تخفیف لیزر نوجوانان | آیا لیزر برای کم سن و سالها خطر دارد

تخفیف لیزر نوجوانان

تخفیف لیزر نوجوانان
لیزر موهای زائد یکی از درمان های زیبایی است که علاوه بر مزیت های بی شمار طرفداران زیادی هم دارد. مخصوصا خانم ها. عده ی زیادی از افرادی که متقاضی دریافت خدمات لیزر موهای زائد هستند نوجوانانند. خیلی از مراکز هستند که خدمات لیزر را برای نوجوانان انجام می دهند اما آیا لیزر موهای زائد برای نوجوانان مناسب است؟
از معیار های اخلاقی صحبت نمی کنیم که آیا درست است که یک نوجوان موهای زائد بدنش را لیزر کند یا نه، بلکه درمورد سلامت و ایمنی این درمان برای نوجوانان صحبت می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر این مسئله را موشکافی کنیم و حقیقت ماجرا را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر نوجوانان
تخفیف لیزر نوجوانان

مزیت های لیزر

نکته جالب اینجاست که خیلی وقت نیست لیزر کردن موهای زائد در ایران باب شده و امکان آن در دسترس مردم قرار گرفته. با این اوصاف در این مدت کوتاه هم توانسته طرفداران زیادی را برای خود جمع کند.
اما اصلا چرا مردم اینقدر به لیزر علاقه مند شده اند؟ چه چیز این درمان اینقدر جذاب است که دامنه طرفدارانش حتی به نوجوانان هم گسترش پیدا کرده است؟
این میزان از اشتیاق مردم برای لیزر موهای زائد به دلیل مزیت های به خصوص این درمان است. اولین و بارزترین ویژگی مهم این درمان این است که تاثیر دائمی و همیشگی دارد. با لیزر کردن، موهای زائد بدن خود را برای همیشه و تا آخر عمر از بین می برید و دیگر احتیاجی نیست نگران مشکلات و دردسر های آن باشید. این یک واقعیت است و اگر لیزر در این مورد واقعا تاثیر گذار نبود اینهمه طرفدار پیدا نمی کرد.
از طرف دیگر لیزر این تاثیر فوق العاده را بدون هیچ گونه درد و عوارضی برجای می گذارد. یعنی ایمنی بالایی دارد و مردم راحت می توانند به آن اعتماد داشته باشند.

تخفیف لیزر نوجوانان
تخفیف لیزر نوجوانان

و جنبه سوم هزینه آن است. قیمت لیزر نسبت به خدماتش واقعا به صرفه است. از طرفی مردم دیگر فهمیده اند که لیزر کردن موهای زائد به آن گرانی که فکرش را می کنند هم نیست و همین امر باعث شده تا افراد بیشتر مشتاق لیزر کردن موهای زائد بدن خود باشند.
خب طبیعی است که وقتی نوجوانان می بینند تمام خانم های بزرگسال خانواده و فامیل از این مزیت ها بهره برده اند تمایل پیدا می کنند که لیزر کنند. درست مثل گذشته که دختران نوجوان وقتی می دیدیند مادرانشان با برداشتن موهای صورتشان چقدر زیباتر به نظر می آیند، دوست داشتند آنها هم موهای صورتشان را بگیرند، نوجوانان امروزی هم همین خواسته را دارند. فقط شکل درخواستشان فرق کرده.
اما آیا لیزربرایشان مناسب یا حتی ایمن هست؟

لیزر موهای زائد نوجوانان

لیزر به خودی خود درمانی کاملا ایمن و سالم است. اشعه لیزر چیزی نیست مگر مجموعه ای متراکم از پرتو های نوری که با ایجاد حرارت ریشه موها را می سوزاند. لیزر اشعه ای مستقیم است که پرتو هایش نهایتا تا سطح پوست و عمق ریشه های مو می رسند. به همین علت برعکس پرتوهای موجی مانند امواج رادیویی که از بدن می گذرند، لیزر نمی تواند هیچگونه آسیبی به اندام داخلی بدن بزند. شرایط سنی فرد تحت درمان لیزر هم در این مورد کاملا بی تاثیر است. یعنی سن فرد تاثیری در ایمنی ذاتی خود اشعه ندارد.
اما مهمترین نکته ای که در مورد ایمن لیزر باید در نظر گرفت شرایط فیزیکی فرد تحت درمان است. جدای از پارامترهایی مانند رنگ پوست و مو که برای همه در هر سنی مشابه است، شرایط سلامت بدنی منحصر به فرد هر نفر نیز تاثیر گذار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر نوجوانان
تخفیف لیزر نوجوانان

آنچه ایمنی لیزر را تعیین می کند، واکنش بدن هر فرد نسبت به این اشعه است. بدن نوجوانان پیش از رسیدن به سن بلوغ هنوز درگیر تغییرات هورمونی بسیار زیادی است و ثبات چندانی از این بابت ندارد. مخصوصا که نوجوانان امروزی زیاد از غذاهای فست فودی ناسالم و تنقلات چرب مانند چیپس و پفک استفاده می کنند که می توانند عدم توازن هورمونی را تشدید کنند.
به همین علت نه اینکه لیزر اختصاصا برای نوجوانان غیرایمن باشد، اما از آنجایی که تعیین واکنش های بدن در حال تغییرشان چندان پیش بینی پذیر نیست، توصیه می شود نوجوانانی که به سن بلوغ نرسیده اند لیزر نکنند. البته اینطور هم نیست که همه نوجوانانی که لیزر کرده اند دچار عوارض شده باشند، اما به هر صورت تصمیم ایمن تر آن است که لیزر برای این افراد صورت نگیرد.
اما چنانچه فرد نوجوانی که دوره بلوغ را طی کرده و بدنش به ثبات هورمونی رسیده کاملا شرایط لازم برای لیزر کردن موهای زائد را دارد. تشخیص این بلوغ و ثبات به پزشکی بستگی دارد که در مجموعه حاضر است.
پس در نتیحه نوجوانان هم می توانند لیزر کنند، اما به شرطی که پزشک متخصص تأییده لازم را بدهد.

هزینه لیزر نوجوانان

در وهله اول توجه کنید که وقتی می خواهید موهای زائد نوجوانان را لیزر کنید، حتما به یکی از مراکز معتبر و با کیفیتی مراجعه کنید که در کنار تکنسین لیزر یک پزشک متخصص هم دارد. لیزر نوجوانان در مراکزی غیر از اینها اصلا ایمن نیست.
مراکز معتبری که خدمات لیزر نوجوانان انجام می دهند معمولا شرایط ویژه ای هم برای قیمت دارند. نه در تعرفه ها، بلکه در تخفیف ها. یادتان باشد که سن فرد تحت درمان هیچ ارتباطی با تعرفه های لیزر ندارد. بلکه بزرگی ناحیه و شرایط پوست و موی فرد است که تعرفه ها را مشخص می کند.
اما بسیاری از مراکز تخفیف های ویژه ای برای لیزر نوجوانان در نظر می گیرند. تخفیف هایی که لیزر را برای نواجوانان بیش از پیش به صرفه می کند.

تخفیف لیزر نوجوانان
تخفیف لیزر نوجوانان

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر، در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. این مرکز با ارائه خدمات ویژه نوجوانان واجد شرایط همچنین با ارائه تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه توانسته خود را به عنوان یکی از مراکز به صرفه نیز معرفی کند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوب بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف لیزر نوجوانان
تخفیف لیزر نوجوانان

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا