تخفیف های لیزر موهای زائد | دنبال تخفیف واقعی باشید نه تبلیغات!!

تخفیف های لیزر موهای زائد

تخفیف های لیزر موهای زائد
خب اگر راستش را بخواهید تخفیف های لیزر موهای زائد چیز های کمیابی نیستند. در واقع هیچ مرکز لیزر و زیبایی نیست که دوره های تخفیفی ویژه نداشته باشد. هرکدام هم به مناسبتی. خیلی از مراکز لیزر به مناسبت های عامی مثل اعیاد سال نو یا ماه رمضان دوره های تخفیفی برگزار می کنند. خیلی های دیگر هم نیازی به بهانه های عمومی مثل این ندارند و به هر دلیلی که برایشان قابل توجیه است این دوره ها را می گذارند.
تخفیف به خودی خود چیز خوبی است. برای شما به عنوان مراجعه کننده یا به عبارت بهتر خریدار خدمات لیزر بسیار سودمند و به صرفه است. اما خوب بودن کلی تخفیف نباید باعث شود تا فکر کنید همه تخفیف ها خوبند! به یاد داشته باشید که واژه تخفیف زیاد مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.

تخفیف های لیزر موهای زائد
تخفیف های لیزر موهای زائد

زمانی بود که مزایای پدیده شگفت انگیز تخفیف فقط در انحصار خریدار بود، اما امروز قصه فرق کرده. خیلی از فروشنده ها هم فهمیده اند که می توانند از این واژه به نفع خودشان استفاده کنند، نه الزاما مشتری. وقتی یک فروشنده می بیند که تابلو تخفیف همسایه اش مشتری زیادی برایش آورده او هم تصمیمی می گرید از همان واژه استفاده کند. لزوما قیمت هایش را تغییر نمی دهد، بلکه اسم تخفیف روی برچسب آنها می زند. اگر هم از او بپرسید که چرا اجناسش گرانتر از قیمت های تخفیف خورده فروشنده بغلی است به سادگی لاف کیفیت آنها را برایتان می زند. این یک معامله دو سر برد برای فروشنده است. مشتری راضی است چون فکر می کند جنس را ارزانتر از قیمت واقعی اش خریده در حالی که فروشنده با همان سود اولیه جنسش را در تعداد بالاتر قالب کرده!
وقتی بحث تخفیف لیزر هم پیش می آید بهتر است همیشه حواستان به این نکته باشد. خیلی از مراکز لیزر تخفیف را به یک حقه برای جلب مشتری بدل کرده اند. در چنینی شرایطی آنچه که مهم می شود پیدا کردن تخفیف های واقعی در مراکز لیزر است.

قیمت لیزر موهای زائد

بگذارید وضعیت را برایتان روشن تر کنم. هر مرکزی که تخفیف لیزر ارائه می کند غیرقابل اعتماد نیست. لزوما هم قابل اعتماد نیست. بلکه ملاک و معیار شما برای انتخاب آن مرکز تنها باید دو چیز باشد. قیمت های نرمال و کیفیت خدمات.
در تهران مراکز لیزر کم نیستند. از ارزانترین مراکز گرفته تا گرانترین ها. همه شان هم دوره های تخفیفی دارند. مرکزی که لیزر ارزان به شما پیشنهاد می کند که تکلیفش از بایت کیفیت کار روشن است. بارها در مقالات این سایت توصیه کردیم که به هزار و یک دلیل نباید به مراکز ارزان اعتماد کنید چون به احتمال بیش از نود درصد بی کیفیت هستند و فقط هدر دادن زمان و پول برای شما خواهند داشت.

تخفیف های لیزر موهای زائد
تخفیف های لیزر موهای زائد

از طرف دیگر تصور نکنید که مراکز گران قیمت لیزر بهترین کیفیت ممکن را دارند. متأسفانه خیلی ها اینطور فکر می کنند و تا به یک دوره تخفیف لیزر در این مراکز فوق گران برمی خورند سریعا به آنها مراجعه می کنند. چون حس می کنند دارند بهترین خدمات لیزر را با قیمتی کمتر دریافت می کنند. ولی واقعیت این است که حتی قیمت های تخفیف خورده این مراکز نیز باز گران هستند. قیمت هایی که ابداً به کیفیت لیزرشان نمی ارزد. چون می توانید همان خدمات با کیفیت مشابه را در یک مرکز ارزان تر نیز دریافت دارید.
پس اگر دنبال تخفیف های واقعی لیزر موهای زائد می گردید باید سراغ آن را در مراکز واقعی بگیرید. منظورم از مراکز واقعی لیزر آنهایی است که با حباب های بیهوده تبلیغاتی سعی در جلب نظر شما به عنوان یک مشتری را ندارند. بلکه به شما به عنوان یک مراجعه کننده نگاه می کنند تا یک کیسه پول. لیزر یک درمان است و مراکز واقعی لیزر آنهایی هستند که آن را به همین عنوان می بینند.
در کنار همه اینها لیزر به ذات درمانی به صرفه است. قرار نیست مخصوص اقشار خاصی باشد که تمکن مالی بالایی دارند. در ضمن اینکه خود به خود شرایط پرداختی اقساطی ماهیانه دارد. پس بهترین مراکز لیزر را در میان آنهایی پیدا خواهید کرد که تعرفه های قیمتی متوسط دارند. این شرط اول است. وقتی قیمت های یک مرکز لیزر به خودی خود معقول و مناسب باشد، یعنی تخفیفی که از آن مرکز دریافت می کنید نیز کاملا واقعی است و لیزری که انجام می دهید حقیقتا برایتان به صرفه خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دستگاه لیزر

بالاتر گفتیم که باید در کنار تعرفه های قیمتی نگاهی هم به کیفیت کار مراکز لیزر داشته باشید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید. اما شما که در زمینه لیزر تخصصی ندارید چطور می توانید بفهمید که آیا آن مرکز کیفیت کار خوبی هم دارد یا نه؟

تخفیف های لیزر موهای زائد
تخفیف های لیزر موهای زائد

واضح ترین راهکار این است که از کسانی که قبلا به آن مرکز مراجعه کرده اند بپرسید و از آنها بخواهید صادقانه نظرشان را در مورد لیزری که در آن مرکز دریافت کرده اند با شما در میان بگذارند.
اما کمی حرفه ای تر بودن هم برایتان به سادگی مقدور است. چطور؟! ساده است. به دستگاه لیزر مورد استفاده آن مرکز نگاه کنید. یکی از اصلی ترین عوامل موثر در کیفیت کار یک مرکز لیزر دستگاه لیزر مورد استفاده اش است. اگر دستگاهی که استفاده می کرد از برند های دایود، الکساندرایت یا مدیواستار اسکلپیون بود یعنی دستگاه خوبی دارد. اما تنها برند دستگاه مهم نیست. بلکه سال ساخت آن و مدلش نیز اهمیت زیادی دارد. هرچه مدل دستگاهی که مرکز دارد جدید تر و برای سال های اخیر تر باشد یعنی دستگاه بهتری است. معمولا مدل های 2018 به بالا کیفیت مطلوبی دارند.

قیمت لیزر کل بدن

لیزر کل بدن یا فول بادی یک تخفیف ذاتی دارد. لیزر در یک مرکز معتبر خود به خود یک درمان به صرفه است اما فول بادی یک پکیج کامل است و تخفیف مخصوص به خودش را دارد. دریافت تمام خدمات لیزر یک مرکز لیزر و زیبایی به عنوان یک پکیج کامل برای شما بسیار به صرفه تر از لیزر کردن جدا جدای هر ناحیه از بدن تمام خواهد شد.

بهترین مرکز لیزر تهران

 

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران در زمره با کیفیت ترین مراکز لیزر به حساب می آید. آن هم به دلیل کادر مجرب و استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر است. اما علاوه بر کیفیت، مراجعه به این مرکز به واسطه تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی اش برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. برای دیدن لیست قیمت و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف های لیزر موهای زائد
تخفیف های لیزر موهای زائد

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا