تخفیف ویژه لیزر |ارزان ترین تعرفه های لیزر در کل تهران!

تخفیف ویژه لیزر

تخفیف ویژه لیزر

تجربه گرفتن تخفیف در هر موردی که باشد، بسیار لذت بخش و جذاب است. اما وای به آن روزی که تخفیف خوبی نگیری و در حقیقت احساس کنی که سرت کلاه گذاشته اند! متاسفانه در حال حاضر مراکز زیبایی به قدری زیاد شده اند که پیدا کردن یکی از آن ها که تخفیف ویژه لیزر و مناسب ارائه کند، واقعا کار دشواری است. خیلی از مراکز دستگاه های قدیمی و غیر پیشرفته ای دارند، خیلی های دیگر آن چه که ارائه می کنند با آن چه که در تبلیغات خود ذکر کرده اند فرق های خیلی زیادی دارد ( مانند کد تخفیفی که در وب سایت های تخفیفی می خرید اما وقتی که به آن جا مراجعه می کنید، متوجه می شوید که عجب فریب بزرگی خورده اید)!

 

در هر صورت می خواهیم به شما بگوییم که تخفیف هایی که برای خدمات زیبایی می گیرید، به شدت باید با حساسیت و دقت انتخاب شوند. باید بگوییم که بارها دیده ایم که برخی از افراد به مرکز ما مراجعه می کنند و از خدماتی که در دیگر مراکز لیزر دریافت کرده اند، به شدت ناراضی و پشیمان هستند. برخی می گویند که از دستگاه های به درد نخوری مانند آی پی ال برای آن ها استفاده شده است. بعضی وقت ها چنان سوختگی هایی را روی بدن افراد می بینیم که احساس وحشت را در ما ایجاد می کند. به همین خاطر است که قبل از هر چیزی تنها یک توصیه برای شما داریم:

هرگز و هرگز به هر مرکز و هر دستگاهی اعتماد نکنید، حتی اگر تخفیف ویژه لیزر موهای زائد ارائه کرده باشد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بله! درست خوانده اید! تخفیف های ویژه هم ممکن است گاهی خطرناک باشند. به عنوان مثال تخفیف هایی که از نام دستگاه لیزر نامی نمی برند اما رقم هزینه های آن ها بسیار پایین است، احتمالاً از یک دستگاه شبه لیزر و خطرناک مانند آی پی ال استفاده می کنند. به همین خاطر دقت داشته باشید که به کدام مرکز و کدام دستگاه مراجعه می کنید!

تخفیف ویژه لیزر
تخفیف ویژه لیزر

قیمت لیزر کل بدن | تخفیف لیزر کل بدن

بهتر است بدانید که هر مرکزی قیمت های مخصوص به خود را دارد و معمولاً این قیمت ها با توجه به نوع دستگاه و اعتبار خود مرکز مشخص می شوند. برخی وقت ها تخفیف هایی هم برای خدمات خود در نظر می گیرند اما اساساً قیمت های آن ها مشخص است! دستگاه های لیزر قدیمی تر طبعاً با قیمت های ارزان تری ارائه می شوند. یا این که بیشتر شامل تخفیف می شوند. به همین خاطر است که بیشتر تخفیف هایی که می بینید، برای خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه های قدیمی تر است. خلاصه این که کمتر پیش می آید که مرکزی بخواهد تخفیف ویژه لیزر با دستگاه های جدید خود ارائه کند.

مرکز ما که یکی از بهترین مراکز لیزر و زیبایی در شمال تهران است، برخلاف دیگر مراکز از بهترین دستگاه لیزر برای تخفیف ویژه لیزر خود استفاده می کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در این باره به دست آورید، به خواندن این متن ادامه دهید!

بهترین دستگاه لیزر

مرکز زیبایی شمال تهران، جزو اولین مراکزی بود که دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار را خریداری کرد. به خوبی به خاطر داریم که در اوایل کار، مردم که فقط نام دستگاه های الکساندرایت و دایود را شنیده بودند، فکر می کردند که دستگاه لیزر اسکلپیون از آن ها نیز بسیار بهتر است. به همین خاطر ناچار بودیم به صورت تک به تک توضیح دهیم که این دستگاه طول موج هر دو دستگاه الکس و دایود را به طور همزمان با هم دارد و به همین خاطر است که برای همه ی تایپ های پوستی مناسب است!

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

خیلی ها برای اولین بار که با این دستگاه لیزر می کردند، به خاطر بدون درد بودن آن تصور می کردند که احتمالاً اشعه ی این لیزر قدرت کافی برای سوزاندن موهای زائد آن ها را ندارد. اما بعد از دو هفته که با ریزش بی نظیر موهایشان مواجه می شدند، بلافاصله با ما تماس می گرفتند و نام دستگاه را می پرسیدند تا به دوستان و آشنایان خود نیز آن را پیشنهاد کنند.

دستگاه لیزر ما، به قدری با کیفیت و موثر در رفع موهای زائد است که خیلی ها تعجب می کنند چگونه می توانیم تخفیف های ویژه ای برای لیزر در نظر بگیریم؟ معدود مراکزی که این دستگاه را در اختیار دارند، به قدری تعرفه های سنگین و گرانی برای خدمات خود ارائه می کنند که کمتر کسی باور می کند که قیمت های ما واقعی است مگر این که آن را تجربه کنند. علاوه بر این رویکرد ما این گونه است تا با ارائه ی تخفیف های مختلف برای خدمات لیزر، بتوانیم افراد را با این دستگاه فوق العاده و مزیت های آن آشنا کنیم و بگوییم که تنها انتخاب های آنان، دستگاه الکساندرایت یا دایود نیست!

دستگاه لیزر اسکلپیون خصوصیت های خیلی جالب و ویژه ای دارد:

شاید مهم ترین خصوصیت اسکلپیون این است که علاوه بر سوزاندن فولیکول های مو، بر روی عروق تغذیه رسان به موها هم اثر می گذارد و آن ها را مسدود می کند. به این ترتیب کلاً جلوی رشد آن ها را می گیرد.

این دستگاه لیزر واقعا بدون درد است چرا که مجهز به نوعی سیستم کولینگ است که قبل از برخورد اشعه ی لیزر با پوست، آن را خنک می کند. به این ترتیب شما هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

این دستگاه طول موج دستگاه الکس و دایود را به طور همزمان دارد و با تنظیم دستگاه، می توان از آن برای تمام انواع پوست ها استفاده کرد ( از تیره تا روشن)

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه به دست آورید، توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر

با وجود تمام نکاتی که درباره لیزر اسکلپیون و مزیت های آن ذکر کردیم، به نظر می آید که یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود در ایران باشد. مراکز خیلی کمی هستند که برای خدمات لیزر خود با این دستگاه تخفیف ارائه کنند اما مرکز زیبایی ما علاوه بر ارائه ی قیمت های بسیار مناسب، به مناسبت های مختلف ، تخفیف های جالب توجه و ویژه ای نیز ارائه می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا