تخفیف برای لیزر موهای زائد | بدون اطلاعات کافی تصمیم به لیزر نگیرید!

تخفیف برای لیزر موهای زائد

تخفیف برای لیزر موهای زائد
خیلی ها به دنبال مراکز خوب برای لیزر کردن موهای زائدشان می گردند. طبیعی هم هست چراکه مردم از مزیت های بیشمار این درمان زیبایی فوق العاده باخبر شده اند. دیگر همه می دانند که تنها راه و البته ایمن ترین روش برای خلاص شدن دائمی از شر موهای زائد بدن فقط و فقط لیزر است.
اما پیدا کردن یک مرکز خوب کافی نیست. بهترین انتخاب مرکزی است که علاوه بر خدمات خوب قیمت مناسبی هم دارد و تعرفه های به صرفه ای به شما ارائه می دهد. ولی تنها راه پیدا کردن یک مرکز به صرفه نگاه کردن به تعرفه های پیشنهادی اش نیست! به جای آن بهتر است چشمتان به دنبال تخفیف های ویژه مرکزهای بسیار خوب باشد. در اینصورت می توانید با قیمتی عالی بهترین خدمات لیزر را دریافت کنید. بهره مندی از تخفیف های مراکز خوب یک سود واقعی است.

تخفیف برای لیزر موهای زائد
تخفیف برای لیزر موهای زائد

تنها چیزی که عموم مردم از لیزر می دانند این است که درمانی شگفت انگیز است که موهای زائد را برای همیشه از بین می برد. همین برای آنها کافی است که برای لیزر کردن اقدام کنند. اما لیزر یک درمان است. وقتی می خواهید برای مثال عمل جراحی انجام دهید بدون تحقیق و پرس و جو سریعا اقدام به انجام آن می کنید؟ معلوم است که نه.
در اینکه لیزر درمانی بسیار سودمند و فوق العاده است شکی نیست. اما تصمیم به انجام آن بدون اطلاعات و آگاهی اولیه اصلا کار درستی نیست. از همین رو در این مقاله سعی می کنیم تا با به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی مفید در مورد ابعاد مختلف این درمان، یک راهنمایی جامع به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با لیزر موهای زائد آشنا شوید.

لیزر چگونه عمل می کند؟

لیزر اشعه ای پرقدرت است که با ایجاد حرارت متمرکز باعث سوختن فولیکول های مو می شود. این اشعه می تواند در گستره قدرت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. از برای بریدن آهن در صنایع گرفته تا سوزاندن ریشه های مو. این نشان می دهد که اشعه لیزر به شدت قابل کنترل است. دستگاه های لیزر مو اصولا قدرت بالایی نداشته و توان تولید اشعه ای پرقدرت را ندارند. از همین رو درمان لیزر موهای زائد بسیار ایمن و کم خطر است.
این اشعه ماهیت نوری دارد. یعنی از پرتو های نوری متراکمی تشکیل شده که مانند نور پشت ذره بین خاصیت حرارتی دارند. وقتی اشعه لیزر بر سطح پوست می تابد به خاطر ماهیت نوری اش تمایل دارد تا جذب نقطه های تیره تر بشود. نقطه های تیره ای که روی پوست روشن، همان ریشه های مو هستند. به همین علت هم اشعه لیزر مستقیما وارد ریشه موها شده و به بافت پوستی اطراف کاری ندارد.

تخفیف برای لیزر موهای زائد
تخفیف برای لیزر موهای زائد

با وارد شدن به ریشه موها حرارت ایجاد شده ماده ای به نام فولیکول که عامل اصلی رشد موها است را سوزانده و از بین می برد. وقتی که فولیکول ها طی چند مرحله مداوم و به صورت مرتب از بین بروند رفته رفته رشدشان متوقف شده و دیگر تا آخر عمر رشد نخواهند کرد.
نکته مهمی که وجود دارد این است که فاصله این جلسات باید مرتب و منظم باشند تا بدن به توقف تولید فولیکول ها عادت کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

درد لیزر

کار لیزر با سوزاندن است. حرارتی که بر سطح پوست ایجاد می شود هرچند مستقیما به بافت پوست کاری ندارد اما به هرصورت می تواند دردناک باشد. از همین رو لیزر به خودی خودی بدون درد نیست. اما روش هایی وجود دارند که عملا درد لیزر را به صفر رسانده اند. در وهله اول پیش از شروع فرآیند لیزر تکنسین کرم های خنک کننده مخصوص و ضد دردی را روی پوست ناحیه تحت درمان می گذارد تا با حرارت مقابله کند.
اما مهمترین عامل کاهش درد لیزر سیستم خنک کننده ای است که روی سر هندپیس تعبیه شده. این سیستم که در جدیدترین دستگاه های لیزر مرغوب وجود دارد با سرد کردن پوست بعد از هر شات با حرارت روی پوست مقابله کرده و درد را به مرحله ای می رساند که فراتر از یک مورمور ساده نخواهد بود.

تخفیف برای لیزر موهای زائد
تخفیف برای لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

به واسطه ماهیتی که دارد لیزر درمانی بسیار ایمن و کم خطر است. تقریبا 90 درصد افرادی که لیزر را در مرکزی معتبر انجام داده اند هیچگونه عوارض از آن مشاهده نکرده اند. تنها عارضه هایی که ممکن است بعد از لیزر دچارشان شوید قرمزی پوست و کمی سوزش سطحی است که آنها هم خود به خود بعد از چند ساعت از بین می روند.
اما اگر مرکز معتبری را برای لیزر انتخاب نکرده باشید، مرکزی که تکنسین ماهر ندارد و از دستگاه های خوبی هم استفاده نمی کند، باید مراقب عوارض جدی باشید. عوارضی از قبیل :
• سوختگی
• تغیر رنگ پوست
• لک پوستی
• زخم
• خونریزی
• کبودی
• تاول
• عفونت

قیمت لیزر موهای زائد

از آنجایی که لیزر یک درمان دوره ای است و باید طی جلسات متعدد انجام شود، و همچنین از آنجاییکه شما باید هزینه هرجلسه را به صورت جداگانه پرداخت کنید، عملا هزینه کل دوره به صورت اقساطی دریافت می شود. این اقساط هم ماهانه هستند چون فاصله بین جلسات لیزر یک ماه است. از این منظر لیزر کردن درمانی کاملا به صرفه است که فشار اقتصادی به شما وارد نمی کند.

تخفیف برای لیزر موهای زائد
تخفیف برای لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر موهای زائد

همانطور که گفتیم بهترین پیشنهاد مالی جهت لیزر کردن برای شما این است که به دنبال مراکز معتبری باشید که دوره های تخفیفی می گذارند. البته یادتان باشد که مراکز معتبر الزاما گرانترها نیستند. بلکه در واقع مرکزی معتبر تر است که تعرفه هایش متوسط و معقول باشد و تنها در این صورت است که می توانید مطمئن باشید یک تخفیف واقعی دریافت کرده اید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مرکز لیزر شمال تهران با کادری از بهترین پزشکان و تکنسین های متخصص یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. این مرکز علاوه بر اینکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز است، تعرفه های مناسبی داشته و تخفیف های ویژه ای برای مراجعه کنندگان در نظر می گیرد. برای دیدن لیست قیمت ها و تخفیف های این مرکز و همچنین جهت گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف برای لیزر موهای زائد
تخفیف برای لیزر موهای زائد

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا