تخفیف برای لیزر | برنامه شما برای لیزر پس از کرونا چیست؟

تخفیف برای لیزر

تخفیف برای لیزر
سلام خدمت تمام دوستان عزیز لیزر دیسکانت!
همون طور که احتمالاً خودتان هم به خوبی می دانید، با وجود شیوع بیماری کرونا، تمام برنامه های نوروزی ما به هم خورد و دیگر کمتر کسی فکر رفتن به مراکز زیبایی و آرایشی به سرش خطور می کند!
اما تا به حال به این فکر کردید که بعد از اتمام دوره ی بیماری، قرار است برای هزینه های درمان چه کار کنید؟ خب قطعاً خیلی از مراکز برای جبران تعطیلی قبل از عید خود، هزینه هایشان را بالا می برند. تازه تورم سال جدید هم اعلام شده و از الان می گویند که قرار است هزینه های سال آینده تقریبا 20 درصد اضافه شوند!

تخفیف برای لیزر
تخفیف برای لیزر

تو این وضعیت تنها راه چاره، استفاده از خدمات ارزان تر و به صرفه تر است. اما خب این مسئله، راه را برای فریبکارانی که خدمات بی کیفیت خود را به مراجعه کنندگان ارائه می کنند، باز خواهد کرد! پس تو این وضعیت اگر بخواهیم لیزر موهای زائد خود را با همان قیمت سابق انجام بدهیم، تکلیف چیست؟
خب خوشبختانه در مرکز ما، برنامه های خیلی خوبی برای بعد از اتمام اپیدمی کرونا در نظر گرفته ایم. نگران هزینه های مربوط به درمان های زیبایی هم نباشید. با وجود تخفیف هایی که برای پروسیجرهای مختلف در نظر گرفته ایم، بعد از اتمام بیماری و شروع سال جدید هم می توانید با همان قیمت های سابق جلسات درمانی خود را طی کنید.
تخفیف برای لیزر موهای زائد، چیزی است که در مرکز ما به عنوان یک رسم قدیمی جا افتاده، بنابراین گرچه مشکلات اقتصادی جامعه بسیار زیاد شده است اما ما روال سابق خود را ادامه خواهیم داد.

ارزان ترین تعرفه های لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پروسیجری است که امروزه تقریبا بیشتر زنان و مردان جامعه یک بار آن را امتحان کرده اند. به همین خاطر به خوبی با چند و چون این درمان آشنا هستند اما هنوز که هنوز هست، برخی از مراجعه کنندگان قیمت تعرفه های مرکز ما را با فلان مرکز و بهمان مطب مقایسه می کنند. البته این مسئله فقط به مرکز ما خلاصه نمی شود بلکه تقریبا همه جا همین گونه است. برخی می گویند که خدمات شما ارزان تر است و برخی دیگر گلایه دارند که چرا قیمت لیزر موهای زائد در مرکز ما بیشتر از مطبی است که قبلا می رفته اند!
به همین خاطر است که تصمیم گرفتیم، در یک مطلب کوتاه و خلاصه، دلایل تفاوت قیمت و ارزانی و گرانی برخی مراکز را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

تخفیف برای لیزر
تخفیف برای لیزر

قیمت لیزر موهای زائد

خب قیمت لیزر موهای زائد به سلیقه و دلخواه صاحبان مراکز یا پزشکان مشخص نمی شود بلکه همه چیز حساب و کتاب دارد.
مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت لیزر موهای زائد، نوع دستگاه است. به خوبی یادم می آید که در ابتدای ورود دستگاه های پیشرفته ی لیزر به کشور، خیلی ها آن را با دستگاه های شبه لیزری مانند آی پی ال و الکترولیز مقایسه می کردند و توقع داشتند که قیمت خدمات لیزر هم مانند قیمت آن ها باشد.
اما دستگاه های جدیدی مانند دایود و الکس، بسیار پیشرفته هستند و طبعاً اثرگذاری بسیار بالایی در رفع موهای زائد دارند. به همین خاطر طبیعی است که تعرفه های لیزر با هم فرق کند. برخی از مراکز به جدیدترین دستگاه ها مجهز هستند که همین مسئله موجب افزایش قیمت ها می شود. مراکزی هم هستند که ترجیح می دهند از همان دستگاه های قدیمی خود استفاده کنند و طبیعی است که قیمت هایشان هم پایین تر باشد. اما یادتان باشد که اثرگذاری و نتیجه ی این دستگاه های قدیمی مانند دستگاه های فوق پیشرفته ای مانند اسکلپیون مدیو استار نیست!
از دیگر فاکتورهای تعیین قیمت لیزر، بزرگی و سایز ناحیه ی لیزر شونده است. خب طبیعی است که قیمت لیزر موهای زائد پا، از لیزر موهای صورت گران تر باشد. چرا که هم ناحیه ی بزرگ تری است و هم موهای ضخیم تری دارد.
نکته ی خیلی مهم: دوره ی محاسبه قیمت بر اساس تعداد شات گذشته است. بنابراین اگر با مرکزی برخورد کردید که هنوز هم شات محدود دارد و محاسبه ی قیمت هایش به این صورت است، بهتر است از آن جا بیرون بیایید و به دنبال مرکزی باشید که به عنوان مراجعه کننده احترام بیشتری برایتان قائل باشد.
نکته خیلی مهم 2: بیشتر مراکز قیمت لیزر موهای زائد آقایان را اندکی بالاتر حساب می کنند چرا که موهای آقایان هم ضخیم تر است و هم مقاومت بیشتری دارد. بزرگی سایز نواحی مختلف بدن آقایان نیز از دلایل این افزایش قیمت است. اما نگران نباشید. با وجود تخفیف هایی که برای لیزر موهای زائد آقایان در مرکز ما ارائه می شود، هزینه هایتان چندان هم بالاتر نخواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر بدون درد

اما اگر بخواهیم به بحث دستگاه لیزر موهای زائد برگردیم، باید به یکی از مهم ترین ویژگی دستگاه های جدید اشاره کنیم و آن عدم ایجاد سوختگی و درد در پوست فرد است. متاسفانه یکی از اصلی ترین دلایل کنار گذاشتن دستگاه هایی مانند آی پی ال و الکترولیز، درد بی اندازه و غیر قابل تحمل آن ها بود.

تخفیف برای لیزر
تخفیف برای لیزر

اما در حال حاضر با وجود مکانیزم پیشرفته ی دستگاه های جدید، هیچ گونه درد یا التهابی روی پوست ایجاد نخواهد شد. در میان تمام دستگاه های جدید، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار حرف اول را می زند! این دستگاه علاوه بر اثرگذاری فوق العاده بر روی رفع موهای زائد، به عنوان بهترین دستگاه لیزر بدون درد شناخته می شود.
در این دستگاه، سیستم کولینگ ( خنک کننده) خیلی پیشرفته ای وجود دارد که پوست را قبل از برخورد اشعه خنک می کند. به این ترتیب احتمال بروز سوختگی و درد تقریبا به صفر می رسد.
به همین خاطر است که پیشنهاد می کنیم برای لیزر موهای زائد خود، به سراغ دستگاه های مانند اسکلپیون مدیواستار بروید. شاید قیمت لیزر با این دستگاه ها اندکی بالاتر باشد اما قطعاً به نتیجه ای که خواهید گرفت، می ارزد!!

بهترین مرکز لیزر و زیبایی تهران

حالا که صحبت از تخفیف برای لیزر موهای زائد به میان آمد، اگر بگوییم که تمام تهران بهترین تخفیف های زیبایی را ارائه می کنیم، احتمالاً بیراهه نگفته ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف ها و قیمت های مرکز زیبایی شمال تهران، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و از همکاران ما بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.
تخفیف برای لیزر
تخفیف برای لیزر

 

محقق: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا