تخفیف لیزر صورت | فوق العاده ترین روش رفع موهای زائد!

تخفیف لیزر صورت

تخفیف لیزر صورت

عجیب است و البته بسیار رایج که عموم مردم وقتی صحبت از لیزر موهای زائد می شود، یاد موهای زائد ساق پا می افتند! این تصور خیلی شایع است که خودآگاه و ناخودآگاه در ذهن مردم جا افتاده!
همین تصور باعث شده خیلی ها اطلاع نداشته باشند که می توان نواحی دیگر بدن مانند زیربغل، ناحیه بیکینی، شکم، کمر، شانه و دست ها را لیزر کرد. اما نکته ای که خیلی ها ممکن است از شنیدنش تعجب کنند لیزر موهای زائد صورت است.

تخفیف لیزر صورت
تخفیف لیزر صورت

بله. وقتی از صورت خانم ها و موهای زائد آن صحبت می کنیم، برخلاف آقایان از موهایی به ضخامت موی پاها حرف نمی زنیم. واقعیت این است که تقریبا موهای زائدی که روی صورت خانم ها وجود دارد کرکی و نازک هستند. این امر دو اتفاق را رقم می زند:
یکی این که خیلی ها به خاطر این نازکی فکر می کنند لیزر نمی تواند آنها را از بین ببرد. و دوم اینکه بیشتر مردم به دلیل راحتی اینکار ترجیح می دهند از روش های جایگزینی مانند بند انداختن یا حتی دکولوره کردن موها استفاده کنند.
پاسخ عزیزانی که در هرکدام از این دو دسته جای می گیرند را اینگونه می دهیم:

1. دستگاه های لیزر جدید

این حرف درست است که لیزر نمی توانست موهای زائد نازک و یا کرکی را از بین ببرد. چون ریشه ها خیلی کوچک و ملانین آنها کمرنگ بود. اما دستگاه های جدید لیزر کاملا این توانایی را به دست آورده اند که می توانند حتی نازک ترین موهای زائد کرکی را هم مورد هدف قرار دهند. پس اگر به مرکز خوبی مراجعه کنید که تکنسین ماهر و دستگاه باکیفیت لیزر دارد، می توانید به خوبی از شر موهای زائد صورت خود خلاص شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

2. لیزر اثر مادام العمر دارد

درست است که رفع موهای زائد نازک صورت در نگاه اول چندان پر دردسر نیست. اما خودتان بهتر می دانید که مشکلات خاص خودش را هم دارد. علاوه بر این سهل انگاری در از بین بردن موهای زائد صورت باعث می شود منظره به وجود آمده برخلاف سایر نقاط بدن نمود بیرونی و آشکار داشته باشد. موی صورت دیگر مانند موهای سایر نواحی بدن نیست که زیر لباس پنهان بماند.
درچنین شرایطی دانستن اینکه لیزر درمانی با تاثیر دائمی و همیشگی است می تواند تسلی خاطری باشد. بله، با لیزر کردن موهای زائد صورت برای همیشه از شر آنها خلاص می شوید و دیگر تا آخر عمر نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید. یک صورت بدون موی همیشگی.
در ادامه بیشتر در مورد لیزر موهای زائد صورت با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تخفیف لیزر صورت
تخفیف لیزر صورت

عوارض لیزر صورت

بیشترین نگرانی هایی که در مورد لیزر کردن موهای زائد صورت وجود دارد بروز عوارض است. حق هم دارید که بخواهید نگران این مسئله باشید. هرچه نباشد هرگونه عوارضی مستقیما روی چهره شما تاثیر می گذارد و می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.
اما جای نگرانی نیست. تا وقتی که فرآیند لیزر به درستی زیر دست یک تکنسین ماهر و با دستگاه مناسب انجام شود شانس بروز عوارض جانبی کم است. لیزر به صورت عمومی درمانی ایمن است و به این ویژگی شهرت دارد. هرچند هیچ درمانی بدون عارضه نیست. اما اگر لیزر به خوبی انجام شود فقط باید منتظر عوارض عمومی و زودگذری باشید که بی خطرند و خود به خود زودتر از آنچه که فکرش را می کنید درمان می شوند. عوارض عمومی که عبارتند از :
• قرمزی پوست( که خود به خود بعد از یک یا دو روز از بین می رود)
• حرارت روی پوست ( که بعد از چند ساعت از بین می رود)
نکته : برای کاهش حرارت و هرگونه شانس ورم بهتر است بعد از برگشتن به خانه از کمپرس یخ استفاده کنید.

عوارض جدی لیزر

بهتر است بدانید و آگاه باشید که چنانچه به مرکزنامعتبری مراجعه کنید و درمان نامناسبی را پشت سر بگذارید باید انتظار عوارض جدی تری را داشته باشید. عوارضی از قبیل:
• سوختگی
• تغییر رنگ پوست
• لک پوست
• کبودی
• تاول
• عفونت
مشکلاتی که بروز پیدا کردنشان روی صورت می تواند حتی فاجعه بار باشد. پس حتما در انتخاب مرکز لیزر سختگیر باشید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تخفیف لیزر صورت
تخفیف لیزر صورت

درد لیزر

صورت ناحیه حساسی است که پوست نازک و ظریفی دارد. خیلی ها هستند که از درد لیزر روی صورت هراس دارند. و فکر می کنند درمانی که می تواند روی ناحیه ای مانند ساق پا درد اندکی بیافریند، حتما روی صورت بسیار درد آورد تر است.
این حقیقت ندارد. دستگاه های جدید لیزر به خاطر مجهز بودن به سیستم خنک کننده درد لیزر را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش داده اند. علاوه بر آن استفاده از کرم های مخصوص ضد درد هم در کاهش این ناملایمات تاثیرگذار است.
پس نگران درد لیزر صورت نباشید.

فرآیند لیزر صورت

فرآیند لیزر صورت با لیزر کردن سایر نواحی بدن تفاوت چندانی ندارد مگر اینکه حساستر و دقیقتر است.همانطور که اشاره کردیم موهای زائد صورت خانم ها معمولا کرکی و نازک هستند. این یعنی اینکه دقت هدف گیری اشعه لیزر باید بالاتر باشد تا به پوست آسیبی نرساند.
اساس عملکرد لیزر با تشخیص و تفکیک ملانین یا رنگدانه های پوست و مو است. هرچه قدر اختلاف این رنگدانه ها بالاتر باشد لیزر راحت تر ریشه مو را شناسایی کرده و مستقیما جذب آن می شود تا با از بین بردن فولیکول ها کم کم رشد مو را برای همیشه متوقف کند.
به همین دلیل هم هست که به واسطه نازک بودن ریشه های موی صورت دقت این فرآیند باید روی صورت دقیقتر و حساستر باشد.

نواحی صورت برای لیزر

یادتان باشد که نمی توان همه نواحی صورت را لیزر کرد. البته شمار این نواحی ممنوع بسیار کم شمارند. نواحی صورت که نمی توان آنها را لیزر کرد عبارتند از :
• ابروها
• مژه ها
• و به طور کلی نواحی اطراف چشم
به غیر از این ناحیه ها تقریبا همه دیگر بخش های صورت را می توان با لیزر پاکسازی کرد.

تخفیف لیزر صورت
تخفیف لیزر صورت

بهترین مرکز لیزر در تهران

برای پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب به نظرات کسانی که قبلا به آنجا مراجعه کرده اند حتما دقت کنید. حتما دستگاه مورد استفاده آنها را بررسی کرده و پیش از شروع درمان با پزشک و تکنسین حاضر در مجموعه صحبت کنید.

مرکز لیزر ما با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های مجرب، همچنین مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین مراکز لیزر صورت در تهران است. همچنین تخفیف های استثنایی و تعرفه های فوق العاده، مرکز ما را به مرکزی کاملا به صرفه نیز تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است سری به صفحه تماس با ما بزنید.
تخفیف لیزر صورت
تخفیف لیزر صورت

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا