تخفیف لیزر ژنیتال | ارزانترین تعرفه های لیزر موهای زائد در تهران

تخفیف لیزر ژنیتال

تخفیف لیزر ژنیتال

نواحی اطراف اندام تناسلی مخصوصا ناحیه ژنیتال(خط باسن) آنقدری در دسترس نیستند که بتوان با روش های سنتی مثل استفاده از ژیلت به سادگی و به صورت کامل موهای زائد آن را رفع نمود. همچنین مشکلات و شدت عمل این روش ها می تواند به این ناحیه حساس آسیب هایی وارد کند یا در بهترین وضعیت درد شدیدی در آن ایجاد نماید.
همه ما می دانیم که از بین بردن موهای زائد ناحیه ژنیتال از نظر بهداشتی اهمیت حیاتی دارد. اگر نمی خواهید دچار مشکلاتی مانند عفونت شدید در این ناحیه حتما باید در مورد رفع موهای زائدش کاری بکنید. چون این ناحیه از بدن از نظر آناتومیک کمترین برخورد با هوا و نور را دارد و تقریبا همیشه در زیر لباس مخفی شده. علاوه بر آن ناحیه ژنیتال توان تولید عرق زیادی دارد و مهمتر از همه بیشتر از سایر نواحی در معرض کثیفی قرار گرفته است. به همین دلیل هم محلی ایده آل برای رشد و نمو باکتری ها و بروز عفونت به حساب می آید.
به همین منظور امروز قصد داریم تا بیشتر در مورد لیزر ناحیه ژنیتال به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد این ناحیه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر ژنیتال
تخفیف لیزر ژنیتال

چرا لیزر ژنیتال؟

لیزر روشی است که نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد سنتی و حتی مدرن کمترین تهاجم و عوارض دارد و با ایمنی کامل قابل اطمینان ترین درمان برای این منظور است. همچنین وقتی لیزر می کنید می توانید مطمئن باشدی که تمام موهای زائد ناحیه ژنیتال که دسترسی بسیار دشواری دارد به طور کامل از بین می روند.
این کامل بودن عملکرد و ایمنی تنها مزیت هایی نیست که لیزر را به سایر روش ها برتری می دهد. همانطور که احتمالا در مورد لیزر می دانید، لیزر تاثیر دائمی و همیشگی دارد. وقتی موهای زائد بدن را با لیزر از بین می برید دیگر تا آخر عمر سرجایشان رشد نخواهند کرد!
البته بهتر است در این مورد هم کمی اطلاعات داشته باشید که لیزر به صورت کلی بر دو نوع است. نوع خانگی که خود شخص نقش اوپراتور را بازی می کند و خودش با استفاده از دستگاه ها لیزر سبک خانگی اقدام به رفع مو می نماید، و دیگری نوع سالنی که با دستگاه های قوی تر و حرفه ای تر در مراکز زیبایی انجام می شود.
نمی خواهیم بگوییم لیزر خانگی بی تاثیر است اما هیچ کس نیست که توانسته باشد نتیجه ای که از لیزر سالنی می گیرد را از لیزر خانگی هم گرفته باشد. چون دستگاه های لیزر خانگی قدرت و دقت کافی برای اثرگذاری واقعا مطلوب را ندارند و بیشتر به عنوان درمان تکمیلی در خانه از آنها استفاده می شود تا به تثبیت تاثیر لیزر اصلی بعد از تکمیل دوره کمک کند.
ازطرف دیگر وقتی خودتان بخواهید با لیزر های خانگی موهای زائد ناحیه ژنیتال را رفع کنید همان مشکل تیغ و ژیلت پیش می آید. یعنی دسترسی تان به آن ناحیه دوباره محدود می شود. علاوه بر این دسترسی نامناسب وقتی شما که در لیزر کردن و تعیین شدت آن متخصص نیستید خودتان فرآیند را انجام دهید ممکن است ناخواسته دچار عوارض بعضا جدی هم بشوید.
به همین دلیل توصیه می کنیم برای هر نوع لیزر و به خصوص لیزر ناحیه ژنیتال حتما به یک مرکز لیزر معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید و با خیالی آسوده زیر دست تکنسین حرفه ای درمان را به انتها برسانید.

تخفیف لیزر ژنیتال
تخفیف لیزر ژنیتال

لیزر چطور موهای زائد را از بین می برد؟

تا به حال ذره بینی را که جلو آفتاب گرفته شده باشد را دیده اید؟
ذره بین با متمرکز کردن نور می تواند با ایجاد حرارت کاغذ را بسوزند. لیزر هم چنین ماهیتی دارد. درست مانند اشعه ای که از ذره بین ساطع می شود، اما با ده ها برابر قدرت و تمرکز بیشتر. لیزر در حقیقت مجموعه ای از پرتوهای نوری به شدت متراکم است که ایجاد حرارت می کند.
کار اصلی دستگاه های لیزر علاوه بر تولید این اشعه کنترل آن هم هست. در کل اشعه لیزری که توسط دستگاه های لیزر موهای زائد تولید می شود توان آن را ندارد که بخواهد تا عمقی بیشتر از ریشه های مو نفوذ کند.
با تابیده شدن بر روی پوست اشعه لیزر که ماهیت نوری داشته و طبیعتا میل دارد وارد نقاط تیره تر بشود وارد ریشه موهای زائد شده و آن را می سوزاند تا فولیکول ها را از بین ببرد. فولیکول ها موادی طبیعی در بدن هستند که عامل رشد مو به حساب می آیند.
حال هرچه موها تیره تر باشند و اختلاف رنگی شان زیادتر باشد، و هرچقدر ضخیم تر باشند راحت تر تحت هدفگیری لیزر قرار می گیرند. ویژگی هایی که اغلب در موهای زائد ناحیه ژنیتال یافت می شود.
وقتی موهای زائد از این طریق طی چند جلسه متوالی و مجزا از هم از بین بروند رفته رفته پس از چند مدت روند رشدشان برای همیشه متوقف خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر ژنیتال
تخفیف لیزر ژنیتال

قیمت لیزر ژنیتال

حتما خودتان درمورد اقساطی بودن شرایط پرداخت لیزر اطلاع دارید، چون هزینه اش به صورت جلسه ای دریافت می شود. قیمت یکی از اولین چیزهایی است که مردم را درمورد لیزر مردد می کند. اکثر مردم بدون اینکه اطلاعات کافی داشته باشند از هزینه زیاد لیزر می ترسند. البته بعضی ها هم هستند که از مراکز به شدت گرانقیمت(و البته غیرمنطقی) قیمت گرفته اند و حق دارند.
اما لازم است بدانید که لیزر ابدا آن هزینه ای که فکرش را می کنید روی شانه شما نمی اندازد. اتفاقا برعکس تعرفه های کلی و شرایط پرداختی که ذکرش را کردیم این درمان را بسیار هم به صرفه می کنند.علاوه بر آن به این فکر کنید که بعد از لیزر دیگر تا آخر نیازی نخواهد بود حتی ریالی بابت هرگونه تیغ و ژیلت و اپیلاسیون و غیره پرداخت نمایید.
ناحیه ژنیتال از آنجایی که مساحت زیادی ندارد جزو نواحی از بدن به حساب می آید که لیزر کردنش هزینه چندانی نخواهد نداشت.

تخفیف لیزر ژنیتال
تخفیف لیزر ژنیتال

بهترین مرکز لیزر در تهران

برای دریافت یک درمان مطمئن، ایمن و البته اثرگذار سعی کنید یک مرکز معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید. مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و همچنین دستگاه های جدید و به روز لیزر یکی از بهترین مراکز لیزری است که می توانید در تهران پیدا کنید. همچنین قیمت ها و تخفیف های فوق العاده این مرکز برای شما عزیزان آن را به مرکزی بسیار مقرون به صرفه نیز تبدیل نموده است. برای دیدن لیست قیمت ها و تخفیف ها و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا