تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی در بهترین مرکز لیزر تهران

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی در بهترین مرکز لیزر تهران

عالی ترین تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی مرکز برکه
تخفیف لیزر بیکینی در مرکز برکه تهران: بهترین دستگاه، بهترین پزشک با نتایج عالی و سریع

سلام و سلامت باشید.

“من رویا هستم یک شهروند تهرانی. سال پیش در یک مرکز ن ت برگی به امید دریافت برگ تخفیف با لیزر اس.اچ.آر. موهای زائد زیر بغل و چانه ام را لیزر کردم. پس از مدتی نه تها موهای زائدم دوباره برگشتند؛ بلکه با کمال تعجب رشد آن ها دوبرابر شد. بماند که فقط برای جلسه اول تخفیف گرفتم در حالی که در سایت تخفیف نوشته بود: تخفیف برای کل بدن برای سه جلسه با بهترین دستگاه لیزر!”

توضیح کارشناس مرکز برکه: دستگاه لیزری که رویا خانم انتخاب کرده بوده اند مرغوب نبوده و برای لیزر موهای زائد اصلا مناسب نیست و جوابدهی خوبی ندارد! باید در انتخاب مرکز دقت بیشتری می کردند. به علاوه، تخفیف های دو سایت معروف تخفیف به روال معمول واقعی نیست و بیشتر هدر دادن پول و وقت شماست!

هر کاربری که می خواهد موهای زائد بدنش را لیزر کند دو سوال از مرکز برکه می پرسد: 1. کدام دستگاه لیزر برای پوست و موی من مناسب تر است؟ و 2. تخفیف عالی و ویژه می خواهم و هزینه برایم مهم است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد: مزایا، مراقبت ها، عوارض

ممکن است به ذهن شما نیز خطور کند: آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، زیر شکم و زیر بغل ضرر دارد؟

اینکه لیزر ضرر داشته باشد یا نه به چند مورد مهم بستگی دارد. اگر سن شما بالای سن بلوغ باشد؛ و پیش از شروع لیزر، جلسه مشاوره و نیز تست های حساسیت به اشعه لیزر یا تعیین درجه فولیکول مویتان را گذرانده باشید، می ماند موارد زیر:

  1. دستگاه لیزر موهای زائد مرغوب باشد: لیزر های قدیمی برای رفع موی زائد به درد نمی خورند: برای مثال، لیزر IPL یا همان آی.پی.اِل که شبه لیزر است و یا لیزر اس.اچ.آر. بهترین لیزرها از فن آوری الکس و دایود و گاهی ان دی یاگ (با طول موج های متفاوت) برای تیپ های پوستی مختلف بهره می برند.
  2. مرکز درست و حسابی با یک پزشک متخصص پرتجربه و آشنا با آناتومی پوست و موی شما و آشنا با حساسیت های بدنتان انتخاب کرده باشید. به عنوان مثال، اگر ضایعه پوستی عفونی، آکنه فعال، بیماری قلبی-عروقی-خونی جدی دارید، هرگز لیزر نکنید. ابتدا درمان شوید و بعد لیزر کنید.
  3. مراقبت های قبل و بعد از لیزر را رعایت کرده باشید و لیزر با شرایط پوست و موی شما سازگار باشد. بگذارید مثالی بزنم: در لینکی که در پایان متن گذاشته ام، بیش از صد نفر از هم وطنان به تداخل لیزر با درمان های پوستی دیگر اشاره کرده اند.
    به عنوان نمونه، یک کاربر گفته که همزمان با لیزر موهای زائد برای درمان آکنه اقدام کرده. همکاران بارها در سایت تهران اسکین  هشدار و تذکر داده اند که ابتدا باید آکنه و جوش فعال و تولید چربی یبش از حد بدن را درمان کنید و سپس برای لیزر موهای زائد اقدام کنید.
    اگر برای درمان جوش و آکنه داروی آکوتان یا همان راکوتان/ رتینوئید را مصرف کنید و همزمان لیزر کنید، لیزر پوست شما را تخریب خواهد کرد!

مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد

برای مشاهده ی لینک مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد، (اینجا کلیک کنید).

 چند نکته خلاصه شده برای مراقبت های بعد از لیزر بیکینی داریم:

1. برای لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر بقیه بدن: بعد از لیزر، مقداری یخ روی محل لیزر بگذارید تا درد، خارش، تحریک و تورم پوست را کمتر حس کنید؛ البته، دستگاه لیزر اسکلپیون تنها لیزر بدون درد و بدون عارضه برای رفع موهای زائد است.

نکته: لیزر اسکلپیون مدیواستار یک لیزر بدون درد و بی عارضه است که مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده. هر مرکزی این لیزر فوق پیشرفته گران قیمت را ندارد. به علاوه، هر پزشکی با این دستگاه کار نکرده؛ اما مرکز لیزر برکه تمامی امکانات اسکلپیون را در اختیار دارد که همراه با تخفیف های ویژه و کیفیت بالای لیزر می باشد.

2. ژل آلوئه ورا خنک را از یخچال برداشته و به آرامی روی محل لیزر قرار دهید. صبر کنید تا جذب شود.

3. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرد و خاک و هوای آلوده اجتناب کنید.

4. حمام آفتاب نگیرید و برنزه نکنید.

5. از مصرف داروهایی که با لیزر تداخل دارند (تا دو هفته قبل و بعد از لیزر) پرهیز کنید.

6. فاصله هر جلسه لیزر با جلسه بعدی رعایت شود (حداقل 4 هفته) و همزمان با لیزر یا به فاصله کوتاهی از آن درمان پوستی دیگری انجام ندهید.

7. اگر در فاصله بین جلسات لیزرتان باردار شدید یا به بیماری عفونی پوستی خاصی دچار شدید، لیزر بیکینی را ادامه ندهید و با پزشک متخصص مجرب مشورت کنید.

8. تا 48 ساعت اول بعد از لیزر ورزش سنگین نکنید، محل لیزر را تمیز و (با کرم) مرطوب نگه دارید؛ و مواد آرایشی استفاده نکنید.

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خانم ها و آقایان

با رعایت مراقبت های فوق، لیزر موهای زائد بیکینی چه خانم و چه آقا هیچ ضرری ندارد؛ مگر اینکه خانمی در دوران بارداری و شیردهی باشد که بهتر است احتیاط کند. یا اینکه آقایی از مشکلات پروستات، زگیل ناحیه تناسلی یا عفونت های خاص رنج ببرد.

همچنین، برای لیزر زیر بغل، داشتن سلامت کلی سیستم لنفی زیر بغل، عدم عفونت، عدم تاتو یا لیزر تاتوی قبلی بازو… جزو شروط است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی و تخفیف لیزر بیکینی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 در تهران

نکته: لیزر اسکلپیون مدیواستار یک لیزر بدون درد و بی عارضه است که مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده. هر مرکزی این لیزر فوق پیشرفته گران قیمت را ندارد. به علاوه، هر پزشکی با این دستگاه کار نکرده؛ اما مرکز لیزر برکه تمامی امکانات اسکلپیون را در اختیار دارد که همراه با تخفیف های ویژه و کیفیت بالای لیزر می باشد.

اسکلپیون مدیواستار بدون درد و مناسب همه تیپ های پوست و مو و با اثربخشی بسیار بهتر و سریع تر از لیزرهای دیگر است. تعداد جلسات لیزر شما با اسکلپیون به نصف کاهش می باید و اثربخشی دوبرابر می شود. ضمن اینکه به جای الکل، سلفون یکبار مصرف بهداشتی روی پوست و سر هندپیس استفاده می شود.

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری و شیردهی

برای جزییات جالبِ مطلب لیزر موهای زائد در بارداری، اینجا کلیک کنید.

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی: نظر کاربران لیزر و دستگاه های لیزر

آیا دوست دارید از تجربیات واقعی هم وطنان درباره ی بهترین و بدترین دستگاه های لیزر چوست و مو بدانید؟ دو لینک زیر را برای شما گذاشته ام. شاید صدها نفر نظر گذاشته اند. فقط کافیست چند تایی از کامنت ها را بخوانید تا متوجه شوید نظرات واقعی و از ته قلب مردم است.

لینک 1: کامنت های بیش از صد کاربر درباره اثرات منفی و مثبت دستگاه لیزرهای نامرغوب و مرغوب+ کارشناسان شریعتی.

لینک 2: نظرات واقعیِ دهها کاربر درباره مزایای لیزر اسکلپیون مدیواستار و رضایت آن ها از قیمت ها و کیفیت کار مرکز شریعتی برکه در تهران

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی: تبادل نظر نی نی سایت

دوستان نی نی سایت، شما را به مرکز لیزر برکه برای لیزر موهای زائد کل بدن، از جمله لیزر بیکینی و زیر بغل، دعوت می کنم. قیمت های ما منصفانه، تخفیف هایمان واقعی، پزشک متخصص و کاربلد و دلسوز، دستگاه لیزرمان بسیار عالی و استاندارد است:

اسکلپیون مدیواستار بدون درد و مناسب همه تیپ های پوست و مو و با اثربخشی بسیار بهتر و سریع تر از لیزرهای دیگر است. تعداد جلسات لیزر شما با اسکلپیون به نصف کاهش می باید و اثربخشی دوبرابر می شود. ضمن اینکه به جای الکل، سلفون یکبار مصرف بهداشتی روی پوست و سر هندپیس استفاده می شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل در تهران

لینک جامع و جالب معرفی بهترین مراکز لیزر بیکینی در تهران (کلیک کنید).

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و تناسلی در تهران

شادمان باشیم حتی با وجود مشکلات

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی مرکز لیزر شریعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا