تخفیف مرکز لیزر تهران | اهمیت لیزر در زیبایی ظاهری

تخفیف مرکز لیزر تهران

تخفیف مرکز لیزر تهران
تهران به عنوان پایتخت ایران پرجمعیت ترین و پر تراکم ترین شهر کشور به حساب می آید. تهران این روزها پایتخت مد نیز هست. هرچیز جدیدی اصولا اول در تهران امتحان می شود و سپس به سایر شهرهای کشور می رسد. در دوره ما برخلاف گذشته زیبایی ظاهری خانم ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. در واقع بهتر است بگوییم خانم ها و البته آقایان به اهمیت ظاهر پی برده اند.
داشتن چهره ای آراسته، اندامی زیبا و البته پوستی لطیف و سالم از جمله معیار های زیبایی محسوب می شوند. به همین خاطر هم هست که کاسبی آرایشگاه های زنانه و مردانه و باشگاه های بدن سازی رونق گرفته است. از طرف دیگر مردم به اهمیت داشتن پوستی زیبا پی برده اند و متقاضی خدمات و درمان های زیبایی متنوعی هستند که در دسترشان قرار دارد.

تخفیف مرکز لیزر تهران
تخفیف مرکز لیزر تهران

اولین و ابتدایی ترین درمان زیبایی که از هر مرکز زیبایی انتظار می رود، خدمات لیزر موهای زائد است. لیزر مدت هاست که در میان مردم شناخته شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این هم مشخصا بی علت نیست. مزیت های بی شمار این درمان مردم را به سمتش سوق می دهد.
دیگر دوره درمان های تهاجمی یا بهتر است بگوییم جراحی های زیبایی به سر آمده. این روزها درمان های غیرتهاجمی کم دردسر بیشتر طرفدار دارند. لیزر موهای زائد یکی از اولین درمان های زیبایی غیرتهاجمی بود که در میان مردم باب شد.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر درمورد لیزر موهای زائد و جنبه های مختلف آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت لیزر در زیبایی

شاید با خود فکر کنید که لیزر کردن موهای زائد چه تأثیری می تواند در زیبایی ظاهری ما داشته باشد؟ مگر روش ها سنتی مثل تیغ و ژیلت و اپیلاسیون چه ایرادی دارند؟
شاید این حرف در نگاه اول درست به نظر برسد، اما واقعیت چیز دیگری است. حقیقت این است که روش های سنتی مشکلات و دردسر های بی شماری دارند. از جمله اینکه همگی عوارض خاص خودشان را دارند. مثلا وقتی با ژیلت موهای زائد را از بین می برید هم پوستتان قرمز و ملتهب می شود، هم جوش می زند، هم حساس می شود، هم دانه های ریشه های مو هنوز سرجایشان باقی می مانند و آنطور که باید اثر زیبایی ندارند، و مهم تر از همه اینکه ژیلت کشیدن موها ریشه ها را هر روز قوی تر و ضخیم تر می کند.
اما به جز موارد زیبایی حتما باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که هیچکدام از روش های سنتی اثر پایداری ندارند. در حالی که اثر لیزر نه تنها پایدار است، بلکه همیشگی و دائمی است!
بله، با لیزر کردن موها، ریشه ها از بین رفته و کم کم رشد موهای زائد تا آخر عمر متوقف می شود. این مهمترین خاصیت لیزر به حساب می آید.
علاوه بر همه اینها با لیزر کردن ریشه های موها نابود شده و منافذ پوستی که جای آنها بود نیز بسته می شوند. بسته شدن این منافذ یعنی بعد از دوره لیزر پوستی صاف و شفاف خواهید داشت. پوستی صیقلی که درست مانند مدل های خارجی است.

تخفیف مرکز لیزر تهران
تخفیف مرکز لیزر تهران

نواحی بدن برای لیزر موهای زائد

عموما وقتی از لیزر صحبت می شود، اولین تصویری که به ذهن مردم خطور می کند تصویر پاهای بدون موی یک مدل زیبای خارجی است. اما واقعیت این است که لیزر ابداً فقط برای رفع موهای زائد پاها نیست. تقریبا هر ناحیه از بدن که موی زائد در آن رشد می کند را می توان لیزر کرد.
شما می توانید موهای زائد مچ پا، ساق پا، ران پا، ناحیه بیکینی، زیربغل، کمر، گردن، دستها و حتی موهای کرکی صورت را نیز با لیزر از بین ببرید. علاوه بر این دستگاه های جدید لیزر توان و دقت بی نظیری دارند و می توانند حتی موهای زائد نازک با رنگ روشن را هم از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای است. و دوره ای بودن یعنی باید چندین جلسه برای لیزر کردن به مرکز مراجعه کنید تا بتوانید از این درمان نتیجه بگیرید.این دوره ای بودن لیزر از نظر قیمت و هزینه مزیت هایی برای شما خواهد داشت.
مهمترین آنها اینکه عرفاً یک مرکز معتبر لیزر هزینه هر جلسه از لیزر را به صورت مجزا و پس از همان جلسه از شما دریافت می کند. با توجه به فاصله حداقل یکماهه بین جلسات شما در عمل هزینه کل درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می کنید.
از طرفی هزینه لیزر اصلا آنطور که فکرش را می کنید گرانقیمت نیست. بلکه این درمانی بسیار به صرفه بوده و قیمت های آن شما را شگفت زده خواهد کرد. مخصوصا که اثرش دائمی و مادام العمر است.
هرچند هستند برخی از مراکز که قیمت های نجومی برای لیزر ارائه می دهند و ادعا دارند که این به خاطر کیفیت کارشان است، اما قیمت واقعی لیزر اصلا به این صورت نیست. برای پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب و مطمئن سعی کنید سراغ آنهایی بروید که تعرفه هایشان معقول تر از بقیه است و در میزان متوسط قرار گرفته.

تخفیف مرکز لیزر تهران
تخفیف مرکز لیزر تهران

تخفیف لیزر موهای زائد

تخفیف همیشه پدیده شیرینی است. چون به شما حس خوبی می دهد که بتوانید یک خدمات خاص را با قیمتی پایین تر از قیمت های واقعی اش دریافت کنید.
چنانچه مرکز لیزری که انتخابش کرده اید تعرفه های میانه داشته باشد، می توانید باور داشته باشید که این تخفیف ها واقعی است. چراکه هر مرکزی به صورت مناسبتی یا جشنواره ای تخفیف های ویژه ای برای مراجعینش در نظر می گیرد. اما همه مراکز تخفیف های دائمی ندارند.

بهترین مرکز لیزر در تهران

یک مرکز خوب لیزر علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت هوای جیب مراجع خودش را هم دارد. مرکز تخصصی لیزر شمال تهران از این رو تلاش دارد تا با ارائه تخفیف های ویژه و جذاب بیشترین حمایت را از مراجعین عزیزش به عمل آورد.

این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است که با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر همیشه مراجعین را راضی و خشنود راهی منزل کرده است. همچنین تعرفه های معقول این مرکز در کنار تخفیف های استثنایی اش آن را به مرکزی مقرون به صرفه نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت لیزر نواحی مختلف بدن در این مرکز بهتر است سری به صفحه تماس با ما بزنید.
تخفیف مرکز لیزر تهران
تخفیف مرکز لیزر تهران

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا