تزریق بوتاکس ارزان در تهران |10 حقیقت سرگرم کننده درباره بوتاکس!

تزریق بوتاکس ارزان در تهران

تزریق بوتاکس ارزان در تهران

اگر فکر می کنید که زیبایی و جوانی شما رو به زوال است و چین و چروک ها روی صورت شما ظاهر شده اند و مصرف کرم های ضد چروک برایتان فایده نداشته اند، احتمالاً اولین چیزی که به ذهنتان می رسد تزریق بوتاکس خواهد بود. خدا می داند که این ماده ی معجزه آسا تا به حال چندین و چند نفر را از شر چین و چروک های زشت صورت نجات داده است.

حتما برایتان جالب است که بدانید انجان جراحان پلاستیک آمریکا گزارش داده که در سالی که گذشت بیش از 5 میلیون بار پروسیجر تزریق بوتاکس انجام شده است. از سلبریتی های معروفی مانند جنیفر آنیستون گرفته تا حتی شایعه ی تزریق بوتاکس توسط پاپ فرانسیس!

تزریق بوتاکس ارزان در تهران
تزریق بوتاکس ارزان در تهران

خب با وجود تمام این حرف ها، احتمالاً همین الان هم وسوسه شده اید که تزریق بوتاکس را امتحان کنید اما حقایق جالب و هیجان انگیز زیادی دیگری هم درباره ی این ماده وجود دارد. بهتر است حرافی را تمام کنیم و مستقیماً شما را به آن چه که می خواهید هدایت کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر به دنبال مرکزی هستید که تزریق بوتاکس ارزان در تهران ارائه کند، احتمالاً برایتان جذاب است که با مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران آشنا شوید. در این مرکز قیمت های بوتاکس به نحوی هستند تا همه بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. البته تصور نکنید که قیمت های ارزان به معنی کاهش کیفیت است. تلاش کرده ایم که برای خدمات خود تخفیف های جذابی در نظر بگیریم، شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما اگر فکر کردید که تنها مزیت بوتاکس، رفع چین و چروک هاست، کاملا ًدر اشتباه هستید. در ادامه به چند حقایق بامزه و با حال در مورد بوتاکس اشاره کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به شما ارائه کنیم.

ده حقیقت سرگرم کننده درباره بوتاکس

1- یافتم! مسمومیت غذایی که منجر به کشف بوتاکس شد

بوتاکس مخفف شده سم بوتولینوم است. که اولین بار در سال 1820 کشف شد. این ماده زمانی کشف شد که یکی از دانشمندان تلاش می کرد تا متوجه شود که چه چیزی سربازان آلمانی را کشته است. به نظر می آمد نوعی سم در گوشتی که آن ها مصرف می کردند، وجود داشته و همان علت مرگشان بوده است. این دانشمند اسم این سم را بوتولیسم نامگذاری کرد که به زبان آلمان به معنای گوشت سوسیس است.

2- بوتاکس به مثابه ی اسلحه

گرچه بوتاکس اسلحه ای قوی در برابر چین و چروک هاست؛ اما در میانه ی جنگ جهانی دوم به عنوان یک اسلحه ی بیولوژیکی به کار می رفت.

تزریق بوتاکس ارزان در تهران
تزریق بوتاکس ارزان در تهران

3- بوتاکس می تواند افسردگی را درمان کند

تحقیقات اولیه نشان می دهد که یک تزریق بوتاکس می تواند به رفع افسردگی کمک کند. به نظرتان عجیب است؟ نه زمانی که دقیق تر به این مسئله فکر کنید. احساسات ما با به شکل حرکات صورتمان نمایان می شوند. استراحت کردن عضلات صورت باعث قطع ارتباط میان احساسات و عضلات می شود. تحقیقات نشان داده که تزریق بوتاکس می تواند سیگنال های مغز را به عضلات مسدود کنند.

4- عرق بی عرق!

اگر زیادعرق می کنید، شاید بهتر باشد که بوتاکس را امتحان کنید. می توان این ماده ی جادووی را در پوست تزریق کرد تا سیگنال های شیمیایی ارسال شده از عصب ها را که موجب تحریک غده های عرق می شوند، مسدود کند.

5- بای بای میگرن

در سال 2013، سازمان FDA تایید کرد که می توان از بوتاکس برای درمان میگرن استفاده کرد. گرچه هنوز مشخص نیست که چگونه این ماده باعث تسکین علائم میگرن می شود اما برخی می گویند که بوتاکس از رسیدن سیگنال های درد رسیده از انتهای عصب ها جلوگیری می کند.

6- باعث تسکین درد شدید می شود

بوتاکس می تواند سیگنال هایی که باعث انقباض عضلات و در نهایت درد شدید می شوند را مسدود کند. تزریق بوتاکس می تواند به طور موثری سطح درد را کاهش داده و به این ترتیب چنان چه از درد شدید عضلات رنج می برید، کیفیت زندگی شما را بهبود دهد.

تزریق بوتاکس ارزان در تهران
تزریق بوتاکس ارزان در تهران

7- اختلالات مثانه ی پرکار را تسکین می دهد

در صورتی که از تکرر ادرار رنج می برید، تزریق بوتاکس می تواند گزینه ی خیلی خوبی باشد. زمانی که عضلات مثانه تان دچار انقباض می شوند، ممکن است منجر به ادرار بی اختیار و تصادفی شود. زمانی که بوتاکس را به بافت های عضلات تزریق می کنید، میزان انقباض آن ها کمتر می شود و به این ترتیب بهتر می توانید مثانه ی خود را کنترل کنید.

8- عضلات دندان ها را تسکین می دهد

آیا به صورت مداوم دندان قروچه می کنید؟ خب به نظر می آید که بوتاکس راه حل شما باشد.

گرچه بوتاکس را عموماً به عنوان یک پروسیجر زیبایی می شناسند، اما در ابتدا به عنوان درمانی برای یک نوع اختلال چشمی استفاده می شد. بوتاکس اصولاً به عنوان تسکین دهنده و ریلکس کننده شناخته می شود. به این ترتیب با این خاصیت جادویی خود می تواند باعث بهبود عملکرد نواحی مختلف بدن و برطرف کننده ی دردهای مختلف شود.

بعد از آن بود که متوجه شدند می توان از بوتاکس برای درمان عارضه های دیگری مانند انقباض گردن و صورت استفاده کرد که در نهایت همین مشکلات منجر به دندان قروچه می شود.

9- بوتاکس در حقیقت نام یک برند است

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که کلاً به پودرهای لباس شویی، تاید می گویید در حالی که تاید در واقع اسم برند آن است. در مورد بوتاکس نیز مسئله همین گونه است. اما به قدری استفاده از این برند حاوی سم بوتولینوم رایج شده که همه آن را به نام بوتاکس می شناسند.

10- دیدن نتایج بوتاکس طولانی تر از تزریق فیلر است.

زمانی که فیلرها را تزریق می کنید، بلافاصله نتیجه ی نهایی را روی چهره ی خود خواهید دید اما برای تثبیت بوتاکس حدوداً 72 روز زمان لازم است تا نتیجه ی کامل را ببینید. نتیجه ی تزریق بوتاکس هم در فردی متفاوت است اما به طور میانگین هر 5 ماه یک بار باید تزریق را تکرار کنید.

خب حالا که این همه اطلاعات جالب و سرگرم کننده در مورد بوتاکس یاد گرفتید، شاید تردیدتان نسبت به انجام بوتاکس کاهش پیدا کرده باشد. حالا می توانید با خیال راحت این درمان را انجام دهید.

یادتان باشد که مرکز ما، در حال ارائه ی تخفیف بوتاکس قبل از عید نوروز است. از دستش ندهید.

گردآورنده: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا