تخفیفان لیزر میرداماد | واقعیت هایی که قبل از لیزر بهتر است بدانید!

تخفیفان لیزر میرداماد

تخفیفان لیزر میرداماد

چرا می خواهید موهای بدن خودتان را لیزر کنید؟ آیا فکر می کنید لیزر یک درمان جادویی است که شما را برای همیشه از شر موهای زائد بدنتان خلاص می کند؟ چقدر برایتان مهم است که در مورد درمانی که می خواهید انجام دهید اطلاعات داشته باشید؟ فقط اثرگذار بودن کافی است؟ آیا می دانید علی رغم تمام نظرات مثبتی که در مورد لیزر وجود دارد، هستند کسانی که از انجام دادن آن پشیمان هستند؟
واقعیت این است که اگر اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد نداشته باشید و خود را به دست تبلیغات و حرف های این و آن بسپارید، ممکن است به سادگی به دام متقلبان و کلاهبرداران بیفتید.

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

چه بسیار مراکزی هستند که با وعده های توخالی شما را برای لیزر به مرکز خود می کشانند، و در حالی که بعد از جلسه اول می بینید همه چیز خوب است، ناگهان شروط و قرارها و توجیحات جدید شروع می شوند. مثلا بسیار دیده شده که برخی مراکز با ادعای اینکه به بهترین دستگاه های لیزر مانند الکساندرایت مجهز هستند مراجعین را فریب می دهند، و بعد از یکی دو جلسه ناگهان دستگاه را تعویض می کنند! اتفاقی که برخلاف چیزی که به شما خواهند گفت، تاثیر منفی زیادی روی روند درمان خواهد داشت و می تواند موجب به دست آمدن نتایج منفی و مخرب گردد، تا مثبت و مفید.
در مورد این موارد چه می دانید؟
با ما همراه باشید تا بیشتر با واقعیت های لیزر کردن موهای زائد آشنا شوید.

اجاره دستگاه لیزر

بهترین دستگاه های لیزر قیمت های سنگین و گرانی دارند. عدد هایی که رقمشان بعضا به میلیارد تومن می رسد. البته همه دستگاه های لیز اینگونه نیستند، اما باکیفیت ترین دستگاه ها گرانقیمت هستند.
آیا می دانستید که می توان دستگاه لیزر را کرایه یا اجاره کرد؟ واقعیت این است که خیلی از مراکز زیبایی توان خرید دستگاه لیزر را ندارند و آن را به صورت موقتی اجاره می کنند. این به ذات اتفاق بدی نیست، اما مشکل زمانی آغاز می شود که برخی از مراکز در میانه راه فرآیند درمانی شما، قراردادشان تمام شده و مجبور می شوند دستگاه را پس بدهند.
اما اگر شما به عنوان مراجعه کننده اطلاعات کافی در مورد لیزر نداشته باشید،این اتفاق از قضا به نفع آنهاست. چراکه ادامه درمان را با دستگاه های دیگر نظیر آی پی آل انجام می دهند. آی پی ال لیزر نیست، بلکه دستگاهی بسیار ضعیف تر اما با تاثیر ظاهرا مشابه است. دستگاهی که انجام فرآیند رفع مو با آن برای مرکز بسیار ارزانتر از لیزر تمام می شود، اما از شما هزینه لیزر را میگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

خیلی از این مراکز نامعتبر و عملا کلاهبردار با فریب مراجعه کننده به او می قبولانند که تعویض دستگاه ایرادی ندارد و بهتر است ادامه درمان را با دستگاهی دیگر پی بگیرند. به شما توصیه می کنیم هرگز فریب این حرف ها را نخورید. وقتی لیزر با یک دستگاه شروع می شود بهتر است با همان دستگاه هم ادمه یافته و تمام شود. در غیر اینصورت حتی احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی جدی بالاتر می رود. لازم به ذکر نیست که تاثیر درمان هم به کمتر از نصف می رسد.
پس به دستگاه مورد استفاده مرکز مورد مراجعه دقت کافی داشته باشید و هر زمان دیدید به هر دلیل دستگاهشان عوض شده دیگر روند درمانی را در آن مرکز انجام ندهید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

لیزر یک تکنولوژی مدرن است که تازه چند سال است ایرادات خود را رفع کرده و توانسته به درمانی ایمن و اثرگذار بدل شود. به همین دلیل تکنولوژی دستگاه های آن روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. ازهمین رو هرچه دستگاه لیزر جدیدتر باشد، یعنی بهتر است. اختلاف دستگاه هایی که با یکسال اختلاف از هم تولید شده اند هم ممکن است بسیار بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید باشد.
مثلا دستگاه مدل سال 2018 ممکن است به اندازه چند سال از مدل 2017 بهتر و موثر تر باشد. در کنار سال تولید به برند دستگاه لیزر هم توجه داشته باشید. دستگاه های چینی کم نیستند که بعضا اقلام باکیفیت هم در بینشان پیدا می شود، اما بهترین برند ها که اتفاقا مشهور هم هستند دستگاه های لیزر الکساندرایت و دایود هستند.

لیزر الکس:

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

لیزر دایود:

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

مراکزی که به این دستگاه ها مجهز هستند، اگر تکنسین خوبی داشته باشند، کاملا قابل اطمینان و باکیفیت هستند. به شرطی که کل درمان را با همان دستگاه مشابه انجام دهند و در هیچ موردی کم نگذارند.

تکنسین لیزر

یک ماشین عالی بدون راننده ای خوب نمی تواند حتی به اندازه یک ماشین درجه چند کارایی داشته باشد. در مورد دستگاه های لیزر هم همینطور است. تکنسین های لیزر افراد متخصصی هستند که دوره تخصصی انجام فرآیند لیزر را پشت سر گذاشته اند و با تمام نکات کلیدی مربوط به این کار آشنایی دارند.
یک تکنسین خوب لیزر تقریبا به اندازه پزشک اطلاعات دارد و از شما پیش از شروع فرآیند درمانی در مورد هرگونه حساسیت پوستی، سابقه بیماری و غیره سوال می کند. چون هرکدام از اطلاعات شخصی سلامت شما امکان دارد شرایط درمان را تغییر داده و حتی باعث شود تا فرد مناسبی برای لیزر کردن موهای زائد نباشید!
تکنسین خوب در لیزر کردن موها مهارت و تجربه بسیار بالایی دارد و مواردی همچون زاویه تابش و شدت تابش را به درستی تنظیم و رعایت می کند. شدتی که بسته به شرایط و رنگ پوست هر فرد با دیگری متفاوت است.

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

تخفیف لیزر

تخفیف خوب است اما نباید اجازه بدهید به دامی برای تبلیغات تبدیل شود. در هنگام انتخاب کردن یک مرکز لیزر اول به کیفیت کارش توجه داشته باشید و سپس به تعرفه هایش نگاه کنید.
یادتان باشد که هیچ ارزانی بی سبب نیست و وقتی در مورد لیزر موهای زائد صحبت می کنیم این سبب که همانا بی کیفیتی است می تواند صدمات بعضا جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. ولی این واقعیت نباید موجب شود که فکر کنید پس هرمرکزی که تعرفه های گرانتری دارد، الزاما مرکز لیزر بهتری است.
بلکه باهوش باشید و مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن معیارهای کیفیت، قیمت های مناسب و معقولی را به شما پیشنهاد می کند. بسیاری از این مراکز خوب تخفیف های مناسبتی و کلی خوبی هم برای شما دارند.

تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر به دنبال یک مرکز لیزر خوب و معتبر در منطقه میرداماد می گردید، به شما توصیه می کنیم سری به مرکز لیزر برکه در منقطه قلهک بزنید. مرکزی که دستری خوبی برای شما خواهد داشت. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر در کنار تعرفه ها و تخفیف های اسثنایی، همچنین مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا(خریداری شده، نه اجاره)، یکی از باکیفیت ترین و البته به صرفه ترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیفان لیزر میرداماد
تخفیفان لیزر میرداماد

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا