تخفیف لیزر فول بادی | به صرفه ترین و بهترین روش رفع موهای زائد

تخفیف لیزر فول بادی

تخفیف لیزر فول بادی

آیا می دانید لیزر فول بادی یعنی چه؟ چه مزیت هایی برای شما دارد؟ چه آسیب هایی ممکن است به بدن شما وارد کند؟
وقتی از لیزر نام می بریم، منظورمان عمل لیزر کردن موهای زائد بدن است. لیزر از جمله بهترین و ایمن ترین و البته موثرترن درمانهایی است که طردفداران زیادی هم برای خود جلب کرده. چون وقتی طی یک دوره موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، دیگر تا آخر عمر مجبور به استفاده از هرگونه تیغ و ژیلت و اپیلاسیون نخواهید بود. چراکه موهای زائد دیگر روی بدن رشد نخواهند کرد!

تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

البته مردم این روزها با لیزر آشنایی کافی پیدا کردن اند و این درمان خود را در میان مردم جا انداخته. امروزه همه از لیزر و مزایای آن باخبر هستند. هرکس و مخصوصا هرخانمی که شرایط کافی داشته باشد حتما به فکر لیزر کردن موهای زائد بدن خود می افتد. اما چرا هرکسی در مورد لیزر می شنود همین امروز برای لیزر کردن موهای زائد اقدام نمی کند؟ مشخصا چون اول از قیمت و دوم از خطراتش می ترسد.
این ترس ناشی از هیچ چیز نیست مگر کمبود اطلاعات فرد از این درمان. عموم جامعه فکر می کنند چون لیزر به قول معروف درمان باکلاسی است، حتما هزینه زیادی هم دارد و مخصوص قشر خاصی از جامعه است. در حالی که این یک شایعه و باور کاملا نادرست است.

قیمت لیزر

لیزر یک درمان دوره ای است. (در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم.)
چند ماه طول می کشد تا فرآیند یک دوره آن کاملا انجام پذیرد. یعنی باید حدود شش ماه تا حتی یکسال هرماه برای جلسه لیزر مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه لازم را از آن بگیرید. بله، وقتی به هزینه کل لیزر به صورت یکجا فکر کنید می بینید که در مجموع رقم چندان کوچکی نیست که در توان هرکس باشد. اما ابدا لازم نیست که شما این مبلغ را یکجا داشته باشید تا بخواهید برای لیزر اقدامی بکنید!
هزینه لیزر به صورت جلسه ای دریافت می شود. این یعنی مثلا شما اگر به شش جلسه لیزر نیاز داشته باشید، هربار یک ششم مبلغ کل را پرداخت می کنید. عملا به صورت قسطی. از همین رو هم عموما مراکز هزینه هرجلسه لیزر را به عنوان تعرفه به شما پیشنهاد می کنند. حال با توجه به فاصله حداقل یکماه بین جلسات لیزر، عملا هزینه آن به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می شود. درنتیحه هیچگونه فشار مالی به شما وارد نخواهد شد.
پس همانطور که دیدید لیزر فقط مخصوص یک قشر پولدار خاص از جامعه نیست. بلکه شما هم می توانید با هزینه ای معقول، همین امروز فرآیند شگفت انگیز آن را شروع کنید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

در کنار این موضوع خیلی از مطب ها هستند که تخفیف های ویژه ای به شما ارائه می کنند. عموم مراکز زیبایی به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه برای مراجعینشان در نظر می گیرند. یا به صورت کلی این تخفیف ها را اعلام می نمایند. چنانچه مرکزی که پیشنهاد های مالی شکفت انگیز به شما ارائه می دهد مرکز مطمئن و باکیفیتی هم باشد، به شما توصیه می کنیم فرصت را از دست نداده و به آن مراجعه کنید.

لیزر فول بادی

لیزر موهای زائد به صورت بخش به بخش انجام می گیرد. یعنی شما می توانید فقط یک ناحیه خاص از بدن مانند زیر بغل، ناحیه بیکینی، صورت، سینه، پاها، دست ها و غیره را لیزر کنید. به همین دلیل همه مراکز تعرفه های جداگانه ای برای هر بخش از بدن به شما پیشنهاد می دهند.
اما در کنار اینها یکی از خدمات، لیزر فول بادی است. یعنی لیزری که به جای چند بخش محدود روی تمام بدن شما به صورت یکجا انجام می گیرد و همه بخش ها را شامل می شود.
لیزر فول بادی یک پکیج کامل است که پس از اتمام دوره اش شما را از شر تمام موهای زائد بدنتان خلاص می کند. نه فقط یک ناحیه خاص. ازآنجایی که لیزر فول بادی یک بسته درمانی کامل است، نسبت به لیزر کردن بخش به بخش بدن به صرفه تر است. وقتی همه بدن را یکجا لیزر کنید، هرچند هزینه اش در مجموع بیشتر هر لیزر کردن یک ناحیه خاص است، اما در نهایت به صرفه تر از لیزر ناحیه به ناحیه در می آید.
علاوه بر این بیشتر مراکز وقتی فرد لیزر فول بادی را انتخاب می کند تخفیف های ویژه ای برای او قائل می شوند. درست مانند تخفیفی که روی خرید اجناس به صورت یکجا دریافت می کنید.

تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر برکه در منقطه قلهک از جمله مراکزی است که در کنار خدمات بسیار مطلوب تخفیف های ارزنده ای هم به شما عزیزان پیشنهاد می کند. پکیج لیزر فول بادی در مرکز لیزر برکه بسیار به صرفه است و از نظر اقتصادی گزینه بسیار خوبی به حساب می آید

این مرکز با در اختیارد داشتن کادری مجرب از پزشکان و متخصصان درمانی، در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد هم هست. پس فرصت را از دست ندهید همین حالا با مراجعه به صفحه تماس با ما هم اطلاعات بیشتری در مورد مرکز برکه به دست بیاورید، هم برای لیزر کردن موهای زائد و بهره مندی از تخفیف ها وقت بگیرید.
تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

لیزر چقدر طول می کشد؟

در بالا اشاره کرده بودیم که در مورد طول دوره لیزر با شما صحبت خواهیم کرد. هرچند جسته و گریخته به برخی از مطالب مربوط به این موضوع هم اشاراتی داشتیم. برای اینکه لیزر بتواند تاثیری داشته باشد باید به صورت مرتب و منظم در یک دوره خاص صورت بپذیرد. دلیل چند جلسه ای و منفصل بودن دوره لیزر این است که بدن باید به عدم تولید و از بین رفتن فولیکول های مو( عامل اصلی رشد مو) که بعد از هربار لیزرکردن می سوزند عادت کند. تا رفته رفته تولیدش را کمتر و در نهایت متوقف کند.
تنها در این صورت است که رشد موهای زائد برای همیشه متوقف می شود. تعداد جلسات لیزر از هر فرد به فرد دیگر متغیر است اما به صورت میانگین هرنفر به 6 الی 10 جلسه لیزر برای هربخش از بدن نیاز دارد تا بتواند از لیزر نتیجه بگیرد. جلساتی که فواصل 4 الی 6 هفته ای دارند.
البته ممکن است لیزر فول بادی زمان بیشتری ببرد و تا 12 جلسه هم طول بکشد.

تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا