را شکسته است. اما صرف نظر از این که بوتاکس چندان هم گران نیست، اما دریافت یک تخفیف خوب و جذاب، می تواند باعث خوشحالی هر کسی شود. به همین دلیل اگر فکر می کنید که هزینه های بوتاکس برایتان سنگین است، تلاش کنید که تزریقات خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به دوره های تخفیف مرکز بوتاکس شریعتی برسد.

به عنوان مثال یکی از بهترین تخفیف هایی که ما ارائه می کنیم، به مناسبت شروع فصل های سال است. به خاطر این که تزریق بوتاکس هم باید هر 3 الی 6 ماه انجام شود، می توانید تزریقات خود را در اول هر فصل یا هر دو فصل تکرار کنید تا بتوانید از تخفیف های جذاب مرکز تزریق بوتاکس خیابان شریعتی بهره ببرید.

تخفیف تزریق بوتاکس
تخفیف تزریق بوتاکس

بوتاکس ارزان قیمت خوب است ؟

خیلی از افراد وقتی که متوجه می شوند هزینه های بوتاکس دیگر برایشان خیلی سنگین شده، به جای دست یافتن به دنبال یک راهکار منطقی ، به سراغ بوتاکس های ارزان قیمت می روند. اما هیچ چیز فاجعه بارتر از تزریق بوتاکس ارزان نیست. عوارض جانبی بوتاکس می تواند تا سال ها شما را درگیر کند و واقعیت این است که بوتاکس های ارزان قیمت عوارض زیادی دارند.

خیلی از این برندها چینی هستند و طبعاً کیفیت لازم را ندارند. برخی دیگر تقلبی هستند و تزریق آن ها می تواند خیلی خطرناک باشد. به عنوان مثال نوعی بوتاکس وارد بازار شده که نام دیسپورت دارد و پرچم کانادا روی آن درج شده اما کاملاً تقلبی است و به گزارش سازمان غذا و دارو ممکن است عوارض وخیمی برای فرد به همراه داشته باشد.

به خاطر تمام این دلایل پیشنهاد ما این است که به هیچ وجه به بوتاکس های خیلی ارزان اعتماد نکنید مگر این که دلیل محکمی برای ارزان بودن آن وجود داشته باشد، به عنوان مثال قیمت آن به خاطر تخفیف بوتاکس پایین آمده باشد. بیشتر این بوتاکس های ارزان برندهای ناشناخته و غیر مشهوری دارند. بهترین مارک های بوتاکس شامل دیسپورت، مسپورت و … هستند.

بوتاکس ارزان قیمت
بوتاکس ارزان قیمت

بهترین مرکز بوتاکس در تهران

در حال حاضر خوشبختانه مراکز زیادی هستند که خدمات تزریق بوتاکس را ارائه می کنند اما سوال اینجاست که کدام یک بهترین است؟

واقعیت این جاست که پاسخ به این سوال هم خیلی سخت است چرا که مراکز معتبر و خوب خیلی زیادی وجود دارد. هر کدام به نوبه ی خود تلاش می کنند تا بهترین ها را به مراجعه کنندگان خود ارائه کنند. به همین دلیل ما صرفاً می توانیم به شما بگوییم که مراکز خوب چه ویژگی ای دارند تا خودتان دست به انتخاب بزنید.

مهم ترین ویژگی های یک مرکز خوب زیبایی و تزریق بوتاکس:

قبل از هر چیزی باید جلسات مشاوره و معاینه داشته باشد تا بیمار به خوبی درک کند قرار است چه کاری برای او انجام شود. خیلی از مراکز بد، بدون توجه به نیاز بیمار، در عرض 30 دقیقه ،هم برای اولین بار بیمار را می بینند و هم مشاوره می دهند و هم خود تزریق را به اتمام می رساند. مراجعه به این مراکز اکیداً ممنوع!!

دومین نکته این است که حتما از اوریجنال بودن مارک بوتاکس اطمینان حاصل کنید. البته در صورتی که قبل از این از یک نوع بوتاکس استفاده کرده اید و مشکلی برایتان پیش نیامده، معضلی نخواهد بود اما حتما مطمئن شوید که بوتاکس مورد نظر، یک مارک معروف و معتبر است. تزریق بوتاکس های نا آشنا و غیر معروف، ممنوع!

حتما از مرکز مورد نظرتان بخواهید که آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران قبلی مجموعه را به شما نشان دهد، این گونه می توانید اطمینان حاصل نمایید که کار پزشک مجموعه خوب است. با دقت آلبوم ها را ورق بزنید و ببینید که آیا تصویر تزریق بوتاکس به تمام نقاط صورت در آن وجود دارد یا خیر! مراجعه به پزشکان بی تجربه و ناوارد ممنوع!!

بهترین پزشک تزریق بوتاکس تهران

حالا که صحبت از پزشک تزریق بوتاکس شد، باید به شما بگوییم که این مهم ترین کاری است که باید انجام دهید: انتخاب بهترین پزشک تزریق بوتاکس در اطرافتان!

به همین خاطر اگر ساکن شمال تهران ( شریعتی، قلهک، زرگنده، ظفر، پاسداران، تجریش، فرشته، الهیه و ….) هستید، پیشنهاد ما برای مراجعه به بهترین مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را مد نظر داشته باشید.

در این مرکز، بهترین پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی را گرد هم آورده ایم و در این میان تلاش کرده ایم فاکتور سابقه و مهارت را در بالاترین حد از اهمیت قرار دهیم. بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده به مرکز تزریق بوتاکس خیابان شریعتی و پزشکان آن اطمینان نمایید.

tehranskin.com

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا