تخفیف لیزر در شریعتی | لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

تخفیف لیزر در شریعتی

تخفیف لیزر در شریعتی

همه ما تخفیف را دوست داریم. تخفیف پدیده ای است که به مردم اجازه می دهد تا آن چیزی را که می خواهند با قیمتی پایین تر از قیمت واقعیش دریافت کنند.
لیزر از نظر خیلی ها یک درمان زیبایی گرانقیمت به حساب می آید. این باور به حدی رایج است که خیلی از مردم حتی به خودشان زحمت نمی دهند تا از مراکز زیبایی قیمت لیزر کردن موهای زائد را بپرسند!

تخفیف لیزر در شریعتی
تخفیف لیزر در شریعتی

اما همینجا صراحتا به شما می گوییم، لیزر به هیچ وجه درمان گرانی نیست. حتی اگر در بهترین مراکز و با بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا انجام پذیرد! نه تنها قیمت کل دوره لیزر آنقدرها که انتظارش را دارید بالا نیست، بلکه شما می توانید کل هزینه درمان را به صورت اقساطی با فاصله های حداقل یکماهه پرداخت کنید.
البته این به معنی آن نیست که تعرفه همه مراکز زیبایی برای لیزر کردن موهای زائد یکسان است. بلکه برخی از مراکز خیلی ارزان در کنار مراکز خیلی گران وجود دارند. از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لیزر ناحیه اقتصادی منطقه ای است که مرکز درمانی در آنجا واقع شده.
اما توصیه ما به شما این است که سعی کنید فارغ از مکانی که در آن قرار دارند، مرکز زیبایی را انتخاب کنید که تعرفه های میانه و معقول برای لیزر ارائه می کند. با چند تماس ساده و مقایسه قیمت ها به معیار تعیین این قیمت معقول پی خواهید برد.
در این میان مراکزی هستند که علاوه بر ارائه تعرفه های مطلوب تخفیف های قابل توجهی هم برای جلب رضایت مراجعین در نظر می گیرند.

مرکز لیزر ارزان در تهران

یادتان باشد که قیمت به کیفیت گره خورده. ولی این حرف به معنی آن نیست که هر مرکزی که تعرفه ای بالاتری دارد الزاما بهتر و باکیفیت تر هم هست. طبیعی است که در شرایط امروز مردم بیشتر دنبال مراکزی می گردند که تعرفه های قیمیتی بسیار مناسب و ارزان قیمتی به مراجعین ارائه می کنند.
ولی همیشه یادتان باشد، اگرچه هیچ گرانی بیش از حدی نشان از کیفیت ندارد، اما هر ارزانی غیرمعقولی حتما نشان از بی کیفیتی خدمات است. به همین دلیل هم اگر به دنبال یک مرکز لیزر ارزان و خوب می گردید به شما توصیه می کنیم که به دنبال مراکزی معتبری باشید که به بهانه های مختلف تخفیف هایی را در نظر می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر در شریعتی
تخفیف لیزر در شریعتی
مرکز لیزر برکه در منقطه قلهک تهران یکی از با کیفیت ترین و باتجربه ترین مراکز لیزر در تهران می باشد که سالهاست در زمینه ارائه خدمات لیزر موهای زائد فعالیت می کند. کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص در کنار بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، برکه را به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تهران مبدل کرده است. همچنین تعرفه ها و تخفیف های استثنایی این مرکز آن را به مرکزی به صرفه هم بدل نموده. برای آشنایی با تعرفه های قیمیتی لیزر و همچنین تماس با برکه جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد، اما خب برای همه افراد هم مناسب نیست! در ادامه به مواردی که بهتر است پیش از تصمیم به لیزر کردن موهای زائد در نظر داشته باشید اشاره خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

1. تاثیر لیزر برای هر فرد متفاوت از دیگری است

بهترین نتیجه از لیزر را افرادی می توانند بگیرند که پوست روشن با موهای تیره دارند. گرچه تحقیقات نشان داده اند که در برخی از موارد افرادی که این شرایط ایده آل را هم دارند باز هم نتیجه خوبی از لیزر نگرفته اند.

تخفیف لیزر در شریعتی
تخفیف لیزر در شریعتی

2. مراجعه کردن به یک مرکز معتبر

در همه شهرها نمی توان یک مرکز لیزر معتبر پیدا کرد. یک مرکز خوب مرکزی است که علاوه بر دستگاه های خوب باید تکنسین های خوبی هم برای انجام لیزر داشته باشد. وگرنه تاثیرگذاری مطلوبی از این درمان به دست نمی آید و ریسک عوارض جانبی بالاتر می رود.
پس سعی کنید با انجام تحقیقات کافی یک مرکز مناسب برای لیزر را پیدا کنید. تعارف را کنار بگذارید، اگر بعد از تماس با یک مرکز یا مراجعه به آن نتوانستید به آن اعتماد کافی داشته باشید به یک مرکز دیگر مراجعه نمایید.
البته خیلی از سالن های آرایشی هم این روزها با خرید یک دستگاه لیزر اقدام به ارائه خدمات رفع موهای زائد نموده اند. ولی توصیه ما به شما این است که به این سالن ها اعتماد نکنید.

3. اگر پوست روشن با موی تیره دارید

لیزر موهای زائد از طریق هدف گیری ماده ای به نام ملانین که در هر دو نوع موی تیره و روشن وجود دارد عمل می کند. لیزر یک اشعه حرارت زا با ماهیت نوری است. پس طبیعتا میل دارد تا وارد نقاط تیره تر بشود. پس وقتی که به سطح پوست می تابد، نقاط تیره که همان ریشه های مو هستند را تشخیص داده و مستقیما جذب آنها می شود. از این رو وقتی اختلاف تن رنگی پوست و موی فرد با هم زیاد باشد، لیزر به راحتی جذب موها شده و کمترین آسیبی به بافت پوست نمی رساند.
افرادی که پوستشان تیره است اختلاف زیادی بین رنگ پوست و مویشان وجود ندارد و همین امر سبب می شود احتمال آسیب رسیدن به پوست بالا برود. اما این به معنای آن نیست که اگر پوست تیره دارید حتما فرد مناسبی برای لیزر نیستید. دستگاه های امروزی دقیقتر شده و می توانند خدماتی با کیفیت مشابه بر روی پوست های تیره داشته باشند. این افراد ممکن است به تعداد جلسات لیزر بیشتری احتیاج داشته باشند.

تخفیف لیزر در شریعتی
تخفیف لیزر در شریعتی

ولی یادتان باشد که حتی اگر پوست روشن و موی تیره دارید حتما دلیلی بر این نیست که لیزر صد در صد برای شما موثر خواهد بود.
نکته : اگر دارید دوره لیزر موهای زائد را طی می کنید، حتما باید از برنزه کردن پوستتان جلوگیری نمایید.

4. توجه داشتن به حساسیت ها و بیماری های پوستی

حتما پیش از شروع جلسات با پزشک درمانگرتان مشورت کنید و تمام اطلاعات مربوط به سلامتی خود را با او در میان بگذارید. اعم از هرگونه حسایت خاصی که دارید، داروهایی که مصرف می کنید و بیماری هایی که دارید یا قبلا داشته اید.

تخفیف لیزر در شریعتی
تخفیف لیزر در شریعتی

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا