بوتاکس کف دست در تهران با قیمتی استثنایی محدوده قلهک شریعتی

چگونه عرق کف دست را درمان کنیم

رفع سریع عرق کف دست

هیپرهیدروز یا هایپرهیدروزیس که به آن تعریق بیش از حد نیز گفته می شود ، وضعیتی است که در آن عرق کردن به طور غیر طبیعی افزایش می یابد. این افزایش میزان تعریق به ویژه عرق کف دست تا حدی است که بیش از مقدار مورد نیاز برای تنظیم دمای بدن است. این وضعیت می ‌تواند کیفیت زندگی فرد مبتلا را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل برخی از کارشناسان آن را معلولیت خاموش خوانده‌ اند. برای افرادی که به این وضعیت مبتلا هستند ، تزریق بوتولینوم یا بوتاکس به طور کوتاه مدت می تواند در علائم شان تسکین قابل توجهی ایجاد کند. تزریق بوتاکس کف دست برای کسانی که هیپرهیدروز کانونی اولیه دارند (عرق کردن در یک ناحیه مشخص) بسیار مناسب است.

به نوع غدد عرقی که بدن را قادر به عرق کردن می سازد غده اکرین می گویند و تعداد آنها زیاد است. غدد عرق کل بدن را پوشانده اند ، اما به ویژه در کف دست و کف پاها تراکم بیشتری دارند. مبتلایان به هیپرهیدروز کانونی اولیه دارای غدد عرق طبیعی هستند که در دانسیته مشابه افراد غیر مبتلا پراکنده می شوند ، اما غدد عرق آنها در نواحی خاصی بیش از حد فعال است ، بنابراین تعریق بیش از حد را تجربه می کنند. به همین دلیل است که یک درمان موضعی مانند تزریق بوتاکس می تواند برای آنها بسیار مفید باشد.

در این مطلب ما به تفصیل برای افرادی که تمایل دارند از بوتاکس کف دست به عنوان درمانی برای درمان تعریق بیش از حد کف دست شان استفاده کنند و می خواهند در این خصوص آگاهی داشته باشند ، توضیح داده ایم.

 

بوتاکس کف دست چیست و چگونه عمل می کند؟

بوتاکس کف دست نی نی سایت

از تزریق بوتاکس برای درمان انواع شرایط پزشکی استفاده می شود. بوتاکس نوعی نوروتوکسین است که از میکروب هایی ساخته شده که باعث ایجاد بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) می شود. اما نگران نباشید ، اگر این سم به طور مناسب توسط یک پزشک با تجربه تزریق شود ، بسیار بی خطر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بوتاکس در اصل برای افرادی که زیاد از تعریق زیر بغل خود شکایت دارند ، از سوی FDA تأیید شده است. بوتاکس همچنین ممکن است به عنوان یک درمان “آف لیبل” برای کاهش تعریق در نواحی دیگر مانند دست ، پا و صورت نیز استفاده شود.

استفاده از برچسب آف لیبل به استفاده از دارو برای مورد دیگری غیر از آنچه برای درمان تصویب شده است ، اشاره دارد. در این حالت ، این بدان معنی است که بوتاکس برای تأیید اثربخشی جهت درمان تعریق بیش از حد در سایر نقاط دیگر بدن ، به همان اندازه تحت آزمایشات سخت و جدی قرار نگرفته است.

سم بوتولینوم نوعی نوروتوکسین است که توسط یک باکتری ای به نام کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و می تواند باعث فلج در انسان شود. از گذشته تا کنون ، از بوتاکس در پروسیجر های زیبایی جهت کاهش ظاهر چین و چروک استفاده شده است. با این حال ، در سال های اخیر این سم در بسیاری از درمان های پزشکی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و به ویژه در کنترل تعریق بیش از حد ناشی از هیپرهیدروز کانونی اولیه بسیار موثر است.

یک مطالعه منتشر شده در ژورنال Neurology نشان داد که تزریق بوتاکس در از بین بردن علائم هیپرهیدروز در کلیه شرکت کنندگان آن به مدت دو ماه پس از دریافت تزریق مؤثر است. همچنین نشان داد که نتایج تزریق بوتاکس در اکثر بیماران پس از شش ماه همچنان ماندگار است. مطالعاتی از این دست نشان می دهد که بوتاکس یک روش درمانی مناسب برای رفع سریع عرق کف دست و کف پا افرادی است که در درمان های خانگی هیپرهیدروز موفق نبوده اند.

تزریق بوتاکس معمولاً یک درمان خط دوم است و بیماران باید قبل از مراجعه به این درمان باید ببینند که آیا درمان محافظه کارانه تر دیگری تأثیر دارد یا خیر. خط مقدم درمان ، اغلب برای بسیاری از بیماران مبتلا به عرق کف دست تسکین کافی به همراه ندارند. برای این افراد ، تزریق بوتاکس کف دست یک روش عالی برای کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی شان به شمار می رود. بیشتر بیمارانی که درمان را شروع می کنند به دلیل اثربخشی بالا و عدم بروز عوارض جانبی ، انگیزه بیشتری پیدا می کنند تا این روش را ادامه دهند. در حال حاضر ، درمان عرق دست و پا با بوتاکس یک کاربرد آف لیبل (خارج از برچسب) به شمار می رود ، اما سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) بوتاکس را برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل تأیید کرده است.

 

درمان تعریق کف دست با بوتاکس چگونه است؟

چگونه عرق کف دست را درمان کنیم

بوتاکس از سوی FDA برای درمان هیپرهیدروز زیر بغل تأیید شده است ، اما پزشکان دریافته اند که این ماده یک درمان موثر برای عرق دست و پا نیز به شمار می رود. با این حال ، در حال حاضر FDA بوتاکس را برای استفاده در کف دست و پا تأیید نکرده است. تزریق بوتاکس در هر سه ناحیه بدن مشابه عمل می کند ، اما بسته به محلی که تزریق انجام می شود کمی متفاوت است. قبل از اینکه بیماران توسط بوتاکس معالجه شوند ، ارزیابی می شوند تا مشخص شود تعریق آنها تا چه اندازه شدید است. این کار از چندین طریق قابل انجام است از جمله استفاده از تبخیر سنج ، کاغذ persprint ، گزارشات بیمار و اغلب اوقات تست نشاسته ید.

چهار برند از فرمولاسیون بوتاکس وجود دارد که برای استفاده در ایالات متحده تأیید شده و هر کدام کمی متفاوت عمل می کنند. در هنگام تزریق ، تمام سموم بوتولینوم باعث آزاد شدن استیل کولین و سایر انتقال دهنده های عصبی دیگر می شوند که از تولید عرق توسط غدد اکرین (غدد عرق) جلوگیری می کند و باعث کاهش علائم هیپرهیدروز می شود. تزریق مستقیماً در نواحی مشخصی از کف دست صورت می گیرد.

قبل از اینکه درمان بوتاکس انجام شود ، ابتدا یک آزمایش نشاسته ید ممکن است برای تعیین سطح تعریق کف دست انجام شود که نیاز به درمان دارد. محلول پوویدون آیوداین یا همان بتادین روی ناحیه مورد نظر مالیده شده و سپس نشاسته ذرت به آن اضافه می شود. هنگامی که بیمار شروع به عرق کردن می کند ، نواحی مرطوب شده را با تشکیل علائم تیره در عرق نشان می دهد و از این طریق به پزشک اجازه می دهد که نقاط مشکل دار برای تزریق را تشخیص دهد. سپس یک طرح شبکه روی دستی که قرار است تحت درمان قرار گیرد ، مشخص می شود که محل تزریق را نشان می دهد.

قبل از شروع تزریق بوتاکس کف دست ، دستورالعمل کنترل درد به بیماران داده می شود. به طور معمول ، یک بلوک عصبی منطقه ای انجام می شود. به طوری که بیمار به طور موقت حس کف دست خود را از دست می دهد. این کار با یک تزریق انجام می شود و حس اعصاب را در آن منطقه مسدود می کند. گاهی اوقات روش های دیگری برای کنترل درد استفاده می شود مانند بی حسی بدون سوزن ، یخ ، دستگاه های خنک کننده پوست ، آنالژری ارتعاشی یا میکرونیدل.

سپس بوتاکس به پوست کف دست تزریق می شود. پوست کف دست ممکن است ضخیم باشد ، بنابراین ممکن است از چندین سوزن استفاده شود. نوع فرمول بوتولینوم مورد استفاده متغیر است و به انتخاب و تجربه پزشک بستگی دارد. معمولاً تزریق بوتاکس کف دست باید هر شش ماه یک بار تکرار شود.

پس از تزریق بوتاکس کف دست ، بیماران تحت نظر قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آیا این روش موفقیت آمیز بوده و عوارض جانبی قابل توجهی بروز نداده است. این کار در مطب پزشک بلافاصله بعد از تزریق انجام می شود و تا چند هفته آینده ادامه می یابد. بیشتر بیماران در طی 7 تا 10 روز پس از تزریق بوتاکس ، از عرق کف دست رهایی می یابند. پزشکان به طور معمول پس از دو هفته با بیمار تماس می گیرند تا تأیید کنند که روند کار آنها مؤثر بوده است یا خیر.

 

فیلم تزریق بوتاکس کف دست

 

هزینه ی بوتاکس کف دست

هزینه تزریق بوتاکس بسته به شرایط شما و مکان زندگی تان بسیار متفاوت است. اگر به تزریق بوتاکس در چندین ناحیه از بدن خود نیاز دارید ، هزینه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در برخی از کلینیک ها و مراکز زیبایی ، تزریق بوتاکس با تخفیف ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه بوتاکس کف دست به این لینک مراجعه فرمایید.

 

عوارض جانبی

شایع ترین عارضه تزریق بوتولینوم کف دست ، درد و کبودی فوری در محل تزریق است. تزریق در کف دست گاهی می تواند باعث ضعف در عضلات دست و آتروفی عضلات شود. این پیامد تقریباً شایع است. سایر عوارض ، ناشی از بلوک عصب منطقه ای است و می تواند شامل نوروپاتی ، اختلال در مهارت دست و سایر مشکلات بالقوه باشد.

بلوک عصبی به مچ دست ، که اغلب به عنوان یک روش کنترل درد برای بیمارانی که بوتاکس دریافت می کنند استفاده می شود ، همچنین می تواند منجر به عوارض جانبی آنی شود. از همه مهمتر ، وضعیتی به نام هیپرمی واکنشی است که در آن پرخونی یا افزایش جریان خون در محل تزریق اتفاق می افتد. موارد بسیار اندکی از بیماران ، علائم هماتوم (کبودی ناشی از تجمع خون زیر پوست) از خود نشان می دهند ، اگرچه این اتفاق بسیار نادر است. به طور کلی ، بوتاکس به عنوان یک درمان نسبتاً بی خطر برای هیپرهیدروز شناخته می شود. تصور می شود بیشتر بیمارانی که از ادامه درمان خودداری می کنند به دلیل درد و این باور است که این درمان یک درمان تهاجمی است.

 

مراقبتهای قبل از بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس یک روش ساده و سریع است که در مطب پزشک انجام می شود. اگر رقیق کننده خون مصرف می کنید ، ممکن است پزشک از شما بخواهد قبل از تزریق خود به مدت چند روز مصرف آن را متوقف کنید تا از بروز کبودی جلوگیری شود. در خصوص هرگونه دارویی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید و هیچ دارویی را متوقف نکنید مگر اینکه پزشک از شما بخواهد.

 

کیا کف دستشون عرق میکنه | بوتاکس کف دست نظرات

درمان عرق کف دست نی نی سایت

نظر متخصصین حرفه ای در این زمینه این است که تزریق بوتاکس کف دست هنگامی که توسط یک پزشک باتجربه انجام شود ، بهتر عمل می کند. تزریق چندان زمان بر نیست و می تواند در طی تنها یک مراجعه به مطب پزشک صورت پذیرد. پزشک با استفاده از یک سوزن ریز ، مواد بوتاکس را درست زیر سطح پوست تان تزریق خواهد کرد. کف دست به تزریق در چندین نقطه نیاز دارد که همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، یک الگوی شبکه ای در اطراف منطقه مورد نظر را تشکیل می دهد. پزشک تان ممکن است به منظور جلوگیری از درد ، از کمپرس یخ یا یک ماده بی حس کننده استفاده کند.

به محض تکمیل تزریق بوتاکس می توانید به روال عادی کار و زندگی خود باز گردید. پزشک ممکن است از شما بخواهد برای بررسی و تزریق نقاط از دست رفته احتمالی ، یک جلسه دیگر به مطب مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس کف دست در تهران کیست؟

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

بوتاکس یک درمان بسیار مؤثر برای تعریق بیش از حد است. برای بسیاری از افراد ، این درمان می تواند کیفیت زندگی شان را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. مزایای بوتاکس کف دست بسیار زیاد است با این وجود ، این روش می تواند پرهزینه باشند و همیشه تحت پوشش بیمه نمی باشد. با این حال ارزش خشک ماندن دست های تان را دارد.

چنانچه به دنبال درمان عرق کف دست خود هستید اما نمی دانید برای درمان عرق کف دست پیش چه دکتری باید رفت ، به شما مرکز زیبایی خودمان را پیشنهاد می کنیم. مفتخریم اعلام کنیم که در مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش) خدمات تزریق تزریق بوتاکس کف دست را با هزینه ای استثنایی ارائه می دهیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی و سایر درمان های زیبایی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

mycarpe

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا