تخفیف ژل لب در پیروزی | چند سی سی ژل برای تزریق در لب خوبه؟!

تخفیف ژل لب در پیروزی

تخفیف ژل لب در پیروزی

خیابان پیروزی به عنوان یکی از بزرگ ترین خیابان های تهران، جای فوق العاده ای برای پیدا کردن مراکز و سالن های زیبایی است. زرق و برق این خیابان باعث شده تا خیلی ها برای دریافت خدمات زیبایی به آن جا مراجعه کنند و تقریبا در هر قدم می توانید ساختمان های پزشکان و مراکز زیبایی را ببینید که قد علم کرده اند.

تزریق ژل لب نیز به عنوان یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی رواج و گسترش زیادی دارد. حتما تا به حال شنیده اید که لب ها تا چه حد می توانند اثر زیادی روی زیبایی کلی ما بگذارند. داشتن لب هایی برجسته و حجیم چیزی است که هیچ وقت از مُد نمی افتد و شاید به جرئت بتوان گفت که محبوب ترین درمان زیبایی به حساب می آید.

لب هایی برجسته می تواند شخصیت ما را خواستنی تر و زیباتر کند. شاید برای همین است که شاعران جدید و قدیم ما تا این حد راجع به زیبایی لب یار شعر سروده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف ژل لب در پیروزی
تخفیف ژل لب در پیروزی

اما در کمال تاسف خیلی وقت ها ، لب هایمان آن جوری که می خواهیم نیستند و با دیگر اجزای صورتمان هماهنگی و تناسب ندارند. به همین خاطر است که باید به فکر اصلاح این مشکل برآمد. درمان های زیادی برای حجیم کردن لب ها وجود دارد ، از تزریق ژل و فیلر گرفته تا کاشت پروتز و تزریق چربی!

در میان تمام این درمان ها ، تزریق ژل لب چیز دیگری است. چرا که نشان داده نتایج آن فوری خواهد بود و عوارض جانبی آن نیز خیلی کم و محدود است.

اما ممکن است این پروسیجر زیبایی برای خیلی از افراد گران به حساب بیاید. به همین دلیل خیلی از مراکز زیبایی برای این خدمات خود تخفیف هایی ارائه می کنند. حالا ممکن است پیدا کردن مرکزی که تخفیف ژل لب در پیروزی ارائه کند ، سخت باشد. به همین خاطر ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم:

مرکز زیبایی برکه ، از آن دسته مراکزی است که همیشه تخفیف هایی برای خدمات تزریق ژل لب خود ارائه می کند. به مناسبت های مختلفی مثل شب یلدا، شروع فصل، اعیاد ملی و باستانی ، اعیاد مذهبی و … تخفیف های جذابی در مرکز برکه ارائه می شود که همه می توانند از آن ها استفاده کنند. اما در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید یا تمایل به اخذ نوبت از این مرکز دارید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.
تخفیف ژل لب در پیروزی
تخفیف ژل لب در پیروزی

تزریق ژل لب در پیروزی : چند نکته ی مهم که باید بدانید

متاسفانه این روزها به قدری حرف و حدیث های مختلف راجع به تزریق ژل لب وجود دارد که به راحتی نمی توان تبلیغ درست و موثری درباره آن داشت. تمام این شایعات نیز به خاطر تصاویر و عکس هایی است که در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام منتشر می شود. خیلی وقت ها چهره ی برخی افراد را می بینیم که با افراط در انجام پروسیجرهای زیبایی چنان قیافه ی وحشتناکی برای خود درست کرده اند که فرسنگ ها با زیبایی فرق دارد.

اما ماجرا به هیچ وجه این گونه نیست. هر چیزی حد و اندازه دارد و تزریق ژل لب نیز باید با دستورالعمل های خاصی انجام شود.

به عنوان میزان تزریق ژل و افزایش حجم لب ها، باید متناسب با دیگر اجزای صورت باشد و بدون ایجاد هارمونی و تناسب ممکن است چهره ی فرد از حالت عادی خارج شود. به همین دلیل بهتر است در وهله ی اول پزشکی را انتخاب کنید که به خوبی با آناتومی صورت آشنا باشد و تجربه ی زیادی در تزریق ژل لب داشته باشد. به این ترتیب او بهتر از هر کس دیگری ( حتی خودتان) قادر است که اندازه ی دقیق تزریق ژل لب را تعیین کند.

چند سی سی ژل برای تزریق لب؟

این هم از آن دسته سوالاتی است که مدام از پزشکان زیبایی پرسیده می شود اما تعیین اندازه ی تزریق ، صرفاً بعد از معاینه اولیه مشخص می شود. در ابتدا باید نیاز فرد سنجیده شود و سپس با توجه به شرایط موجود مقدار مشخصی تزریق خواهد شد. خیلی از پزشکان با تزریق یک سی سی ژل کار خود را آغاز می کنند و سپس با توجه به این که نتیجه ی تزریق ژل فوری است ، می توانند بررسی کننند که آیا باز هم به تزریق بیشتر نیاز است یا خیر!

چند سی سی ژل برای تزریق لب؟
چند سی سی ژل برای تزریق لب؟

تزریق ژل ارزان

ژل های ارزان هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث بدبینی افراد نسبت به تزریق ژل شده. برندهای معروفی مثل ژوویدرم، رستیلن ، رووفیل ، استایلج و … امتحان خود را پس داده اند و از بهترین برندهای موجود در بازار هستند. این ژل ها در صورتی که توسط پزشکی ماهر و با تجربه تزریق شوند؛ هیچ گونه عوارض جانبی وخیمی نخواهند داشت.

اما خیلی مواقع افراد به خاطر صرف هزینه های کمتر ، به سراغ تزریق ژل هایی می روند که به هیچ وجه کیفیت و مرغوبیت لازم را ندرند

در مقاله تزریق ژل ارزان توضیح داده ایم که چرا برخی مواقع تزریق این گونه ژل ها می تواند فاجعه بار باشد.

کلینیک پوست در خیابان پیروزی

خیلی وقت ها دلیل تزریق ژل صرفاً این نیست که نیاز به افزایش حجم لب ها داریم. برخی مواقع به خاطر بروز علائم پیری و افزایش سن، حجم لب ها کاهش پیدا می کند و چربی ها رو به تحلیل می روند. به این ترتیب ناچار می شویم که برای برگرداندن حجم اولیه آن ها به تزریق ژل روی بیاوری. کلینیک های پوست علاوه بر ارائه خدمات جوانسازی پوست، می توانند تزریقات زیبایی را نیز برای شما انجام دهند.

کلینیک پوست در خیابان پیروزی
کلینیک پوست در خیابان پیروزی

 تخفیف ژل لب نیز در مرکز زیبایی برکه ارائه می شود. تلاش می کنیم که در این مرکز از بهترین مواد و محصولات ژل و فیلرها استفاده شود. هم چنین با مشاهده آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران این مرکز می توانید به کیفیت کار پزشکان ما پی ببرید.

برخلاف خیلی از مراکز، تلاش داریم تا به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت های پایین نکنیم و با ارائه تخفیف های مناسبتی گامی کوچک در جهت رفاه حال شما عزیزان برداریم.

موفق و پیروز باشید

مجموعه پژوهشی و زیبایی تهران اسکین

نویسنده : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا