بوتاکس پیشانی در مردان |تخفیف ویژه بوتاکس

بوتاکس پیشانی در مردان

بوتاکس پیشانی در مردان

در قرن 17 و 18 فرانسه و در زمان سلطنت لویی پانزدهم و شانزدهم، مردان هم پا به پای زنان به فکر زیبایی و آرایش خود بودند. حتی شاید برخی مواقع گوی سبقت را از زنان هم می ربودند. اما هرچه به جامعه ی مدرن نزدیک شدیم، کمتر مردی حاضر بود که خود را آرایش و پیرایش کند و به نوعی، این کار را زشت و ناپسند می دانستند.

اما ما در قرن 21 به سر می بریم و دیگر این دسته کلیشه های جنسیتی چندان مطرح نیست. همان اندازه که زنان به دنبال زیبا کردن خود هستند، آقایان نیز از جهاتی دیگر به دنبال جذابیت و زیبایی می باشند. در این میان برخی پروسیجر های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، توانسته جایگاه خود را در میان هر دو قشر به خوبی حفظ کند.

بوتاکس پیشانی در مردان
بوتاکس پیشانی در مردان

تزریق بوتاکس پروسیجر ساده و سرپایی ای است که بیشتر مواقع برای نواحی یک سوم بالایی صورت استفاده می شود و به خوبی قادر است چین و چروک های صورت را محو کند. آقایان به خاطر آناتومی خاص چهره ی خود شاید زودتر از خانم ها به چین های روی پیشانی گرفتار شوند و به همین خاطر است که میزان استقبال آن ها از تزریق بوتاکس هم بسیار بالاست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما خب خیلی از مراکز زیبایی خدمات خاصی برای تزریق بوتاکس پیشانی در مردان ارائه نمی کنند. به همین خاطر اگر به دنبال مرکزی هستید که بهترین خدمات زیبایی و به خصوص تزریق بوتاکس را برای شما آقایان ارائه کند، ما برایتان پیشنهاد خیلی ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قلهک) با در اختیار داشتن بهترین مارک های بوتاکس، افتخار دارد که خدمات تزریقات زیبایی را برای آقایان نیز ارائه کند. قیمت های ما در قیاس با دیگر مراکزی که از همین برندها استفاده می کنند، بسیار به صرفه تر و ارزان تر است. هم چنین تخفیف های مناسبتی ما را هم از یاد نبرید. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ نوبت از این مرکز، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس پیشانی

خب حالا باید به یکی از مهم ترین مسائل بپردازیم که هنگام تزریق بوتاکس حتما ذهنتان را مشغول خواهد کرد و آن هم هزینه های مربوط به تزریق است. خب اگر بخواهیم درست و حسابی به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوییم که هزینه تزریق بوتاکس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال هر چقدر که چین های پیشانی شما بیشتر و وخیم تر باشند، قطعاً به تزریق بوتاکس بیشتری احتیاج خواهید داشت و در نتیجه هزینه هایتان بالاتر خواهد رفت.

هزینه بوتاکس پیشانی
هزینه بوتاکس پیشانی

در ضمن پیشانی ما مستعد بروز چندین نوع چین و چروک است: چین های افقی روی پیشانی، خط اخم میان دو ابرو و ….

پزشک زیبایی در ابتدا باید بررسی کند که کدام نواحی پیشانی شما نیاز به تزریق بوتاکس دارد و بعد از آن ، مقدار مشخصی را برای تزریق استفاده خواهد کرد. در نهایت هزینه بوتاکس پیشانی معین می شود.

نکته ی مهم: یکی از سوالاتی که مدام از ما پرسیده می شود این است که آیا هزینه تزریق بوتاکس پیشانی در زنان و مردان با هم فرق دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر! تنها فاکتور تعیین کننده در هزینه ی تزریق بوتاکس، وخامت عارضه و میزان تزریق خواهد بود.

قیمت بوتاکس صورت چقدر است

اما آیا پیشانی، تنها قسمتی از صورت است که می توان تزریق بوتاکس را انجام داد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گرچه بیشتر افراد فقط برای نواحی پیشانی و یک سوم بالایی صورت از تزریق بوتاکس استفاده می کنند، اما این تنها فایده و کاربرد بوتاکس نیست!

بوتاکس را می توان برای رفع چین های پنجه کلاغی گوشه ی چشم نیز به کار برد. خب حتما خودتان هم می دانید که پوست اطراف چشم، بسیار نازک و طریف است و احتمالاً اولین نقطه ای که دچار چین و چروک می شود، همین ناحیه است! در حقیقت به خاطر این که چشم ها یکی از مهم ترین ابزارهای بیان حالات چهره مان هستند، با هر حالتی، تکان خورده و عضلات آن ها به حرکت درمی آید. در نهایت چین و چروک ها بروز پیدا می کنند و باید فکری به حالشان کرد.

خب خوشبختانه با تزریق بوتاکس به سادگی می توان این مشکل را برطرف کرد. گرچه برای تزریق در حوالی چشم باید حتما از بهترین مارک های بوتاکس استفاده کرد و حتما پزشکی که انتخاب می کنید بیشترین سطح از مهارت و تجربه را داشته باشد. چرا که این ناحیه بسیار حساس است و با کوچک ترین اشتباهی ممکن است عوارض جانبی بروز پیدا کند.

قیمت بوتاکس صورت چقدر است
قیمت بوتاکس صورت چقدر است

یکی از رایج ترین عوارض جانبی بوتاکس حوالی چشم، افتادگی پلک است. گرچه این عارضه به ندرت رخ می دهد اما باید دقت داشته باشید که حتما از برندهای خوبی برای تزریق در این محل استفاده نمایید.

ماندگاری بوتاکس پیشانی

اما در صورتی که فکر می کنید درمان تزریق بوتاکس، به صورت دائمی می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد، خب باید بگویم که متاسفانه در اشتباه هستید. بوتاکس با تمام خوبی هایی که دارد، کاملاً درمانی موقتی است و عموما بعد از 3 الی 6 ماه اثرات آن به طور کامل از بین خواهد رفت و ناچار هستید که دوباره آن را تکرار کنید.

خب ماندگاری بوتاکس پیشانی به چند فاکتور خیلی مهم بستگی دارد:

اول از همه این که از چه برندی استفاده می کنید. قطعا مارک هایی مانند دیسپورت، مسپورت و …که کیفیت بالایی دارند، مدت دوام بیشتری نیز خواهند داشت.

دوم این که سوخت و ساز بدن هر فردی متفاوت است. برخی ها دیرتر می توانند مواد بوتاکس را تجزیه کنند و در نتیجه اثر آن طولانی تر خواهد بود. بنابراین شرایط فردی و ژنتیک نیز در ماندگاری بوتاکس موثر است.

مراقبت بعد از بوتاکس پیشانی

مراقبت بعد از بوتاکس نیز اهمیت خیلی زیادی در کسب نتیجه ی خوب دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم که نکات زیر را در نظر داشته باشید:

حتما تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس، نخوابید. در صورتی که احتیاج به استراحت داشتید، حتما سرتان را بالا نگه دارید

تا 24 ساعت از فعالیت های سنگین (ورزش و …) اجتناب کنید

در معرض آفتاب و گرما قرار نگیرید

تا 24 ساعت از مصرف مواد آرایشی و بهداشتی روی محل تزریق خودداری کنید.

دیگر مراقبت ها را می توانید به طور مستقیم از پزشکتان سوال کنید و از او بخواهید که شما را راهنمایی کند.

در نهایت این که اگر آقا هستید و می خواهید که حتما تزریق بوتاکس را امتحان کنید، شاید بهتر باشد که با همکاران ما در مرکز، تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

با آرزوی موفقیت و سلامت برای شما عزیزان

نویسنده و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا