تخفیف لیزر میرداماد | حقیقت هایی که قبل از لیزر باید بدانید

تخفیف لیزر میرداماد

تخفیف لیزر میرداماد

لیزر آخرین تکنولوژی موجود در دنیا است که می تواند شمار را برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص کند. چندسالی است که نام لیزر دیگر در میان مردم باب شده و هرکس بتواند آن را انجام می دهد. این اتفاق تنها ناشی از آن است که اکثر افرادی که لیزر موهای زائد انجام داده اند از نتیجه به قدری راضی بوده اند که آن را به دیگران هم توصیه کرده اند.
پس منتظر چه هستید؟ اگر تا به حال لیزر را انجام نداده اید همین الان تلفن را برداشته و با اولین مرکز لیزری که با آن رو به رو می شوید تماس بگیرید.
اما آیا این کار درست است؟ مشخصا خیر.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

لیزر یک درمان است، هیچگاه با آن مانند یک کالای تبلیغاتی برخورد نکنید. مانند همه درمان های زیبایی دیگر بهتر است ابتدا اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید و با آگاهی کامل آن را برگزینید. هرچند لیزر درمانی ایمن بوده و برای بیشتر افراد مناسب است، اما اگر از جوانب این درمان آگاهی داشته باشید ممکن است متوجه شوید که اصلا فرد مناسبی برای لیزر نیستید. لیزر یک درمان است و با سلامتی ما سروکار دارد. هروگنه سهل انگاری در انجام آن می تواند طبعاتی برای سلامت پوست شما به همراه داشته باشد. پس بهتر است با چشم باز تصمیم خود را بگیرید.
در این مقاله سعی می کنیم به صورت خلاصه اطلاعات مفیدی از لیزر موهای زائد در اختیار شما قرار دهیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این درمان شگفت انگیز به دست بیاورید. با ما همراه باشید.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر از اشعه ای به همین نام که البته خیلی هم معروف است برای رفع موهای زائد استفاده می کند. احتمالا در فیلم های علمی تخیلی مانند جنگ ستارگان زیاد نام این اشعه را شنیده اید. جالب آنکه تصویری که عموما از این اشعه به نمایش درمی آید به واقعیت نزدیک است. یعنی لیزر یک اشعه خطرناک است.
اما در عین خطرناک بودن دقیقا مانند شمشیر های لیزری فیلم جنگ ستارگان، بسیار قابل کنترل هم هست. می توان برد و شدت اشعه لیزر را کنترل کرد. این امر البته به دستگاه های مخصوص لیزر احتیاج دارد. دستگاهی که بتوانند اشعه لیزر تا حدی تولید کنند که فقط بتواند به موهای زائد آسیب وارد کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

اشعه لیزر در حقیقت مجموعه ای از پرتوهای نوری به شدت متراکمی است که در کنار هم گرما تولید می کنند. پس لیزر عملا ریشه موها را می سوزاند. سوزاندن ریشه مو باعث نابودی فولیکول مو که عامل مرکزی رشد موهاست شده و ریشه را سست تر می کند. هرچند بدن به صورت طبیعی شروع به تولید دوباره فولیکول می کند و موها دوباره رشد می کنند.
به همین خاطر هم لیزر یک درمان دوره ای است که ممکن است 6 تا 12 ماه به طول بینجامد. یعنی شما باید تقریبا هر یکماه یکبار برای لیزر مجدد اقدام کنید تا ریشه موها کم کم به صورت کامل از بین بروند و بدن به عدم تولید فولیکول عادت کند.
لیزر در واقع یک آسیب کنترل شده به پوست است که البته خطری برای شما نخواهد داشت.

ایمنی لیزر

درمورد ایمنی لیزر نگرانی نداشته باشید. هرچند لیزر به خودی خود اشعه ای پرخطر است؛ اما درمان لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین درمان های زیبایی است که عوارض جانبی بسیار کمی دارد. عوارض عمومی لیزر در حد قرمزی پوست و کبودی های سطحی هستند.

نکته : اگر به مرکز نامعتبری برای لیزر مراجعه کنید این عوارض می توانند تا حد عوارض جدی هم بالا بروند و مواردی همچون سوختگی، تاول، عفونت و خونریزی را شامل شوند.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

اشعه لیزر به دلیل ماهیت نوری که دارد مایل است وارد نقاط تیره بشود. از آنجایی که نقطه های تیره روی پوست معمولا ریشه موها هستند لیزر فقط جذب ریشه ها شده و به پوست اطراف کاری ندارد. از همین رو هم کمترین آسیبی به پوست نمی رساند.
با این اوصاف بهترین کاندید ها برای لیزر کردن موهای زائد افرادی هستند که پوست روشن و موی زائد تیره دارند. یعنی اختلاف ملانین بین پوست و مویشان زیاد است و لیزر به راحتی می تواند موی تیره را از پوست روشن تشخیص دهد. البته افرادی که پوست تیره دارند هم می توانند از خدمات لیزر بهره ببرند اما فرآیند لیزر برای آنها ممکن است کمی سخت تر و حساس تر بوده و بیشتر طول بکشد.

لیزر در دوران بارداری

شما می توانید لیزر را در هر دوره ای انجام دهید. حتی بارداری. از آنجایی که لیزر یک اشعه مستقیم است و از بدن عبور نمی کند، نهایتا تا عمق ریشه موها نفوذ کرده و به اندام های داخلی بدن هیچگونه آسیبی نمی رساند. حتنی بدترین و سخت ترین عوارض لیزر عمیق تر از پوست نیستند. پس از نظر تئوریک لیزر کردن موهای زائد هیچ منافاتی با بارداری فرد ندارد.
اما اگر توصیه حرفه ای ما را بخواهید، متخصصان بر این باورند که بهتر است لیزر را در دوران بارداری انجام ندهید. حت اگر در میان دروه لیزر باردار شدید بهتر است روند لیزر را متوقف نمایید. این به خاطر اشعه لیزر نیست، بلکه به خاطر واکنش های بدن است.
در دوران بارداری بدن مادر مدام دستخوش تغییرات هورمونی است و همین امر سبب می شود تا واکنش های بدن نسبت به درمان پیشبینی ناپذیر گردند. ممکن است در دوران بارداری لیزر کنید و هچ خطری هم شما را تهدید نکند، اما بهتر است برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل کوچک یا بزرگ از لیزر کردن موهای زائد در دوره حاملگی پرهیز نمایید.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

انتخاب یک مرکز معتبر و باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. مراکز لیزر بسیارند اما نمی توان به همه آنها اطمینان کرد. در هنگام انتخاب مرکز لیزر به سه پارامتر دقت کنید: دستگاه مورد استفاده، مهارت و تجربه پزشک یا تکنیسین حاضر در مجموعه و تعرفه های قیمتی.
بهترین مراکز لیزر در کنار کادری مجرب و داشتن دستگاه های جدید و معتبر لیزر، تعرفه های قیمتی معقولی هم به شما پیشنهاد می دهند. تعرفه هایی که گاهی اوقات با تخفیف های مناسبتی می توانند لیزر را برای شما بسیار به صرفه تر از آنچیزی که هست بنمایند.

مرکز لیزر برکه افتخار دارد با سالها تجربه در زمینه لیزر کردن موهای زائد، همچنین با در اختیار داشتن بهترین تکنسین ها و دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین و البته به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران باشد. برای آشنایی با برکه و دیدن لیست قیمت ها، همچنین تماس جهت اخذ نوبت، بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا