تخفیف بوتاکس |4 تا از مزیت های اصلی تزریق بوتاکس

تخفیف بوتاکس

تخفیف بوتاکس یکی از کاربردی ترین و بهترین تخفیف هایی است که می توان برای خدمات زیبایی ارائه کرد. چند نفر را در اطراف خود می شناسید که بوتاکس تزریق کرده اند؟ چند درصد از آن ها نتیجه ی خوبی گرفته اند؟ آیا دچار عوارض بعد از تزریق بوتاکس شده اند؟ فکر می کنید دلیل این حجم از تفاوت نظرات درباره تزریق بوتاکس چیست؟

خب ما در این مطلب تصمیم داریم درباره این سوالات و موضوعات مطرح شده صحبت کنیم. البته در صورتی که در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً به دنبال یافتن یک مرکز برای تخفیف بوتاکس می گردید ، به همین دلیل قبل از هر چیزی این مرکز را به شما عزیزان معرفی می کنیم:

مرکز بوتاکس شمال تهران، افتخار دارد تا با ارائه بهترین خدمات تخفیف بوتاکس و استفاده از مرغوب ترین برندهای بوتاکس، قدمی در جهت رفاه حال شما برداشته باشد. تلاش کرده ایم تا قیمت های خود را در وهله ی اول پایین و مناسب نگه داریم تا همه بتوانند از خدمات تزریق بوتاکس استفاده کنند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
تخفیف بوتاکس
تخفیف بوتاکس

تخفیف بوتاکس را به سادگی می توان در مراکز زیادی پیدا کرد. از کلینیک های کوچکی که در نزدیکی محل زندگی تان هستند تا مراکز درمانی بزرگ و معتبر و حتی بیمارستان های تخصصی پوست و زیبایی!

فرقی نمی کند که این تخفیف ها را می خواهید از کجا دریافت کنید، اما بهتر است مراقب باشید که فریب تبلیغات بیجا را نخورید و دچار مشکلات بعد از آن نشوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مهم ترین اصل این است که مطمئن شوید مرکزی که تخفیف بوتاکس ارائه داده است، از برند مرغوبی برای تزریق استفاده می کند. در حقیقت این مسئله رایج ترین دلیل بروز عوارض جانبی تزریق بوتاکس است.

بیشتر افرادی که دچار عوارض بعد از تزریق بوتاکس شده اند، عموماً دو مسئله را دلیل اصلی این اتفاق می دانند:

اول از همه این که بوتاکس ارزان و یا تخفیف های غیر معتبر استفاده کرده اند. بیشتر مراکزی که تخفیف بوتاکس ارائه می کنند، از بوتاکس های غیر مرغوب و چه بسا چینی استفاده می کنند. خطر این بوتاکس ها به قدری بالاست که عدم بروز عوارض یک جور خوش شانسی بزرگ به حساب می آید. بنابراین توصیه ی ما به شما این است که اگر با تبلیغ تخفیف بوتاکس مواجه شدید، قبل از هر چیزی اطمینان پیدا کنید که از محصولات خوب و مرغوبی برای شما استفاده می شود. برندهای معتبر بوتاکس مشخص هستند: دیسپورت انگلیسی، مسپورت و …

نکته ی مهم دیگر به هنگام تزریق بوتاکس این است که حتما پزشکتان ماهر و با سابقه باشد. خیلی وقت ها پزشکانی که سابقه ی زیادی در تزریق بوتاکس ندارند، تخفیف بوتاکس ارائه می کنند تا به این ترتیب مراجعه کنندگان خود را افزایش دهند. اما عدم داشتن سابقه و مهارت در تزریق بوتاکس باعث می شود که مشکلات زیادی برای فرد رخ دهد. به عنوان مثال بارها دیده شده که پزشک به جای تزریق بوتاکس در عضله ای که منجر به بروز چین و چروک ها شده است، تزریق را در عضله ی دیگری انجام داده و باعث افتادگی ابرو، پلک یا حتی کوری شده اند.

به همین دلیل است که بیش از هر چیزی توصیه می کنیم که به هوای دریافت تخفیف بوتاکس ، به سراغ برخی از پزشکان بی تجربه و تازه کار نروید و سلامت خود را به خطر نیاندازید.

تخفیف بوتاکس
تخفیف بوتاکس

4 تا از مزیت های اصلی تزریق بوتاکس

اما تا الان صرفاً راجع به تزریق بوتاکس و گرفتن تخفیف های غیر واقعی هشدار داده ایم اما این کلّ ماجرا نیست. بوتاکس مزیت هایی دارید که شاید حتی به ذهنتان هم نرسیده باشد. در ادامه به طور خلاصه به برخی از اصلی ترین مزیت های بوتاکس اشاره می کنیم :

رفع چین و چروک ها صورت ( به خصوص یک سوم بالایی صورت) : اصلی ترین کاربرد بوتاکس، رفع چین و چروک هاست. این ماده برای رفع برخی چین ها ( مثل چین های افقی پیشانی، چین های پنجه کلاغی، خط اخم و …) بهتر عمل می کند.

توصیه: برای رفع خط خنده بهتر است از تزریق فیلر استفاده کنید چرا که تزریق بوتاکس در این ناحیه ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد.

رفع افتادگی پلک : اگر به دنبال روشی برای درمان موقت افتادگی پلک ها هستید، تزریق بوتاکس می تواند بهترین راهکار باشد. البته اکیداً توصیه می کنیم که حتما به دنبال یک پزشک ماهر در این زمینه باشید. چرا که نواحی اطراف پلک و چشم بسیار حساس هستند و کوچکترین اشتباه ممکن است به بروز عوارض جانبی خطرناک منجر شود.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

درمان تعریق بیش از حد : یکی دیگر از کاربردهای شگفت انگیز تزریق بوتاکس، درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل، کف دست و .. است. این ماده به طور موقت بر روی غده های تولید عرق تاثیر گذاشته و مانع از فعالیت آن ها  می شود. به این ترتیب در کوتاه مدت این مشکل را برطرف می کند. گرچه خیلی ها هم چنان تصور می کنند که بوتاکس، در حقیقت همان سم معروف کشنده است اما باید بدانید که بوتاکس هیچ گونه عواض وخیمی به همراه ندارد.

نکته: عدم داشتن عوارض جانبی منوط به این است که حتما از یک برند مرغوب بوتاکس استفاده کنید و درمان نیز توسط یک پزشک ماهر و با تجربه ی زیبایی انجام بگیرد. تصور نکنید که تزریق بوتاکس مثل تزریق آمپول سرماخوردگی است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد. موفقیت آمیز بودن تزریق بوتاکس ، به شناخت درست و صحیح از عضله ای که موجب بروز مشکل شده است، برمی گردد.

درمان سردرد و میگرن: این هم یکی دیگر از مزیت های فوق العاده تزریق بوتاکس است. تصور کنید که ماده ای بتواند در کوتاه مدت شما را از درد شدید میگرن خلاص کند! قطعا این ماده بوتاکس است. مکانیزم عمل این ماده باعث می شود که مسیر سیگنال های مغز بسته شود و به این ترتیب درد کاهش پیدا کند. عموما برای درمان سردرد و میگرن، بوتاکس را در نواحی پشت سر و گردن تزریق می کنند.

بوتاکس کل صورت

همان طور که گفتیم بیشتر مواقع از بوتاکس برای یک سوم بالایی صورت استفاده می کنند اما این مسئله بدین معنی نیست که برای دیگر نواحی صورت کاربرد ندارد.

در صورتی که تصمیم دارید برای کل صورت خود، تخفیف بوتاکس دریافت کنید، توصیه می کنیم همین الان با همکاران ما تماس بگیرید.

محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا