تخفیف لیزر بانوان | چند دلیل مهم برای لیزر کردن موهای زائد

تخفیف لیزر بانوان

تخفیف لیزر بانوان

اگرچه لیزر موهای زائد درمانی نیست که مختص خانم ها باشد، اما بیشترین کسانی که موهای زائد بدن خود را لیزر می کنند بانوان هستند. اگرچه موهای زائد بدن آقایان به مراتب بیشتر از خانم هاست، ولی خانم ها بیشتر نسبت به موهای زائد حساسند.
در فرهنگی که مو داشتن بدن مرد حتی یکی از معیار های مردانگی و زیبایی به حساب می آید، وجود هرگونه مویی بر بدن خانم ها زیبایی شان را دچار اختلال می کند.

تخفیف لیزر بانوان
تخفیف لیزر بانوان

با همه این اوصاف آیا لیزر تنها راه از بین بردن موهای زائد است؟ معلوم است که خیر. سال ها پیش از به وجود آمدن چنین تکنیک درمانی مردم هنوز هم با روش های مختلفی که برای همه مان آشنا است موهای زائد بدن خود را از بین می بردند. سنتی ترین روش رفع موهای زائد استفاده از تیغ بود که بعد ها به ژیلت تبدیل شد و کم کم روش های دیگری مانند استفاده از خمیرهای موبر و اپیلاسیون هم رایج شدند. البته خانم ها با روش دیگری که بند انداختن است نیز آشنا هستند. هرچند این روش بیشتر برای رفع موهای صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
اما کدامیک از این روش ها بهترین است؟ مشخصاً لیزر. چرا؟
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با لیزر به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد آشنا شوید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر یک ویژگی بارز دارد که آن را نسبت به تمام روش های رفع موی سنتی برتری می دهد. آن هم این است که تأثیر لیزر دائمی و همیشگی است. با یک دوره لیزر کردن موهای زائد تا اخر عمرتان شاهد رشد هیچ گونه موی زائدی در ناحیه تحت درمان نخواهید بود. این تبلیغات نیست، بلکه واقعیت است.
به همین خاطر هم هست که این روز ها هرکس را می بینید یا لیزر کرده یا قصد لیزر کردن موهای زائد دارد. علاوه بر آن بر خلاف روش هایی مانند استفاده از تیغ و ژیلت که در نهایت پوستی ملتهب با دانه های سیاه برای شما باقی می گذاشت، لیزر به شما پوستی صاف و صیقلی پیشکش می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر بانوان
تخفیف لیزر بانوان

از آنجایی که لیزر ریشه موها را هدف می گیرد و برای همیشه از بین می برد، منافذ پوستی رفته رفته بسته می شوند و دیگر هیچ نشانی از دانه دانه های سیاه روی پوست باقی نمی ماند.
از طرف دیگر لیزر درمانی است که با کمترین درد و عوارض انجام می شود. طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان، لیزر در میان سایر درمان های زیبایی، رتبه اول ایمنی و کم عوارضی را دارد. اما تمام این مزیت های شگفت انگیز چگونه محقق می شوند؟

لیزر چیست؟

مزیت های فوق العاده لیزر موهای زائد تماماً ناشی از ماهیت آن است. لیزر در حقیقت چیزی نیست مگر مجموعه ای بسیار متراکم از پرتوهای نوری!
لیزر در واقع یک نور است. اما نور چطور می تواند موی زائد را برطرف کند؟ تا به حال به ذره بین دقت کرده اید؟ همان طور که تراکم نور پشت ذره بین می تواند حرارت زا باشد، لیزر نیز اشعه ای پرحرارت است. اساس کارش هم با همین حرارت متمرکز است که روی ریشه مو جمعش می کند. وقتی لیزر وارد ریشه مو می شود آن را می سوزاند و از بین می برد.

تخفیف لیزر بانوان
تخفیف لیزر بانوان

حال که اساس تاثیر لیزر با ایجاد حرارت است، چگونه می توان اینقدر ایمن باشد و به پوست آسیبی نرساند؟

پاسخ این سوال باز هم به ماهیت لیزر برمی گردد. ماهیت نوری این اشعه باعث می شود تا طبیعتا تمایل داشته باشد جذب نقطه های تیره بشود. نقطه های تیره روی سطح پوست هم همان ریشه های سیاه مو هستند. پس اشعه لیزر بدون اینکه برخوردی با بافت پوست داشته باشد مستقیما جذب ریشه مو شده و به پوست آسیبی نمی رساند.

لیزر برای موهای روشن

شاید از خود بپرسید که حالا که لیزر تمایل دارد وارد ریشه های تیره بشود، تکلیف افرادی با موهای زائد روشن چیست؟
دستگاه های جدید لیزر این مشکل را رفع کرده اند. در گذشته افراد با موی روشن نمی توانستند به خوبی و ایمنی افراد تیره مو از لیزر نتیجه بگیرند. اما امروزه دستگاه های مدرن تر حساسیت و دقت بالاتری داشته و می توانند حتی موهای روشن تر را نیز هدف بگیرند.

تخفیف لیزر بانوان
تخفیف لیزر بانوان

عوارض لیزر

هرچند لیزر درمان ایمنی است، اما به هر صورت هیچ درمانی بدون عارضه نیست. اگر به یک مرکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید تنها شانس بروز عوارض عمومی و همیشگی لیزر برای شما وجود دارد. یعنی قرمزی پوست و سوزش سطحی موقت. هردو این عارضه ها بعد از مدت کوتاهی در حد چند ساعت خود به خود از بین می روند.
اما اگر مرکز نامناسبی را برای لیزر انتخاب کرده باشید باید مراقب بروز عوارض جدی تر نیز باشید. عوارضی اعم از سوختگی، لک پوستی، عفونت، زخم، کبودی، تاول و تغییر رنگ پوست.
یادتان باشد که اینها جدی ترین عوارض لیزر هستند. در بدترین شرایط هم لیزر نمی تواند موجب بروز عوارض بسیار خطرناکی مانند ناباروری یا سرطان شود!

تخفیف لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد عرفی است و هرمرکز به دلخواه خودش قیمت تعیین می کند. هرکدام هم بهانه های خودشان را برای تعیین قیمت دارند. با این شرایط تنها می توان به مراکزی با تعرفه های متوسط و معقول اطمینان کرد. چراکه مراکز بسیار ارزان معمولا از کیفیت درمان می زنند و مراکز خیلی گران هم ادعای بی جهت در مورد کیفیت کارشان دارند.
اما تخفیف چیزی است که استثنا نمی شناسد. چه مراکز گران باشند و چه ارزان و چه متوسط همه شان به صورت مناسبتی هم که شده تخفیف هایی را در نظر می گیرند. اما تنها تعداد معدودی از این مراکز هستند که با درنظر گرفتن شرایط مالی مراجعه کنندگانشان، برخی از تخفیف های دائمی هم دارند.
برای دیدن لیستی از قیمت های معقول و متوسط به عنوان معیاری برای تشخیص یک مرکز خوب، بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

تخفیف لیزر بانوان
تخفیف لیزر بانوان

بهترین مرکز لیزر بانوان در تهران

یادتان باشد که بهترین مراکز هم خدمات مخصوص بانوان دارند و هم آقایان. پس فریب برخی مراکز به اصطلاح تخصصی بانوان را نخورید.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از تکنسین های ماهر و بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های مناسب و تحفیف های استثنایی، این مرکز را بسیار مقرون به صرفه نیز کرده است. برای دیدن لیست قیمت ها و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا