تخفیف تزریق ژل زیبایی + بهترین قیمت ها در تهران!

تخفیف تزریق ژل زیبایی

تخفیف تزریق ژل زیبایی

گرچه همیشه گفته ام که زیبایی کاملاً نسبی است اما هیچ کسی نمی تواند منکر جذابیت داشتن لب ها و گونه هایی برجسته شود. یادم می آید که میان فامیل و آشنا، هر وقت یک نفر صورتش لاغر و گود رفته می شد، همه بلافاصله می گفتند که معتاد شده؟! به همین خاطر است که از همان زمان کودکی در ذهن تقریباً همه ی ما جا افتاده که داشتن صورت توپُر و لب های برجسته نشانه ی زیبایی و البته سلامت است.

از شعرها و ترانه هایی که برای صورت و لب برجسته سروده شده هم می گذریم. اما همه ی ما به صورت مادرزادی و طبیعی صورت و گونه های برجسته نداریم. برخی مواقع لازم است که کاری برای آن ها انجام داد. خدا رو شکر آن چه که فت و فراوان است پروسیجرهای زیبایی است که می توانند صورت شما را برجسته تر کنند. از تزریق ژل و فیلر گرفته تا کاشت پروتز و تزریق چربی!

تخفیف تزریق ژل زیبایی
تخفیف تزریق ژل زیبایی

قیمت این پروسیجرها با هم متفاوت است و شاید به همین خاطر می باشد که میزان محبوبیت این درمان ها با هم فرق دارد. به عنوان مثال درمانی مانند کاشت پروتز نیاز به جراحی دارد و به همین خاطر قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. اما خوشبختانه در حال حاضر پروسیجرهای دیگری مانند تزریقات زیبایی جایگزین جراحی شده اند که نه تنها قیمت پایین تری دارند بلکه با وجود ارائه ی هزار و یک نوع تخفیف و قیمت، همه می توانند از آن ها استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نتیجه درمان تزریقات زیبایی سریع تر خود را نشان می دهد و علاوه بر این، عوارض جانبی آن نسبت به جراحی خیلی کمتر است. تعجبی ندارد که در حال حاضر کمتر سلبریتی یا فرد مشهوری را می توانید پیدا کنید که برای یک بار هم که شده، تزریق ژل و فیلر را امتحان نکرده باشد. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت بکنید. از کایلی جنر که صاحب برند لوازم آرایشی است گرفته تا بازیگران مطرحی مانند کورتنی کاکس!

اما در صورتی که فکر می کنید قیمت تزریق ژل و فیلر برایتان بالاست، بهتر است تا انتهای این متن ما را همراهی کنید و با جنبه های مختلف این درمان آشنا شوید.

چگونه بدون عمل بینی کوچک کنیم ؟!

تزریق چربی یا تزریق ژل؟

اگر فکر می کنید که تزریق ژل و کاشت پروتز تنها راه برجسته سازی لب و گونه هاست، کاملا در اشتباه هستید. در حال حاضر پیشرفت علم پزشکی زیبایی به قدری بالاست که از چربی های بدن خود فرد برای برجستگی سازی نقاط دیگر آن استفاده می کنند. این پروسیجر که به نام تزریق یا انتقال چربی معروف است، از چربی های شکم یا پهلوی خود فرد برداشت خواهد کرد. سپس در یک نوع دستگاه سانتریفیوژ مانند می چرخاند تا چربی های ناسالم زدوده شوند و چربی های قوی و پایدار باقی بمانند. بعد از آن محل تزریق مشخص می شود. معمولا برای برجستگی سازی صورت  از این چربی ها استفاده می کنند. بعد از تزریق چربی به نقاط مورد نظر، ممکن است اندکی دچار ورم و کبودی شوید. اما این عوارض جانبی کاملاً موقتی هستند و در مدت کوتاهی از بین خواهند رفت.

تزریق چربی یا تزریق ژل؟
تزریق چربی یا تزریق ژل؟

خیلی از پزشکان باقی مانده چربی فرآوری شده را به خود بیمار می دهند تا برای تزریقات بعدی از آن ها استفاده شود. بزرگ ترین مزیت تزریق چربی این است که هیچ گونه مواد خارجی به بدن فرد وارد نمی شود. به همین دلیل احتمال بروز عوارض جانبی یا پس زدن چربی تقریباً به صفر می رسد.

تزریق ژل و فیلر هم مزیت های خاص خود را دارد و نمی توان منکر آن ها شد. فیلرها از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته می شوند که به طور طبیعی در بدن نیز وجود دارد و مسئولیت نگهداری و حفظ رطوبت و آب را در بدن بر عهده دارد. به همین دلیل با تزریق فیلر نیز احتمال بروز عوارض جانبی کم است. مگر این که از برندهای بی کیفیت و نامعتبر برای تزریق استفاده شود که در این صورت احتمال آسیب رسیدن به بدن فرد افزایش پیدا می کند.

در انتهای این بخش باید بگوییم که انتخاب یکی از این دو پروسیجر کاملاً بستگی به نیاز شما و هم چنین میزان بودجه تان دارد. تزریق چربی گرچه پروسیجر خطرناکی نیست اما در هر صورت نوعی جراحی غیر تهاجمی به حساب می آید. اما تزریق فیلر در یک جلسه ی کوتاه هم انجام می گیرد. بهتر است درباره انتخاب یکی از این درمان ها با پزشک خود هم مشورت کنید.

تزریق ژل لب ارزان

تنها دلیلی که احتمال بروز عوارض جانبی بعد از تزریق ژل را در شما زیاد می کند، این است که از برندهای ناآشنا و غیر مرغوب برای تزریق فیلر استفاده کنید. متاسفانه در حال حاضر این برندها به قدری زیاد شده اند که انتخاب مرغوب از بی کیفیت را خیلی سخت کرده است. هر ماه یک برند جدید به بازار عرضه می شود که نمی توان نظری قطعی راجع به کیفیت آن ها ارائه کرد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم به جای مراجعه به مراکزی که قیمت های ارزانی برای خدمات تزریق فیلر خود استفاده می کنند، به مراکزی بروید که مارک ژل های استفاده شده در آن ها مشهور و معتبر است اما به مناسبت های مختلف تخفیف تزریق ژل زیبایی ارائه می کنند.

تزریق ژل لب ارزان
تزریق ژل لب ارزان

به این ترتیب حداقل خیالتان راحت خواهد بود که قرار نیست بلای وحشتناکی بر سر صورتتان بیاید.

کبودی و ورم طولانی مدت، تنها یکی از عوارض جانبی تزریق ژل های ارزان و بی کیفیت است. برخی از این ژل ها اصلاً هیچ گونه تاثیری روی فرد نمی گذارند. برخی دیگر حتی تا یک ماه هم دوام ندارند و گویی که لب ها به شکل اول خود بازگشته اند. تمام این مسائل دلیل محکمی بر این نکته است که : ارائه ی تخفیف های خوب همیشه هم ضامن کیفیت بالا نیست. اگر بلاخره تصمیم خودتان را گرفته اید و می خواهید که تزریق ژل را انجام دهید، قبل از هر چیزی به کیفیت مارک و مهارت پزشکتان دقت کنید! بعد از آن می توانید به دنبال تخفیف و قیمت پایین تر باشید.

تزریق ژل لب در تهران

یکی از بهترین مراکزی که در تهران خدمات تزریق ژل را ارائه می کند، مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران است. به چند دلیل ادعا داریم که این مرکز در کار خود بهترین است:

استفاده از مارک ها و برندهای معروف و معتبر که تاییدیه سازمان FDA آمریکا را داشته باشند

مهارت و تجربه ی چندین ساله ی پزشک مجموعه در زمینه تزریقات زیبایی

رعایت بالاترین حد از بهداشت و تمیزی در حین درمان

ارائه قیمت های بسیار مناسب برای خدمات زیبایی

ارائه تخفیف های مناسبتی برای تزریق ژل، تزریق بوتاکس، رینوپلاستی، لیزر و ….

و در نهایت رضایت شما عزیزان از خدمات ارائه شده در این مرکز!

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف تزریق ژل زیبایی و دیگر خدمات ما به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا