تخفیف فیلر زیر چشم | بهترین درمان برای رفع سیاهی و گودی زیر چشم

تخفیف فیلر زیر چشم

تخفیف فیلر زیر چشم

تزریق فیلر یکی از بهترین روش هایی است که برای رفع سیاهی و گودی دور چشم به کار می رود. در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که تخفیف فیلر زیر چشم به شما ارائه کند، ما برایتان پیشنهاد شگفت انگیزی داریم:

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا بهترین خدمات تزریق فیلر زیر چشم را به شما عزیزان ارائه کند. تلاش کرده ایم که در این راستا کیفیت را فدای کمیت نکنیم و با ارائه تخفیف های مناسبتی، فرصتی فراهم آوریم تا همه بتوانند از خدمات زیبایی بیشترین بهره را داشته باشند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه نیز از یکی از کارشناسان خود خواسته ایم که با توجه به تجربه شخصی خود، 5 نکته ی مهم درباره تزریق فیلر زیر چشم را با ما و خوانندگان عزیز  در میان بگذارد. با ما همراه باشید

تخفیف فیلر زیر چشم
تخفیف فیلر زیر چشم

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

من همیشه با دایره های سیاه دور چشم مشکل داشتم. همیشه ظاهرم مثل خون آشام ها رنگ پریده و خسته بود و به همین دلیل ناچار می شدم که مدام این سیاهی ها را با آرایش و میکاپ بپوشانم. به همین خاطر حداقل یک بار در روز ناچار می شدم تا برای دیگران توضیح بدم که سرما نخورده ام یا این که خواب راحتی داشته ام. برای خلاصی از این مشکل همیشه به دنبال بهترین کرم ها و داروهایی بودم که این معضل را برطرف کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

گرچه جستجوهای من بی فایده بود اما در نهایت توانستم با پزشک مرکز برکه آشنا شوم و متوجه شدم که علت اصلی مشکلم چیست و می توان آن را در عرض یک ساعت یا کمتر درمان کرد. این مشکل فقط به خاطر این نیست که پوست من نازک و رنگ پریده است بلکه علت اصلی بروز سیاهی دور چشم من به خاطر مشکل دیگری به نام ردّ اشک است.

این معضل به خاطر لایه ی نازک چربی زیر پوست است که باعث می شود زیر چشم سیاه و گود افتاده شود.

پزشک زیبایی مرکز برکه ،؛ تزریق فیلر هیالورونیک اسید زیر چشم را برایم تجویز کرد. هیالورونیک اسید از قند ساخته شده و به طور طبیعی در پوست بدن انسان و غضروف ها ساخته می شود. چندین تزریق زیر چشم ها انجام می شود و به این ترتیب ظاهر چربی های زیر پوست را برجسته تر خواهد کرد. اما از آنجایی که نگران هزینه های درمان بودم ، اندکی درباره انجام آن تردید داشتم تا این که متوجه شدم مرکز زیبایی برکه با تخفیف تزریق فیلر زیر چشم ، تا حد زیادی هزینه ها را کاهش داده است.

بسته به نوع ساختار پوست، اثر تزریق فیلر زیر چشم تا 9 ماه هم دوام می آورد ( این نکته به برند فیلر نیز بستگی دارد)

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

چرا برخی افراد دچار سیاهی دور چشم می شوند؟

اجازه بدهید در ابتدا بگویم که “دایره های سیاه” عبارتی است که برای توصسف مشکلات اطراف چشم به کار می رود. دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد، اصلی ترین فاکتور همان ژنتیک است. خیلی از افراد به شکل مادرزادی چربی کمتری در اطراف و زیر چشم خود دارند و همین مسئله به گود افتادگی و سیاهی منجر می شود. علاوه بر این عارضه رد اشک نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. صرف نظر از ژنتیک ، دلایل دیگری مثل قرار گیری در معرض نور آفتاب، آلرژی، کم آبی بدن و خواب ناآرام نیز می توانند به تشدید این مشکل کمک کنند.

آیا با افزایش سن، دایره های سیاه هم بدتر می شوند؟

متاسفانه بله، بافت های ما به مرور زمان وارد مرحله ای به نام پیری سلول ها می شوند. به این معنی که سلول های پوستی قادر نیستند که مانند گذشته خود را بازتولید کنند.اما با استفاده از تغذیه سالم، پر آب نگه داشتن بدن و استفاده از ضد آفتاب ها می توان تا حد زیادی از بروز این مشکل جلوگیری کرد و به این ترتیب بروز سیاهی و گودی دور چشم را نیز به تعویق انداخت.

بهترین مارک فیلر زیر چشم

فیلرهای پوستی زیر چشم مانند بلوترو ؛ رستیلن سیلک و ژوویدرم اولترا، برای درمان رد اشک و گودی زیر چشم بهترین گزینه های ممکن هستند. برای آن دسته بیمارانی که پوست روشن و نازک دارند، معمولا از بلوترو استفاده می شود چرا که اثرات فوق العاده ای دارد. اما برای افرادی که پوست تیره تری دارند معمولا انتخاب رستیلن یا ژوویدرم بهتر خواهد بود. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بیشتر است

بهترین مارک فیلر زیر چشم
بهترین مارک فیلر زیر چشم

مراقبت های قبل از تزریق فیلر زیر چشم

بهتر است از مصرف نوشیدنی های الکلی و داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و مورتین خودداری شود( تا 7 روز قبل از درمان) . تزریق فیلر زیر چشم عموما بدون درد است و حدود 20 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید. برای رفع هرگونه درد و ناراحتی نیز مقداری کرم بی حس کننده به محل تزریق زده می شود. بعد از این که نقاط دقیق تزریق مشخص شد، آنجا را برای کاهش ریسک عفونت، تمیز می کنند. یک سوزن بسیار ریز به زیر پوست وارد شد و نقاط گود افتاده را با فیلر پر می کند. ژل مربوطه به آهستگی با بدن سازگار شده و تمام ناهمواری های سطح پوست را از بین می برد ( برای هر طرف معمولاً 3 الی 5 شات به کار می رود)

بعد از این که تزریق انجام شد ، برای این که محل مورد نظر نرم تر شود، پزشک با ملایمت آنجا را ماساژ می دهد. بعد از آن تنها کاری که باید انجام دهید، گذاشتن یخ روی محل و اجتناب از انجام کارهای سنگین تا 24 ساعت خواهد بود.

آیا تفاوتی میان فیلرها وجود دارد؟ شیوه های تزریق چطور؟

قطعا فرق هایی وجود دارد! هیچ دو فیلری شبیه به هم نیستند و به شکل یکسانی عمل نمی کنند. بسیار مهم است که پزشکتان فرق میان این فیلرها را بداند و تشخیص دهد که کدام محصول برای تزریق زیر چشم مناسبت تر است. برخی از فیلرها در بعضی نقاط پوست خوب عمل نمی کنند. به عنوان مثال ، پزشکان مرکز برکه از فیلرهایی مانند ژوویدرم ، وولوما و رادیز که خاصیت انعطاف پذیری زیادی دارند برای تزریق زیر چشم استفاده نمی کنند. چرا که محل مورد نظر بسیار نازک است. تزریق فیلرهای نامناسب ممکن است منجر به بروز ظاهری غیر طبیعی شوند.

بهترین فیلرها برای تزریق زیر چشم، ژل هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید بوده و وزن مولکولی خیلی پایینی دارند.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و نکات مهمی درباره تزریق فیلر زیر چشم یاد گرفته باشید

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا